مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

فقط برای خدا...

1391/7/29 20:53
نویسنده : مامان هدي
438 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خودت که ارامش بخش است

سلام خدایم...

میشود قسمت بدهم؟

به حرمت مادر بودنم..به بهشتی که خودت وعده اش دادی...به پاکی و قداست و معصومیت محض مبین...میشود ؟

میشود قسمت دهم؟

به خودت...که مهربانتر و رئوف تر از تو؛ خودت هستی و بس...

میشود قسمت دهم...به تمام مادران...به شیره ی جانم...به دعای نیمه شبم وقت شیر....

میشود؟

تو خدایی کن و دعایم را آمین گو....

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایم......مادر کن هر زنی را که آرزویش است...خدا...دو نفره های عاشقانه را با وجود فرشته ای پاک از جنس خودشان عاشقانه تر کن...

خدا این معجزه ات را به صفای دل زنان سرزمینم بچشان....معجزه ی بهار زن بودن را....

مادر شدن را....

و باز هم....سجده شکرم را پذیرا باش...برای مبین!

دوستانی که بهشت را از ان خود کرده ای...به پاکی ثمره وجودتان دعا کنید برای انها که میخواهند...آمین

راستی فرقی نمیکند دنیای دوستیمان مجازی است....دلمان , دعایمان...محبتمان...واقعی است...درست است؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهار
29 مهر 91 21:19
هدی...چی بگم...
فقط ...ممنونتم..!بهترینها برای تو...
خدای من!اول لیاقت مادری رو بده...بعدشم هر کسی که خونه ش بی فروغه،پر از روشنایی کن!
خدای من!هر چی تو بگی...!فقط مثل همیشه کمک کن...هر چی که تو بخوای...!


بهار...دعای این روزهای من برای توست......
آمین...
کاش بشود ان که باید...زیر چتر خدایی اش....
خاله کوثری...
29 مهر 91 21:57
....آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین....


برای تو هم امین عزیز دلم...ان شاالله...
مامان طلا
30 مهر 91 0:18
هدی به خدا بهترینی ! مهربونی


کاش باشم...سعی میکنم
تو...لطف داری عزیزم...زیاد!...ممنون
میبوسی هلیا رو جای من؟


بانو
30 مهر 91 10:06
هداي مهربون ايشالا دعاي خير ديگران هم در حق تو اجابت بشه و خدا، گل باغ زندگيت رو در پناه خودش حفظ كنه كه تو اينقدر خوبي...
مطمئنم كه دعا و محبت همه ما از صميم قلبه پس آميـــــــــن براي دعاي مهربونت


خیلی لطف داری بانو جان
ممنون برای امین مادرانه ات...
سعیده
30 مهر 91 10:31
آمین برای دعای قشنگ که دعای هر روز خودم هم هست


ممنون برای امین مادرانه ات...چه دعایی از این شیرین تر
مامان آراز
30 مهر 91 11:16
آمین

دوست منم نی نی میخواد

برا اونم دعا کنید


به روی چشم....امین....امین...
ممنون برای امین مادرانه ات
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 مهر 91 12:40
قربون اون دل مهربونت برم من......

آمین...آمین.....


ممنون برای امین مادرانه ات...
شادي
30 مهر 91 13:58
دعايي بهتر از اين نميشه !

اميــــــن .
به اميد مادر شدن تمام دختران اين سرزمين ...


ممنون برای امین مادرانه ات....
ندا
1 آبان 91 3:26
واقعا زیبا..بهترین دعا..دعای پاک
آمین برای زیباتر شدن زیباترین مخلوقات خدا


من فدای خواهر مهربونم..
ان شاالله روزی که من خاله بشم...امین
صدف
1 آبان 91 10:14
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــن یا رب العالمین


ممنون برای امین مادرانه ات..
سپید ماما علی
1 آبان 91 11:03
هزار بار آمیییییییییییییین برای دعای قشنگ

انشاءالله تمام زنانی که در آرزوی فرزند هستند خدا به همشون فرزند سالم و صالح عطا کنه


ممنون برای امین مادرانه ات
الیسا
2 آبان 91 7:40
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــن یا رب العالمین ...به حق، به حق، به حق کرم خودش .


ممنون برای امین مادرانه ات
صوفی مامان رادمهر
3 آبان 91 9:12
الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآمییییییییییییین... خدایا دست ما و دامان تو...


ممنون برای امین مادرانه ات صوفی عزیزممممممم