مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

چر خ چرخ چرخونک!

1391/9/11 16:11
نویسنده : مامان هدي
388 بازدید
اشتراک گذاری

چرخ چرخ چرخونک...

درست مثل بچگی هایم...چرخیدی...

این روزها بازی من در آوردی تو شده....یک دستت را توی سینه جمع میکنی و دست دیگر را رها میکنی و میچرخی...شاید دو ،سه دور...

هیجان و اشتیاقت برایم دیدنی است....گویی من هم کوچک شده ام....

با هم میچرخیم....فر میخوریم و میخوانم چرخ چرخ چرخونک.....و تو از سرگیجه ی بعدش کیف میکنی...

دنیایی بزرگی داری مادر....همین که وقتی برای اولین بار چرخیدی...خودت تعجب کردی و بلند گفتی ماما..و چرخیدی...میخواستی تشویقت کنم...

و من ...گویی مدال قهرمانی کسب کرده باشی...ذوقت را کردم...

فدای تو و ذهن خلاق و کودکانه ات...

بچرخ پسر...گاهی می ارزد به سرگیجه ی بعدش..به لبخندش...به روی زمین ولو شدنش...به زود بلند شدن و تلو تلو خوردنش...می ارزد...

بازی کن و کودکی....ما هم سرک میکشیم...

خدا..........موقع چرخیدن هوایش را داشته باش!

+راستی به چرخ میگویی دَرخ!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهار
11 آذر 91 8:19
منم که بچه بودم دستامو باز میکردم وچرخ میخوردم...ولو میشدم رو زمین...سرگیجه و اینور و اونور خوردن...چه کیفی داشت...چرخ چرخ عباسی خدا منو نندازی

ماشاالله به مبین...آفرین پسر


اره یکی از بازی های محبوب بود...سرگیجه ی بعدش رو عشقه
مامان آراز
11 آذر 91 11:00
هدی

آرازم اینکارو میکنه -میچرخه و تلوتلو خوران میخنده و بعد میوفته
مننمیزارم بچرخه

میترسم سرش جایی بخوره

یعنی بچرخه؟


من تو یه محیطی که خطر نداره و خودم هواشو دارم میذارممممممممممم....

ela
12 آذر 91 7:53
كاملا مادرانه. خيلي قشنگ مينويسي و جوري كه آدم احساس ميكنه اونجاست. قربون اون درج گفتن عزيزم.



ممنون الهه عزیز
پارسا رو ببوس
صدف
12 آذر 91 10:38
ای جــــــــــــون، قربون درخیدنت برم مُمی جونم . آرادم این کار رو میکنه ولی با دو دست باز و کلی ذوق میکنه .


قربون آراد برم من....
شادي
12 آذر 91 13:51
اخ كه چقدر كيف ميده ديدن اين لحظه ها .

مبين تا دلت ميخواد بچرخ و بچرخ .
بهار هم عاشق چرخيدنه


خیلی...ببوسش
مامی یاسن و یسنا
13 آذر 91 0:37
iهمه چی به اون تلو تلو خوردنش می ارزه خدا جون مواظب فرشته کوچیک ما باش.


ان شاالله....چه عجب از این ورا
الهه مامان گلسا
13 آذر 91 1:34
جون دلم
ذوق کن که ذوق تو دیدن داره پسر ناز


قربون ذوق اینا برم که همشون دیدنیه
الیسا
14 آذر 91 13:51
منم نگران چرخیدن های محمدصادق ام ...

خدا خودش بچرخونه روزگارشون رو به خوشی و شادی و سلامتی .

ببوس مبین رو ...


آمین برای دعای قشنگت....: