مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دلم خواست...

1391/10/22 1:15
نویسنده : مامان هدي
521 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خواست بیام بگم بهت چقدر آقـــــــــا و فهیمی!...

همینکه همیشه میذاری بینی فسقل نخودی ات رو تمیز کنم وساکت تا اخرش وایمیستی!

همینکه کافیه بگم این چیز داغه...از هشت ماهگی تا امروز محــــــــــــــال ممکن ..دست بزنی!

همینکه درباره ی شومینه شیطنت نمیکنی و خودت هرچند روز یبار با تاکید میگی آتیش داغه!

همینکه هیچ وقت با دکتر بردن و دارو دادنت مشکلی نداشتم!

همینکه هیچ وقت با خواب شبت مشکل جدی نداشتم!

همینکه هیچ وقت تو مهمونی ها اذیتم نکردی...غریبی و وابستگی!

همینکه اینقدر همراهی که همچنان فعال و اکتیوم اونم با تو!

همینکه با حمام و آب و دستشویی میونه ات عالیه!

همینکه همیشه با کلاه و دستکش و جوراب و ...کنار اومدی و مامان رو برای تیپ زدن همراهی کردی!

همینکه وابستگی خاصی به کسی یا چیزی نداری به غیر از مامان و بابا و می می!

همینکه خیلی عاقل و فهمیده ای و نیاز به گول زدنت ندارم..همیشه با حرف و منطق کارا رو پیش بردیم!

همینکه همیشه اروم میشینی تا ناخن هاتو بگیرم !

هزار ماشاالله و لاحول و لاقوه الا بالله روانه ی وجودت نازکت...

این فقط حرف من نیست...اطرافیان بهم گوشزد میکنن که این همیشه ها در نوع خودشون عالین!...از منم بپرسن میگم هرچی زمان بارداری پوستم کنده شد...از روز بدنیا اومدنت تا همین امروز میتونم بهت مدال آقا ترین و آروم ترین نوزاد و نوپا و کودک رو بدم...

جنب و جوش و کودکانه هات جای خود داره آقا موچولو.

دوستت دارم....

خداجونم خیلی بهت بدهکارم....خیلی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله کوثری...
21 دی 91 23:36
ماشالله...
آفرین خواهر زاده ی جیگرم...
خدا رو شکر خواهر عزیزم..یه پسر کوچولوی دوست داشتنی و شیرین...مال خودت...پسرت با دعاهای شبانه ی توست که آقاو......


قربون تو خواهر عزیزم...
الهه مامان گلسا
22 دی 91 2:16
فدات بشم مبینی
من که یه بار گفتم تو آقاترین،آروم ترین،شیطونترین،باهوشترین،خواستنی ترین ،شیرین زبون ترین،مهربونترین،پاک ترین و.... بهترین مبین دنیایی.
بوس به روی ماهترین صورت دنیا


ممنون عزیزم...
همه بچه ها در نوع خودشون برای مامان بابا بهترینن
قربون گلسای باهوش و فهمیده برمممممممممممممممممم ببوسشششششششششششششش
سوسن (مامان پرنسس باران)
22 دی 91 3:00
هزار ماشالله داره این پسر نمونه...

مامان هدی براش اسفند دود کن....


چشممممممممم خاله
ممنون عزیزممممممم
بهار
22 دی 91 10:59
خدا رو شکر که پسر فهمیده ای داری...
کلا مبین دندون در نیاره،مشکل دیگه ای نداره....اما...وای از بعضی دندونا و بعضی واکسنا که نه فقط حال مامان وبابا رو میگیره که حال ما نیز گرفته میشود!!


اخخخخخخخخخ گفتی بهار مثل همیشه گل گفتی..
دندون...اوففففففف همه جشن دندونی گرفتن مبین داشت پسته میخورد!!!
واکسن....اوفففف
تب....اوفففف
غذا خوردنش....اوفففف
هههههه ولی خداروشکر پسر خوبیه ..
مطمئنم دندونای بعدی راحت در میاد...قول داده دیگه ام تب نکنه...غذا هم بخوره...خیالتون راحت




مامان. رانيا
22 دی 91 12:17
ماشاله اقاست
اين همه كار خوب افرين



ممنون عزیزم...ببوس رانیای چشم خوشمل رو..ماشاالله
مامان آرنیکا
22 دی 91 13:30
خوش به حالت من که کلی بهت حسودی می کنم من آرزوی یه گل سر زدن به سر آرنیکا رو دارم باورت می شه هنوز کفش پاش نمی کنه

خوب ارنیکا میدونه بدونه گل سر هم خوشگله...دختر مینیاتوری...قربونش برم
مبین از سه ماهگی پاپوش داشت تا امروز...دست من بود تو خونه ام کفش پاش میکردم...هههههه
هربچه ای یه جوره...

ساناز
22 دی 91 17:59
الهی فدات شم خاله آفرین که انقدر پسر عاقل و فهیمی هستی ...هزار الله اکبر

هدی جان خدارو شکر برای چنین نعمتی...

خداروشکر برای نفس گرم همشون...ببوس سام عزیزم رو

شادي
23 دی 91 3:28
هدي انگار از بهار نوشتي .
فقط مورد اول و آخر متفاوته بين بهار و مبين رو

فداشون بشم كه انقدر خوب و خوش قلق ان






خدایی نعمته...
قربون بهار برم که خانووووومه ...اره بهار هم خیلی هواتو داره...
ببوسش دخمل صورتی

مامان آرنیکا
23 دی 91 15:41
خصوصی داشتی چک کردی عزیزم

حتما تو این هفته میرم چاپ میکنم ببینم کیفیتش رو...بهت خبر میدم...
خیلی لطف بزرگی به من داشتی عزبزم...ببوس ارنیکا رو

نسرین مامان بردیا
24 دی 91 1:39
آفففففففففففففرین گل پسر


مامان آراز
24 دی 91 12:36
آخی

چقد پسر آآآآآآآآآآآآآاقایی هستی تو

اره ی مرد کوچولو هستم...ممنون عزیزم

مونایی
24 دی 91 15:41
هزار ماشالله بهش .


رنده باشی مونا جان
مامی یاسن و یسنا
25 دی 91 9:15
همینکه مبین مال تو ست کافیه ..
خوش خلقم که هست دیگه چی از این بهتر ...
شکرانشم که به جا میاری ..
ما هم یادمون نمیره برای دعاهای قشنگتون آمین بگیم.


دلم خواست اینم بگم...چون تو که نمیگی....یسنا دقیقا عین مبین....خانوووووم..
ببوس روی ماه دختر ماهتو