مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

گوش به زنگ!

1391/8/20 16:20
نویسنده : مامان هدي
535 بازدید
اشتراک گذاری

درررررررینگ...درررررررررینگ

این روزها هرکس خانه ی ما زنگ بزند.....صدای اَیوووو گفتن مرد کوچک خانه مان را میشنود....چند بار پشت هم بلند و محکم میگوید اَیوووو....

تلفنچی کوچکم ؛صدای زنگ تلفن....برق از سرت میپراند...زود میگویی....من!

یعنی من برمیدارم...بدو بدو میدوی و گوشی را برمیداری و گاهی با شانه ات نگه میداری و اَدایم  را در می اوری....

نمیدانم پشت خطی ها چه حالی دارند...شاید برایشان عادی است...شادی ذوقی کوتاه کنند ...شاید ...

هرچه باشد....من هر بار میروم روی خط زنـــــــــــدگی!

زنگ گوشی همراه و ایفون از این قاعده مستثنی نیست...

گوشی را یا خودت اَیو میگویی و صدای زنگش میفهماند هنوز پشت خط کسی هست و بدو بدو تحویل میدهی...درست میدانی کدام را به که!

صدای ایفون هم با تیه همراه است....و بدو بدو کردنت زیر ایفون و صدا کردن من....ماما تیه؟! البته همراه تکان سر.

من فدای تو که گوش بزنگی....

راستی...میشود روزی من زنگ بزنم و تو انسوی خط جوابم دهی..پسرکوچولوی مامان؟...منتظر اولینش هستم...انشاالله

برایت ارزو میکنم...تا همیشه....گوش بزنگ باشی...تا روزگار بر وفق مرادت بچرخد....آمین

 خدا ؛صدای زنگ های زندگی اش با تو...................در پناه تو....که مهربانترینی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه مامان گلسا
20 آبان 91 17:54
قربونت برم که اینقدر تیـــــــــــــــــــــــــــــزی


مرسیییییییییییی بچه های این دوره زمونه ان دیگه....
بهار
20 آبان 91 20:02
آخ که قربون تیه گفتن و سر تکون دادنشم...
بچه فک میکنه من پشت درم...ذوق میکنه...


خوب یبار بیار پشت در ما.....بچه ام ذوق کنه...هههه
فرناز مامان ایلیا
20 آبان 91 22:14
وااای جووونم...تیه؟؟؟

قربون تیه گفتنت...بووووس...


هههه مرسی....زنده باشی...
مامان آراز
21 آبان 91 9:38
آیو مبی منم دوشت تو
شلام

ای جونم ووروجک


اخ جون اراز....بیا بریم بازی...
خاله کوثری...
21 آبان 91 14:38
"لاحول ولا قوة الا بالله العلى العظیم
nدوووووورت بگردم...مپین چند سالت بود!!!
مرد کوووچک...فدای عقل موچولوت باهوووشم...واااای یادش بخیر مشهد پشت در اتاقمون....هدا نمیدونی چه لذتی داره وقتی زنگ میزنی و صدای نفس میاد ..ایووووووووووو


ای جانم خاله...
این یکی رو تو به من میگیییییییییییییییی؟؟؟ ههههه
باشه منم یه روز میرم بیرون زنگ میزنم ببینم چ لذتی داره...
ساناز
21 آبان 91 15:49
قربونت برم وروجک

وااااااای آدم ضعف میکنه از این کاراشون...بچلونش هدی....


به روی چشمممممممممممممممممممم
سپید مامان علی
21 آبان 91 17:01
الههییییییییییییییییییییییییی...
جونم که آیو و تیه میگی...کوچولوی شیرینم


مرسی عزیزم
مامان رانیا
21 آبان 91 18:24
باهوشه پسرم


مامان کوثری
21 آبان 91 23:30
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
صدف
22 آبان 91 14:06
""راستی...میشود روزی من زنگ بزنم و تو انسوی خط جوابم دهی"" این خط اشکم رو درآورد ، دگرگونم کرد ، خطهای قبل داشتم قربون صدقه میرفتم ولی این خط ... ... یعنی برای منم این اتفاق می افته ... ... پروردگارم شکرت

میبن باهوشم خدا حفظت کنه


اره صدف چرا نشه....ان شاالله میشه بارها و بارها...ولی اولین بار رو عشقه....منم میزنگم خونتون...صدای اراد کوچولومو میشنوم...اخ چه کیفی میده...شکر خدا...شکر
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 آبان 91 13:04
ای جانممممممم...

این دفعه زنگ زدم خونه تون خودت گوشی رو بردار... موطلایی زیبا...


چشمممممم خاله حتمامنتظرم
صوفی مامان رادمهر
24 آبان 91 10:58
درینگ درینگ کیه؟ خاله صوفی اومده با اجازه تون این فرشته خوشمزه رو یه لقمه چپ کنه... چقدر تو شیرینی آخه عزیزمممم


اخ جون صوفی تو بیااااااااااااااااااااا بچه ها رو حای هم میخوریم...ههه