مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مــــــا و یک دنیا عشق...

1391/10/15 21:47
نویسنده : مامان هدي
312 بازدید
اشتراک گذاری

حُدین...هُدا..مُمی...مـــــــــــــا

ماما...باباجی...نی نی!

اینها را از زبان تو شنیدن..یعنی من خوشبخترین زنِ روی زمین هستم!

با انگشت اشاره ی چهارسانتی بهشتی ات...روی حروفِ روی درِ اتاق میکشی و درست میگویی حُدین...بابا...هدا ...ماما...ممی...من.

چه خوب رسم دلبری میدانی...برای جمع کردن حواس پدر بلنـــــــد میگویی حُدین...و ریز میخندی.

هربار بعد از پدر صدایم میزنی...هدا...هدا...تا جانم را از آنِ خود کنی...

نمیدانی چه لذتِ لاوصفی در آهنگ صدای تو به وقت ادای نام ماست...

صدا کن مرا...صدای تو خوب است نازنینم...

مهربانِ بی نظیرِ مــــــــا ؛ توراشاکریم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شادي
16 دی 91 15:10
آهنگ صدايت خوش آهنگي ست پسر .
يعني من عاااااااااشقش شدم عجيــــب

خانواده كوچكتان در پناه خدا .


تو لطف داری شادی عزیزم...
ممنون ...آمین
ببوس بهاری رو...دلم خواست صداشو بشنوم
فائزه_مامان مهدیار
16 دی 91 15:12
هدی جونم ببوس این جیگری رو که ماشالله دل مامانشو برده که هیچ دل منم برده
ومبین امروز منو بی تاب فردای مهدیارم میکنه
بوس بوس مبینی


قربون مهدیار فردا برم..فرداهاش در پناه امن خدا...
بوس بوس مهدیاری
بهار
16 دی 91 16:25
چقدر قشنگ بود....
واقعا اسمتون همیشه رو درتونه؟



ممنون بهار باصفای عزیزم
چندماهیه حروف رو روی در اتاق خوابمون چسبوندم...و چند روزیه اون ادمکهارو...
قابل نداره...
مامان بهادر
16 دی 91 17:35
بهترین را برای این خانواده سه نفری و عزیز ارزومندم


ماهم همینطور برای سه نفره ی شما مهربون....

الهه مامان گلسا
16 دی 91 17:40
به امید روزی که به من بگی خاله الهه
آاااخ من قربونت بشم


الهه خوب منم منتظر اینم که تو یه قرار گلسا بهم بگه خاله هدی....جووووون خیلی مزه میده

صدف
17 دی 91 23:07
خونۀ عشق سه نفرتون در پناهِ ایزدِ بی همتا .


ان شاالله...ممنون عزیز مهربون
فرناز مامان ایلیا
18 دی 91 2:51
خیلی کار قشنگی کردی...منم هوس انداختی...

حالا من از این خوشجل ها از کجا بیارم؟؟؟


قابل نداره..
بیا خونمون....تو کوچه امون لوازم تحریر داره...اصلا میخوای بحرم براتون؟
ندا
18 دی 91 20:26
با وجود مبین خوشبختی به اوج خودش میرسه...
برات خوشحالم خواهرم
چقده مبین بهش میاد این شکلکه


اره خیلیییییی برا همین عکسامونو نذاشتیم گفتیم همینا خوبن...
ندا عزیزترینی....دوستت دارم

ساناز
19 دی 91 18:27
آخه چه حس خوبی بهم دادی هدی...

چه پست بامزه ای بود...

هزار الله اکبر به این پسر شیرین زبون...




ممنون ساناز خوبم....خیلی عزیزه سام برام...