مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

نقش دست تو

1391/10/15 11:01
نویسنده : مامان هدي
342 بازدید
اشتراک گذاری

کارمان شده...نقاشی برایت بکشیم...هرچه را که میشناسی و خوب آموخته ای میکشیم و میپرسیم :خوب این چیه؟ و تو چقدر سنجیده جواب میدهی...و من ماتِ لبهای صورتی ات وقت ادای کلمات.

و این روزها تو درس پس میدهی..قلم به دست میگیری و دل از من میبری...خم میشوی و صدایم میکنی ماما..که حواسم جمع تو باشد!...خطی میکشی...این دیه؟؟

من چه جوابی دارم؟؟ بگویم رسم عاشقی...بگویم خط عشق؟ بگویم ماهرانه ترین اثر هنری تاریخ مادرانه ام؟میگویمت: درخت...

نگاهی به نقشت میکنی و میگویی : نه ...اَبِما!(هواپیما)

اشتباه گفتم؟؟ قربان روی ماهت میشوم و تو مثل همیشه راضی...میخندی

این روزها دایره هایت حرف ندارند...کمی به بیضی شبیه اند اما برای من گرد ترین حالت ممکن! ....مثلث و مربع هم در بایگانی ذهن خلاقت در حال پردازشند تا وقتش شود!

مبین ؛ خم که میشوی روی دفتر...با ان پوزیشن کلاس اولی ها....فکر دل من را هم بکن....رویای دیروزم...ارزوی فردا...میشود روزی برایت شیرموز و کیک خانگی بیاورم و تو سر از کتاب و دفتر برداری و به رویم بخندی و بگویم خسته نباشی جانِ دلـــــــــــــــم.

خدای بی نظیر...سجده ی شکر...شکر ..شکر

 

اولین...بعدا نوشت وبلاگ برگرفته از سایت استاد محمود سلطانی:

کودک خاص که فقط در بعضی جنبه ها رشد چشمگیر داشته باشد در واقع از رشد ماندگی دارد و حاصل کودک غیر طبیعی است .نوابغ اینطوری هستند .

دنبال این باشیم که کودک متعادل همه جنبه هایش رشد کند . خیلی خوب است که کودک به شکل دایره آرام آرام رشد کندواین دایره ها هر چه گسترده شود بهتر است. مهم این است که از شکل دایره خارج نشود. دایره کامل ترین شکل هندسی است٬ از دایره کاملتر نداریم .

در دایره رشد همه ابعاد امکان پذیر است . برای این هدف اصلا لازم نیست کار پیچیده ای انجام بدیم و یا خودمان را به آب و آتش بزنیم . برای اینکه این دایره رشد کند فقط کافیه که از رشد فرزندمان لذت ببریم وبا او کیف کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ندا
13 دی 91 16:36
خیلی قشنگی و کارات و نقاشیات قشنگ تر

خاله خودت قشنگی...ندای عزیزمممم

بهار
13 دی 91 21:13
چه رویاهای قشنگی داری...آرزوهای بزرگ...و...به لطف خدای مهربان ،دست یافتنی انشاالله...
به امید روزهای خوب و...نقشهای جدید زندگی مبین!

[hr

ان شاالله......رویاهای تو ام به زودی زود دست یافتنی میشه....ان شاالله........بهارباصفا]

خاله کوثری...
13 دی 91 23:03
قربوون هنرمندیااات........نقاش کوچک...برا دودر...اَبِما و دایه ودیرخ....بکش بفرست برااااااام......قبووونت


دودر....سفارشم قبول میکنم هزینه پست به عهده خودتون لطفا....
میام پیشت رو دیوار خونه دایه میکشم

شادي
14 دی 91 3:15
دلم را برد اين پستت .

چه زيبا ناب ترين ها را برايت خلق ميكند و تو چه زيبا به قلم مي اوري .

بمانيد براي هم تا هميـــــــشه


ان شاالله....ممنون شادی مهربون....ببوس گل بهاریت رو....

مامان بهادر
14 دی 91 9:48
ازوهایت سبز انشالله به نوبت به همه ارزوهایت میرسی
مبین با این کارها دل مامانتو که میبری هیچ دل منم میبری خیلی دوست دارم


همچنین تو سپیده عزیزم....
دل ب دل راه داره....ببوس بهادر رو با اون لبخند زیباش

صدف
17 دی 91 23:03
وای وای وای آخه من دورت نگردم چیکار کنم ؟
ترو خدا یه اَبِما هم برای من بکش تا باهاش بیام یک ماچ آب دار ازت بگیرم .
خدایا ترو به خداییت قسم خودت حفظش کن


زنده باشی صدف جان....
هههه ابمای مبین امنیت نداره...خودمون میایم دنبالت...ان شاالله خدا حافظ همه ی فرشته ها باشه
مامی یاسن و یسنا
19 دی 91 0:00
تصور پوزیشن کلاس اولی مبین در حالی که بهش داری دیکته میگی خیلی حال میده مبین خاله دایره کاملترین شکل هندسیه امیدوارم همیشه ی همیشه مرکزش باشی .


تصورش ک میشه یاسین جوووونم ...سمیه خیلی دوسش دارم هاااااااا.
ساناز
19 دی 91 18:31
وااااااای الهی من قربونت برم با اون خطهای پر معنیت!

خیلی این پستتو دوست داشتم هدی خیلی...

ببوسش حسابی این پسرک باهوشو


اخه قابلت رو نداشت ساناز عزیزم...میدونی دلم چی میخواد...یه گپ درست حسابی با تو و یه خلوت با سامم