مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مالِ من!

1391/7/16 1:24
نویسنده : مامان هدي
432 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که تو را برای من آفرید...

عشق مامان کیه کیه؟؟ مَ مَ

ناز مامان کیه کیه؟؟مَ مَ

پسر مامان کیه کیه ؟؟مَ مَ

و...

تمام صفاتی که دلم را ارام میکند....میگویم و تو دستهایت را به روی سینه ی کوچک میزنی و ارام میگویی مَ مَ....

من اما...با تمام احساسم ...فریاد میزنم...من بدون تو هیچم پسر...من من!

این حرکت و این مکالمه رو منتظر بودم...دوستش داشتم...میخواستم ببینم و بشنوم از جگر گوشه ی خودم....

و تو پانزده روزی است مهمانم کردی...

مهمان نگاه و دستها و ارام مَ مَ گفتنهایت

شکر برای ارزوهای کوچکم که تو بزرگشان میکنی...کوچک روزگارم

شکر خدایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

الیسا
16 مهر 91 12:01
گوارای وجودتان باد این گفتگوهای دو نفره ...


ممنون الیسای همیشه مهربون
مامانی زهرا
16 مهر 91 13:16
گل پسرم اگه خودم حرف زدنتو نمیدیدم فکر میکردم مامان هدی داره مارو سرکار میزاره قربونش برم بااون زبان قشنگ وزونش کلمه هارو میگه عزیزم دلم برای بغل کردنت ادا گفتنت دلام گفتن وزیرگلوت
ببوسم تنگ شده نفسم


مامانbr>خداروشکر اومدیم...شنیدی...هههههه
من فدات مادر فدات....دوستت دارم یه دنیااااااااااااااااااااااا


مامی یاسین و یسنا
17 مهر 91 0:12
منم لذتشو چشیدم شیرینیش برای همیشه زیر زبونم میمونه کوچولوهامون نمیدونن با این من گفتنشون چه کمپوت شیرینی تو دلمون درست میشه


الهی کوچولوهات زنده باشن مامان خانوم
ببوس یسنا و یاسین رو تا خودم بیامممم
سمیرا مامان آنیتا
17 مهر 91 12:51
من همه این سوالا رو از آنیتا میپرسم در جواب با یه غروری میگه : آنه


سمیرا خیلی بامزه بود....
الهه مامان گلسا
17 مهر 91 14:30
آااای گفتی
مزه میده حسابی
به خصوص اگه از زبون شیرین مبین نفس شنیده بشه
نوش جونت هدی جانم


مرسییییییی دلم برا اخم های گلسا تنگیده
صوفی مامان رادمهر
17 مهر 91 16:00
جونمممممممممممم... م م می گی؟ خب اینجوری که دل مامان برات غش می ره... وای مبین خیلی دلتنگت شدم یهو...


صوفی...دلم براتون تنگیده باور کن...عکس هم نمیذاری از رادی رادان......قربون پسر خوش استیل برم ماشاالله
سارا
17 مهر 91 17:59
عزیزم ...م م ....اینو که میگن نی نی ها دلت میخواد بخوریشون ...

به اوا وقتی 10 ماهش بود یاد دادم ..هنوزم میگه ..انقدر هم دوست دارن که ازشون بپرسی


منم سعیمو میکردم ولی فقط نگام میکرد...تا جوابش رو شنیدم...اونم ارومـــــــــــــــــ
صدف
17 مهر 91 23:18
ای جووووووووووونم الهی قربونت برم شازده کوچولو . حالا نوبته منه : عزیزِ خاله کیه کیه؟ کی میشه به منم بگی مَ مَ
دوستون دارم یه دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا


میگه بهت صدف...
مثل لیا لیای که بهت گفت...
منم دوستتون دارم مهربونممممممممممممممم
مونایی
18 مهر 91 2:08
کامنت برای این پست رو میذارم ، بعد تر ...


باشه...
سپید مامان علی
20 مهر 91 1:01
جااانم....م م میگی
فدای خودت ...دستهای کوچکت و م م گفتنت


زنده باشی سپیده جون...عزیزم
شادي
20 مهر 91 14:33
گواراي وجودت ...


خاطره مامان بردیا
21 مهر 91 16:01
ای جون ... قربون اون مَ مَ گفتنت عزیزم. من تو رو ببینم که درسته خوردمت


منم بردیا رو میخورمممممممممممممم جووونم...
مونایی
5 آبان 91 2:54
خیلی دلم این حالت رو میخواد .
زیاد .


ایشالا ب زودی مهمونت میکنه بهراد کوچولو