مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هفتِ دی...

1391/10/10 11:58
نویسنده : مامان هدي
790 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین...

 

هفتم دی ماه شد روز دوست داشتنی من...مقدس و محبوبِ همیشگی ام...

راستی چند ساله شدم؟!

حساب روز و ماه را ندارم....

به تقویمِ مادرانه ام...درست دوسال و چهارماه!

شاید هم یکسال و هفت ماه و هجده روز!

با شمارشِ عشق...ده سال و نیم!

به حساب رازدلم، شش سال و اندی!

هرچه بود گذشت و امروزم مهم است...

اینکه مـــــــــــادر توام.....مبین یگانه ی زندگی ام

اینکه همــسر نجیب ترین مردِ روزگــــــــارم...

امروز من....دقیقا بیست و شش سال ام و ...ثمره ی زندگی ام..یکسال و هفت ماهه است...

اینکه هنوز فرزندم!

و این حسِ فرزندی...عجیب شیرین است...اینکه در مقابلشان خُــــرد میشوی...اینکه وقتی مادر میشوی عاقلانه حسشان میکنی و درکت هزار برابر میشود...اینکه هنوز هدی دختر مامان و بابایی....همان هدایی که مادر مبین است و همسرِ...

امروز این جایگاه...برایم کاملترین است...کاش خودِ واقعی ام هم سیرتکامل را با سعادت طی کند...کاش متعالی شوم...با توکل به خــــــدا.

تولد امسال زیبا و دلچسب بود.

تبریکات پیشاپیش....دلم را به مهربانی انها که دوستشان دارم محکم تر کرد...

و به جانم چسبید و گوارای وجودم شد....درست مثل بـــــــــوسه ی اعجاز انگیــــــز مبیــــــــــن در روز تولدم!

ممنون از همـــــــــــــه.....

 

مــــــادرم

*"ه" زهرا ، "د" دی ،و "ی" مرتضی ترکیب دل انگیزی که در ماه سپیدی و پاکی زندگیمان را سرشار از عشق و امید کرد و زندگیمان روشن...نازنینم هدی عزیزم مامان مبینم تولدت مبارم

این همیشه بفکر من بودنت دیوانه ام میکند!

پــــــدرم

*اگر چند ماه است که با مبین نفس میکشی؟ و از داشتنش بر خود میبالی و خدا را شاکری !؛ ما سالهاست که که از تو جان میگیریم و...عزیز بابا تولدت مبارک

دیروز به تو دلبسته بودیم...امروز اما به تو وابسته ایم...دیروز تکیه گاهت بودیم امروز اما تکیه گاهمان شدی....فدای تمام مهربونیات مامان عزیز مبین عزیزم تولد روحبخش و امید افرینت مبارک...هزاران مبارک

من همیشه محتاجم به بودنت بابا.

همسرم بابای مبینم

*اینکه از مدتها قبل یادت بود که تولدم رو و سفارش کادوی دوستداشتنی ام رو دادی....اینکه روز تولدم زنگ زدی و شعر بانمکت رو خوندی و کلی خندوندیم...اینکه بهت گفتم بهم پیامک هم بده گفتی همین شعر رو خودت پیامک کن از طرف من! اینکه همه جوره عشقی!

نــــــدای احساسم

*هدی ، عزیزِ عزیزترینم؛بهترین همدم همیشگی من...تولدت مبارک.روز تولد تو رو همیشه و ناخواسته جور دیگه ای دوست دارم و خودتم یه جور خاص دوست دارم!به مبین بگو بوست کنه اون از طرف من.

امروز روز زیبایی ست...انگار که هوای عشق رسیده است حوالی تو!

کیک پیشاپیش و شال زیبای یلدا همه تو را یاد اورند.

کـــــوثر مهربانی ام

*کیک چند روز قبل و شمع های کبریتی روز تولد و عکس و فیلم و مهربانی بی حدت....برای همیشه خاطره انگیز شد اله دودر مبین!

هدیه ات دوست داشتنی...با سلیقه ی ندا!

داداش شهابی ام

*آجی هدی تولدت مبارک خیلی دوست دارم .مبین دوست دارم.عمو حسین دوست دارم. دوست دارم اینحا بودی برات کیک میخریدم تولدت میگرفتیم من و مبین خوشحال میشدیم.

فـــــدات شاه داماد ارزوهام

بُشرای دوست داشتنی ام

*تولد تولد تولدت مبارک...

این پیامت اونم صبح تولد قبل از اینکه چشام رو باز کنم..تو اون شلوغی! کیک و شمع کبریتی و همکاری با کوثر و عکس و فیلم...دوستت دارم مهربون

عموی چون پدر

بستنی تولدم و گپ و گفت با شما...روحم را تازه کرد...دلتنگ بابا شدم.

و دوستان....

تبریکاتی که از ششم دی ماه روانه ی قلبم شد...

همه را در دفتر خاطراتم ثبت کردم...برای روز مبـــــادایم!

