مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

اِ بابا!!!

1391/10/10 11:01
نویسنده : مامان هدي
306 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه چیزی از دستت میافته که نباید! وقتی یهو وقت شیرین کاری میخوری زمین...وقتی سی دی ات رو نمیتونی بذاری تو دستگاه...وقتی شوخ میشی و میخوای منو بخندونی...وقتی دلبر میشی...

عین آدم بزرگــــــــــــا میگی: اِ بـــــــابــــــا !!!(ای بابا..)

اینقدر بجا و شیرین میگی...

که دلم میخواد قورتت بدم...و لبخند رو تو هر حالتی مهمونم میکنی...

میبینی چه ساده خوشبختم میکنی؟!

شکر برای تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سوسن(مامان پرنسس باران)
10 دی 91 12:17
مبین ، آخه من چیکار کنم اینقدر عاشقتم؟

دلم برات یه ذره شده.. ای باباااااااا


خوب تو عزیزی...خیلی خیلی...ای بابا...ببوسی پرنسس شیرین رو ...
اليسا
10 دی 91 12:20
میبینی چه ساده خوشبختم میکنی؟!

عاشق شدم باززززززز با همين جمله ات ...

زندگي ات هميشه خوش هدي .


قابل نداشت...
ممنون الیسا جان
مامان آراز
10 دی 91 13:26
ای بابا از دست روزگار
کی میشه ببینیم تورو؟


منم خیلی مشتاقم...باور کن...ای بابا
مونایی
10 دی 91 15:31
جالبه که این دو تا انقدر کارهاشون به هم نزدیک شده .

بهراد هم میگه ای بابا ، البته " دِ بابا " .


د بابا...مونا یه چیز میگی هاااااااااا
خوب دوستن دیگه...اونم صمیمی! هههه
ببوسش
بهار
10 دی 91 22:00
موش بخورتت گوگولی!!!



اِ بابا داشتیم خاله بهار؟؟!!!
صدف
10 دی 91 22:46
اِ بــابـا آخه تکلیف من چیه که انقدر شما رو دوست دارم و میخوام ببینمتون . اِ بـــــــــابـــــــــا


ای بابا هی میخوایم بشه نمیشه...ولی دوستتون داریم
الهه مامان گلسا
11 دی 91 1:23
عشقمـــــــــــــــــــــــــــی خاله
هدی ببوسش از طرف من
خیلی می خواااااااااامش


به روی چشممممممممممممم حتما...الهه خیلی ماهی..
مامی یاسن و یسنا
11 دی 91 8:27
ا بابا پس کی میای خونمون دلمون تنگید .
خوش به حال خودم که بازم هم صوتی شنیدم هم تصویری دیدم...


اره یکی دوبار هم به یسنا گفت...هههه
شادي
12 دی 91 4:35
دوستت دارم ، بلبل شيرين سخن


ای بابا ماهم دوستتون داریم