مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

عجیب ولی واقعی!

1391/8/2 0:39
نویسنده : مامان هدي
347 بازدید
اشتراک گذاری

یا حکیم...

امان از این دندانها....

چند شب خواب راحت را از چشمای نازت دزدیدن...ارام نیستی...انگشت اشاره به دهانی...اب دهانت کشدار و بلند شده...بهانه گیری و خواستن من....گاهی فقط بغل...باج هایی که برای ساکت کردنت میدهم و منجر به کثیفی یا خرابکاری میشوند...نه گفتنهای بی دلیل...اشکهای گوله گوله ات برای خواسته های کوچک که تا بحال سابقه نداشت!!!...کم شدن تایم خوابت...بیداری زیاد و کسلی و خواب الودگی...

گویی میدان جنگ است...جنگی نرم بین من و دندانها و تو...

این بین ، مسئولیتهای من  و کم و کاستی هایش بماند...

گاهی کم می اورم...

درست مثل دیشب...همه چیز باهم...توی ماشین...این وسط کرم ضد افتاب داخل داشبورد هم جمعمان را جمع کرد...بازش کردی و دنیا را سفید کردی...

بعد از تمیزی و....البته با اهنگ گریه های تو...

وعده ی شیرت دادم...

خودت را پرت کردی توی اغوشم...

بخداااااااااااااااااااااااااااااااا قســــــــــــــــــــــــــــم مبین...

تمام دنیایم عوض شد....حالم خوش شد...خوشبخت ترین شدم...فقط با

عطر تن تو...همان عطر خاص زیر گردنت....همان که هنوز بوی بیسکوییت میدهد...همان که عاشقش هستم...

بلند گفتم...آخ عجب بویی ....عمیق نفس کشیدم....تمام ریه هایم را پر کردم...

تو هم حس خوبی داشتی... شیرت دادم و بوسه هایم را روانه پیشانی ات کردم...لبخندت حاکی از رضایتت بود...

چشات ارامشی داره...که تو چشمای هیچکی نیست...

خواندم و دوباره نفس کشیدم...چشمانم را بستم....خوب بودم...بهترین...با تو...

این لحظه ها ی عاشقانه را با تو بسیار داشته ام...لحظه های اعجاب انگیز!

این هم یک راز مادرانه ی دیگر....هرچقدر هم خسته باشی...جگر گوشه ات..پاره تنت...را که در اغوش میگیری....دنیایت عوض میشود...گاه بوی تنش...گاه نگاه جادویی اش..گاه لبخند شیرینش..گاه حرفی حرکتی...

کافیست...ان وقت است که...میشوی آلیس...در سرزمین عجایب!

شکر خدا...برای کوچک مردِ نازم...که لحظه هایمان را خوش میکند...خوشبختمان میکند...فقط با بودنش..نفسش!

خدا عاشقت هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله کوثری...
2 آبان 91 0:33
آخ....من فدای دندونات... ...وای هیچی بدتر از دندون درد نیست!!!عزیز دلمی...مثل همیشه چقدر قشنگ گفتی از حس مادرانه ات خواهر گلم...بماند تا ابد این حس پاک مادرانه برای تو عزیزم...
ایشالله همیشه سالم باشی اوجولو ی خاله...


عزیزمییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده خواهر کوچولوی خودم...
بووووس برای خاله
الیسا
2 آبان 91 7:34
هدی آلیسی من گوارای وجودت این مادریها ...

خدا رو هزار بار شکر برای همه داده هایش ... دقیقه هایی تنها محو دیدن عکس مبین بودم ... الله اکبر می آورد خدایی مه این چنین در همه جا بزرگی اش را به رخ حقارتمان می کشاند ... چینش دندان هایش شگفتم داد .

هدی محمدصادق هنوز 12 دندان بیشتر ندارد ... دندان های نیشش در راهند از سفیدی لثه ها پیداست ... برایمان دعا کن .

مبین نازنین بازیگوش و همیشه صبور را ببوس ... بی شک اینها از ما صبورترند .

راستی خیلی حرف زدم ولی بگذار این را هم بگویم : خدا قوت مادر مهربون .
دوستتان دارم .... زیااااااد .


الیسا...کامنتت پر از انرژی بود...زیاد نبود...لذت بردم...
ان شاالله محمدصادقت هم این مرحله رو به راحتی پشت سر میذاره...
دل به دل راه داره...مطمئنم!
بهار
2 آبان 91 7:57
lمیشه به من ناشی بگی بیسکوییتش چه طعمی داره؟؟هههههههههه....
ایشالا سالم باشی مبین جون...دنیا با همه قشنگیاش بی درد و رنج نیست پسرک کوچولو...ولی تو میتونی از لحظه های سخت عبور کنی...به لطف خدا و کمک مامان و بابای خوبت...
قوی باش...آقای خوش خنده پر دندون!


طعمش گفتنی نیست...
بذار بیسکوییتت بدنیا بیاد....بعد عمیق نفس بکش...انوقت بیا به من بکو چ طعمیه...
ممنون برای حرفای قشنگت همیشه بهار...
سپید ماما علی
2 آبان 91 16:47
فدای تو پسر صبور که داری درد میکشی برای بالندگی دیگررررررررررررررر


ممنون سپیده جان
شادي
2 آبان 91 20:56
من بميرم براي درد لثه هات مبين

چقدر اين لحظه ها شيرين ان .
چقـــدر ناب ...
چقدر پاك ...

كاش تا هميشه بمانند !

هدي !
آليس در سرزمين عجايب

خدا نكُشتت دختر


زنده باشی
خدایی راست میگم...عجیب الیس میشه ادم!
صوفی مامان رادمهر
3 آبان 91 9:09
آیییی دلم بوی زیر گلوی بیسکوییتی خواست.... چقدر دهن خوشگلت ناناز شده...مرواریدا ردیفففف...جانننننن


ممنون....رادمهری رو عمیق نفس بکش جای منم ببوس
صدف
7 آبان 91 1:50
خدا یا شکرت به خاطر اینهمه احساس قشنگ ، خدایا شکرت به خاطر این عاشقانه های مادر و فرزند ، خدایا شکرت به خاطر عطر ناب زیر گردن این شازده کوچولو ، و خدایا به حق این عاشقانه ها خودت این مرحله دندون در آوردن رو برای گل پسر ما آسون کن [h

آمین ...ممنون از این همه دعاهای خوب.....دوستتون دارم صدف عزیز