دوستتان دارم...ممنون

امضا...هدی مامان بیست و شش ساله ی مبینِ یکسال و هفت ماهه!

 

 

+قم بودیم..روز تولد..روضه ی بی بی مبین...

+5دی اتلیه رفتیم...برای لحظه های سه نفره...با اله دودر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 دی 91 11:48
خانمی خیلی زیبا نوشتی با چند روز تاخیر تولدت مبارک


ممنون خانمی...کاش ادرس میذاشتید از خودتون
اليسا
10 دی 91 12:24
تبريك من در مقابل تبريكاتت رنگي ندارد اما از جنس دلتنگي است ... از جنس دوستي ... از جنس مادري ... از جنس ...

هدي جان تولد هزار بار مبارك ... لحظه لحظه هايت پرعافيت .


ممنون...از پرعافیت!
تو همیشه خوبی..عزیزی
سوسن(مامان پرنسس باران)
10 دی 91 12:26
خواهر خوب و مهربونم تولدت مبارک...

امیدوارم همیشه در کنار پسمل مهربون و همسر

عزیزت و خانواده ات سلامت و شاد باشی..

دوستت دارم...


ممنون سوسن عزیزم...کاش بیشتر همو ببینیم...خیلی عزیزی
مامان آراز
10 دی 91 13:09
هدی عزیزٍ،مامان مبین
روز زیبای متولد شدنت گلباران
هزاران سال با مبین و همسر مهربانت خوشبخت و سعادتمند باشید

چه خوبه که الان برا خانوادت تکیه گاهی(عاشق تبریک پدرت شدم)زنده باشه ایشالا


کاش بتونم باشم...پدر لطف داره مثل همیشه..
ممنون از تبریکت عزیزم
سرور مامان فراز
10 دی 91 14:48
هدي جانِ يگانه ام تولدت مبارك



دلم تو و فرازت رو خواست...همین الان!
نسرین مامان بردیا
10 دی 91 14:57
مبارکه... سایت مستدام برای مبین عزیز...
و چه پیام های پر احساسی...
حسودیم شد...



حسودیت نشه...شماره اتو بذار خودم واست پیام میدم نسرین جون...
ممنون عزیزم
مونایی
10 دی 91 15:27
انشالله که هم شمار سنِ عشقت ، هم مادرانه ت ، هم راز دلت ، روز به روز بیشتر و بیشتر شه .


ان شاالله....چه دعایی بهتر از این...کاش پربار باشه! ممنون
بهار
10 دی 91 21:58
اوه بابا چه حساب و کتابی!
عشق میکنم با جمله جمله مامانی زهرا و پدر گرامیتم...سایه شون مستدام...


اره بابا یه ساعتی داشتم جمع و تفریق میکردم
تو خودت عشقی بهار باصفا...به امید روشنی
صدف
10 دی 91 22:38
مبارک ، مبارک ، هدی جونم مبارک . انشاالله سالیان سال تولدت رو کنار خانوادۀ عاشقت جشن بگیری
تاریخ تولدت رو بخاطر سپردم . انشالا از سال دیگه شرمندت نشم و به موقع بهت تبریک بگم .
. . . هزاران گل تقدیم به تو، مادرِ مبین


تو تبریک نگفته عزیزی...ممنون بابت گلها....ببوس فرشته ات رو
مامان طلا
11 دی 91 0:18
عزیزم هدی خوبم . از اس مس زیبایت خیلی انرژی گرفتم . تولدت خوشبختیت مبارک باشه دوست گلم . ندیده نشناخته دوستت دارم حس عجبیه به دل نشستنت


تو هم ندیده عزیزی...خورشید زندگیت رو ببوس بجای من...فاطمه ی مهربونم
الهه مامان گلسا
11 دی 91 1:21
هدی دوست عزیز و مهربونم
مامان مبین نفس
خیلی دوست دارم خیلــــــــــــــــــــــی
لایق بهترینایی عزیز دل
هر چی بهترینه مال تو که خیلی برام دوست داشتنی هستی
به روی ماهت


اینا همه مال من بود؟؟ خوبی از خودته...خودت میدونی چقدر دوست دارم نزدیکم بودی
مامی یاسن و یسنا
11 دی 91 8:33
تولد مادرانه ات مبارک عزیزم
خیلی زیبا نوشتی
جمع سه نفرتون شاد شاد شاد -


ممنون عزیزم...شما هم چهارنفره های شاد
فائزه_مامان مهدیار
11 دی 91 23:15
هدی جان تولدت مبارک ک ک ک
امیدوارم سالیان سال در کنار مبین دوست داشتنی وهمسر گرامیت این روز قشنگ رو جشن بگیرید


ممنون فائزه ی مهربون...ان شاالله
شادي
12 دی 91 4:40
خدا رو شكر براي اين 1 سالي كه گذشت .

تبريك پدر بزرگوارت عجيب به دلم نشست .
انشالله كه تولد 120 سالگيت رو تبريك بگن


ممنون عزیزم...لطف داری..خدا پدرت رو رحمت کنه