مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

خـــــــــدایی

1391/10/11 16:16
نویسنده : مامان هدي
307 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی است تمام ذهنم درگیر است....

فقط برای این جمله ی کوتاه!

***پدر و مادر از بدو تولد برای کودک حکم خدا را دارند***

شانه هایم سنگینی میکند پسر...

کاش خوب خدایی باشم؛ منــــــــی که هنوز رسم بندگی نمیدانم!

اخر من کجا و بزرگِ مهربان و بخشنده کجا....من کجا و بخشایش گر و ستارالعیوب کجا...من کجا وان کریم بی نقص کجا....

اگر گاهی خوب خدایی نیستم بگذار به حساب بندگی ام...

امــــا تو بهترینی مبین....بهترین بنده....پاک و معصوم و بی الایش!

خـــــــدا...کمی هوایم را داشته باش...

این روزها باید بیشتر بدانم....باید دقیق تر عمل کنم...باید سنجیده بگویم....باید خدایی شوم که چه سخت است....

توکلت علی الله.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهار
11 دی 91 21:55
با توکل به خدا موفق میشی ایشالا...
موفق باشی نازنین!


ان شاالله توکل به خدا...
شادي
12 دی 91 4:33
من هم رفتم در اعماق اين جمله
كاش خوب خدايي كنيم .
كاش بلد شويم .

و الا كه در پاك بودن اين فرشته ها شكي نيست .




قربون این فرشته ها
صدف
12 دی 91 12:21



خودت گلی
مامان آراز
12 دی 91 21:03
تو میتونی

و
هستی

بهترینی


ان شاالله....ان شاالله...
سوسن (مامان پرنسس باران)
13 دی 91 13:39
عزیزم مطمئن باش نه تنها برای مبین بلکه برای همه

اطرافیانت ، تو بهترینی...


تو دوست خوبمی ...لطفت همیشه شامل حال من و مبین میشه

الهه مامان گلسا
14 دی 91 0:45
خدا خودش یاریمون کنه


اهاااااااااا منتظر همچین کامنتی بودم..
ان شاالله الهه جونم...ایشالا یاریمون میکنه
مامی یاسن و یسنا
18 دی 91 23:39
خدایا کمی فقط کمی هوای این مادر و فرشته ی بهشتیش را داشته باش که همان ذره ای از حمایتت تمام هستی ان هاست .


امیدم به همان کرم لایتناهی خداست....در پناه خدا باشی سمیه عزیزممممممم