مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

آ ایش...

1391/10/4 23:59
نویسنده : مامان هدي
363 بازدید
اشتراک گذاری

آ ایـــــــش!

دقت کردم...تا ببینم چه وقت از این کلمه ی خوش اهنگ استفاده میکنی...

متوجه شدم؛

وقتی اِرادی دراز میکشی و استراحت میکنی میگی: آ ایــــــــــش!

وقتی از بیرون وارد خونه میشیم میگی: آ ایـــــــــش!

وقتی بوسه مهمونم میکنی میگی: آ ایـــــــش!

وقتی...

و این یعنی آخیــــــــش....

الهی من فدات شیرین زبونم...عزیز فهمیده ام...

ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله.

آخیش که من مادر توام و تو فقط پسر منی...آخیـــــــش!

خدایا به تو میسپارمش فقط.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شادي
5 دی 91 13:12
آخيــــــــــش كه تو چقدر دلبري .

كي ميشه يه بوسه روي گونه هات بزنم و بگم " اخيـــــــــش "


هههه ایشالا به زودی قرار میذاریم..هوا خوب بشه...
مامان بهادر
5 دی 91 16:30
اخیش که من خاله همچین پسر عزیز و فهمیده ای شدم بوس برای مبین عزیزم


مهربونی عزیزم...سپیده ی بامعرفت..بهادر شیرین لبحند رو ببوس
سپید مامان علی
5 دی 91 19:06
آخیش چه لذتی داره این دلبریها و شیرین زبونیهات


خیلییییییییییییییییییییییییییییی
بهار
5 دی 91 19:36
فتبارک الله احسن الخالقین...
خدا حفظ کنه مبینو واستون...


ان شاالله دوست انرژی ++++
صدف
6 دی 91 21:44
عزیزم ، الهی فدات بشم که انقدر شیرین زبونی . خدا حفظت کنه شازده کوچولو


زنده باشی عزیزم
مونایی
7 دی 91 2:25
ای جووووووووووووووونم که میگی آخیش .

بخورش هدی .


میخورمش...هر روز....ههه
خاله ندا
7 دی 91 13:41
وای وااااای الهی فدات شم شیرین ترین پسر دنیا


زنده باشی عزیزم...
الهه مامان گلسا
11 دی 91 1:31
مبین میدونم چقدر عسل میشی وقتی میگی اایش
تو پاهوش ترین مبین دنیایی


باهوشترین مبین دنیا....احسنت...
الهه تو مهربونترین الهه ی دنیایی....