مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

زود تند سریع جواب بده!

1391/10/10 11:16
نویسنده : مامان هدي
454 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله...

این روزا همش ازم میپرسی...

ماما آتیــــــــش؟؟ منم باید زود جواب بدم...داغـــــــه!!

و این اول ماجراست...شروع میشود:

دادووووووو(چاقو)؟؟ بَده!

پولوووووو(پلو)؟؟ خوشمزه است...

مامانییییییی؟؟ مهربونه...

داییییییی؟؟مدرسه است

بی بیییییی ؟؟ عزیزه...

و.......همینطور یکی یکی اعضای دوست داشتنی خانواده رو میپرسی من هم باید صفتی در خورشان پیدا کنم و زود جوابت را بدهم

دَتــــــــــار(قطار) ؟ ؟ ؟ ماجین(ماشین)؟؟؟ ماه؟؟ دیرَخ(درخت)؟؟ نای نای(سی دی ات)؟؟ درابه(زرافه)؟؟

بیل(فیل)؟؟ مورجی(مورچه)؟؟ مووووش؟؟ بَبَلو(تولد)؟؟ اَ اینا؟؟ دِدا(کتاب)؟؟ و.....

همینطور تمام کلماتی که میدانی را میگویی و من باید صفتی چیزی بگویم...

خدایی سخت است...گاهی کم می اورم... مجال فکر کردن نمیدهی...تند وسریع و پشت هم میگویی...

فدای تو و اهنگ صدایت...

فدای تو و ذهن فعال و جسم کوچکت...

فدای تو و این همه لذتی که هر روز تقدیممان میکنی...

خدایا به تو میسپارمیمش....که تو امین ترینی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سوسن(مامان پرنسس باران)
10 دی 91 12:15
فدای اون شیرین زبونیات که مامان هم کم میاره در مقابل زبونت

هزار ماشالله....


هههه کم میاره رو خوب اومدی...
اليسا
10 دی 91 12:26
پاره تنت هميشه در پناهش ... هدي نازنين .


ان شاالله...
مامان آراز
10 دی 91 13:28
وای مبین وقتی اینارو میگی دوست دارم صداتو بشنوم

اوف فکر کنم بخورمت من


هههه بفرما...نوش جان..
من اراز رو حرف نزده میخورم...
زهرا(مامان پارسا)
10 دی 91 13:36
سلام
هزار ماشاءالله به اين پسر دوست داشتني. حتما براش اسپند دود كن مامان مهربونش.

راستي تولدتون مبارك. ماشاءالله خيلي جووني.
ايشالا هر سه تون هميشه زير سايه پروردگار سالم و سلامت و شاد باشين.


سلام زهرا جون از اشناییت خیلی خوشحال شدم...
ممنون عزیزم برای این همه مهربونی...
میام بهتون سر میزنم حتما
مونایی
10 دی 91 15:32
مسابقه س .
دیر جواب بدی سوختی .

هههه گاهی تکراری جواب میدم...برای همشون خوبه و بده میگم...هههه
مامان بهادر
10 دی 91 16:06
من فدای مبین خوش سخنم بشم دوست دارم عزیزم


زنده باشی عزیزم..ببوس بهادر خوش خنده رو
بهار
10 دی 91 22:01
دوباره هم موش بخورتت بچه فینگیلی!!!


اوهوم خیلی فینگیلیه...
صدف
10 دی 91 22:52
هزار مشاالله ، هزار الله اکبر ، هدی مهربونم اسپند یادت نره
قربون این هوشت برم شازده کوجولو


صدف هروقت میگی اسپند یاد جا اسپندی میافتم...ندارم..یادم میره بخرم...
به روی چشمممممممممممم مهربون صدفم
الهه مامان گلسا
11 دی 91 1:22
آخ من فدای تو مبین
چقدر تو شیرینی آخه


زنده باشی الهه مهربونی...دلم برای گلسا یه ذره شده
مامی یاسن و یسنا
11 دی 91 8:24
حالا مونده کم بیاری این اقا مبینی که من دیدم بزار بزرگتر بشه !
خدا حفظش کنه براتون .


اره دقیقا عین یاسین!!
شادي
12 دی 91 4:34
فداي كنجاوي هات پسر


زنده باشی