مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دَنگین....

1391/8/29 3:40
نویسنده : مامان هدي
528 بازدید
اشتراک گذاری

عشق میکنم وقتی مشغول تی وی دیدنم و صدای حرف زدن تو میاد...

گوشامو تیز میکنم...

یه کلمه جدید!

دَنگین...ماما دَنگین!

بعد تو رو میبینم کیفِ چرمِ قهوه ای بابا رو گرفتی و داری دنبال خودت میکشونی و میگی سنگین!

و از اینجا یا به قول خودت دینجا به بعد بود که از دَنگین استفاده میکنی

با اگاهی کامل از مفهوم...

اینو وقتی صندوق صدقات سنگین خونه ی عمو رو بلند کردی و دَنگین ذَنگین میگفتی و بالاخره افتاد رو پات به همه ثابت کردی..

راستی عشقت سنگین افتاده تو دلم...

ماشاالله...یا حافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الیسا
29 آبان 91 7:41
آفرین بتو مبین ... الهی که کوله بار شادی هات همیشه دنگین ...دنگین ِ دنگین .

به این پستت هم نیاز بود هدی ... شادم کردید ...


ان شاالله الیسا جان
برای همین زدم...که خوبیم...شکر خدا
خاله کوثری...
29 آبان 91 12:32
,الهی من فداااااااااااات....عزیزدلم...وای هدا.دینجا...عاشق دینجااتم...قربوون دنگینت...اون(گ)سخت نیست مبین؟؟(دندینم)بگی قبووله..فدات باهووش...


هههه دینجا...تازه دونجا هم میگه که منظورش اونجاست...ههه
دندیدنم میگم خاله....ولی اولین بار واقعا گفتم دنگین!
ساناز
29 آبان 91 15:55
ماشالله شیرین زبونم


سایه
29 آبان 91 16:04
حتما عزیزم....مرسی که سر زدی بهم
بهار
29 آبان 91 16:28
عشق هم دنگینش خوبه!!
دنگین دنگین!


اره واقعا....ههههه دندین هم قبوله؟؟
الهه مامان گلسا
29 آبان 91 17:27
مبین هزار ماشالا به این حرف زدن شیرینت
چقدر تو آقا و فهمیده ای باهوشم
عشقت تو دلم منم دنگین افتاده


الهه جون شیرین زبونت رو ببوس....گلسای عزیزم رو
مامان آراز
29 آبان 91 20:56
ای جونم-دنگین بود افتاد رو پات؟
بوس


هههه یکمی...
سپید مامان علی
30 آبان 91 13:57
هزار ماشاءاله...هزار تا بووس واسه این پسمل خوشگل که میگه دنگین


ههه زنده باشی عزیزم
خاله ندا
30 آبان 91 18:50
جووووووووووووووون دلبره خاله


دل خاله رو برده...
شادي
30 آبان 91 22:53
اي جان ، دنگين
ماشالله به تو مبين .


ممنون....
سارا
1 آذر 91 1:12
دنگین ..عزیزم ....

آوا هم میگه سنگین برای هر چیز بزرگی ...


جیگر اوا رو برم خیلی دوسش دارم
مونایی
2 آذر 91 2:54
بزرگ که شدی ، بارهای سنگین و از رو دوش مامان و بابات بر دار .

به جبران تمام این سختی های امروز ... آقای کوچک .


ان شاالله....
جبران نمیخوام....شاد و سالم و سعادتمند باشه...همین کافیه
صدف
6 آذر 91 13:53
مُمی جــــــــــــــــــــــونم دینجا یه خاله نشسته که خیلی دَنگینِ اگر شما یه بوس بهش بیدی اونوقت اونم سبک میشه و بال در میاره ، حالا یه بوس بیده ، ....... آفــــــــــرین شازده کوچولو ، هـــــــــــــــورا دَمو دُ د
الهی دورت بگردم


ههههه خیلی بامزه گفتی...منم گاهی با مبین اینجوری حرف میزنم....
صوفی مامان رادمهر
8 آذر 91 10:59
آخ که چقدرررر شیرین حرف می زنی...یعنی من با تمام قوا سعی می کنم ادای تو رو دربیارم نمی تونم اون گ سخته ها یه کم فکر کن


اره سخته...خیلی بامزه میگه...
الهه
6 دی 91 22:32
خیلی قشنگ بووووووووووووووووووووود
ایشالا دنگین بشی
آ ماشالاااااااا


انشاالله...دنگین و سالم