مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

گردنِ عشق!

1391/10/5 0:58
نویسنده : مامان هدي
336 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین

بچه که بودم...گاهی ،وقت نماز مادر و پدرم...با ذوق و شوق منتظر سجده هایشان میشدم..

وقت سجده...می پریدم روی کمر و گردنشان را محکم می چسبیدم...چقدر برایم لذت بخش بود...هنوز هم که ان لحظه ها را به یاد می اورم...کودک میشوم!

و تداعی کننده ی وقت بازی با شانه های پدر...نوبتی سوارمان میکرد و دور خانه می چرخیدیم و می خندیدیم...

این بازی آموختنی نبود...گویی کاملا غریزی و کودکانه بود!

امروز من در جایگاه دیروز مادر و پدرم هستم

موجودی فوق العاده...و وقت شناس...گردن را نشانه رفته...برایش فرقی نمیکند ؛

وقت نماز است یا کار با لپ تاپ...وقت جارو دستی کشیدن یاغذا خوردن...

دلش که بخواهد...می پرد و گردنم را محکم میچسبد!

میداند...اگر امکان حرکت باشد: بُـــــدّو! بُــــدّو! پتکو پتکو!دور خانه را میچرخم و میخندد...

اگر وقت غذا باشد: جیدَر جیدَر...(جیگر..جیگر) وبا هم میخوانیم...تکانش میدهم

اگر وقت اَلا ابَّر باشد....میخندد و میخندد و محکم دستانش را قفل میکند!

شگفت انگیزِ کوچکم؛

این روزها تمام میشود...درست مثل کودکی من...دلم میخواهد تو هم چون من خاطراتت شیرین ترینِ دنیایت شود....با همین لحظه های کوچک...تمامش ارزانی تو...بخند کوچکِ بزرگ دلم!

خدایا...سلامت بدارش...آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فاطمه مامان امیرعلی
5 دی 91 11:36
عزیزم آره خیلی مزه میده..
عاشق این کارای بچه هام.مبینو ببوس.


بوسیدمممممممم محکم!
مامان آراز
5 دی 91 12:19
زنده باشی پسرک

ای خدا چقد کارای ایم ووروجکا مثل همه-تا میخوام جارو دستی بکشم و یا از رو زمین چیزی بردارم یهو میبینم یکی پرید پشتم ههههه


من فدای اون اقا اراز بشمممممممممممم
شادي
5 دی 91 13:10
وااااااااااي كه دلم رفت .
مبين نازم ، تا ميتوني از كودكيت لذت ببر .

سلامت باشي شگفت انگيز كوچك


ممنون....ایشالا همه ی بچه ها از کودکیشون لذت ببرن
زهرا(مامان پارسا)
5 دی 91 16:24
ماشاءالله به اين آقا پسر گل.
ايشالا هميشه سالم و سلامت در كنارتون باشه.
پسر منم دوم ارديبهشت 90 به دنيا اومده يه چند روزي از مبين گل شما بزرگتره.
خوشحالم كه اينجا رو پيدا كردم.


کاش ادرس وب پارسا جون رو میذاشتید...
اردیبهشتی های بهشتی رو عشق است...
ببوس روی ماهشو
سپید مامان علی
5 دی 91 19:05
فدای شیرین کاریهات عزیزم
خیلی دوست داشتنی هستی مبینم
از کودکیت نهایت لذت رو ببر


ممنون سپیده جان..
ایشالا همه اشون از کودکی اشون لذت ببرن...
مامان هیچ کس
6 دی 91 7:51
سلام ماشاالله خدا براتون حفظش کنه و همیشه سالم باشه می شه از مبین جون بخوای برای منم دعا کنه یه مشکلی دارم که فقط با دعای کوچولوهای پاک و معصوم رفع می شه


چشم...مامانی یه فرشته...چشم..ان شاالله
بهار
6 دی 91 14:05
خصوصی لطفا!


خصوصیت هم زیباست...
مثل همیشه اولین نفری...خیلی ذوقیدم...خیلی
اولین نفر تو وب مبین و ...
ان شاالله...به امید روشن شدنت...دوستتون دارم تو و فرشته ی تو راهی ات رو


صدف
6 دی 91 21:49
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون ، الهی قربون خودت و بازی کردنهات و خنده های قشنگت بشم من مبین نازنینم


زنده باشی صدف نازنین...
ببوس اراد کوچولوی ناز و مهربون رو
مونایی
7 دی 91 2:22
خیلی جالبه که تمام چیزایی رو که میگی ، حس می کنم ، کامل .
حال این روزای بهراد رو هم گفتی ...

روزای شیرینی و می گذرونن ، کاش یادشون می موند .


اره خیلی شیرینن...
میمونه...مثل من که خــــــــــوب یادم مونده....
خاله ندا
7 دی 91 14:06
جیگر جیگر پسر عسل
خیلی عشقی مبین دلتنگتم خاله ی من


خاله اُ اُ بیا پیشممممممممممون
فاطمه مامان امیرعلی
7 دی 91 15:55
هدییییی؟؟؟ من رمز عکسای آتلیه مردادماهتون میخواام.
مامانی زهرا
7 دی 91 16:11
وای هدی جان با این متن منو بردی به بیست و چند سال پیش.واقعا لحظه های قشنگیه
هنوز هم ادامه داره..شهاب و مبین...
و امیدوارم این لذت ها هیچ وقت تمام نشه


ههههه مامانی به من که خیلی خوش میگذشت ممنون که اجازه میدادی!و میدی!
بهار
7 دی 91 16:26
مردم چقد شب و روز تولدشون سرشون شلوغه که یه سرم به اینجا نمیزنن!
و...من...چقد حسودم...!


بهار...بهار..بهارباصفا..دوست عزیزم...
سر میزدم..کلی انرژی گرفتم...نمیتونستم جواب بدم..گوشیم هنگ بود...جایی بودم...
ممنون برای اولین تبریکت...راستشو بگو از کجا میدونستی؟؟
خیلی سورپرایز شدم..خیلی!!!
منم دلم میخواد تولدت رو بهت تبریک بگم...اونم سورپرایزی مثل تو!
ممنون عزیزم....میبوسمت
بهار
8 دی 91 20:22
هدی!!!گردن درد گرفتم...هی اومدم نبودی...
با تاخیر...تبلدت دوباره مبارک!


ههههه بهار خیلی عزیزی...
منم گردن درد گرفتم از نت نداشتن...
منزل مادرهمسر گرامممممم بودیم!
ممنون برای تولد...