مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بزرگ شدی پسرم

1391/7/10 4:28
نویسنده : مامان هدي
504 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدی پسرم!

اینکه مدتیه وقتی زمان تعویض پوشکت میشه و خودت بدو بدو میای و میگی ..ماما آبه!

و دستت رو به بینی ات میگیری و اروم میگی پیف و سرت رو تکون میدی....

اینکه دیگه نیازی به چک کردن نیست...خودت درست و به موقع اطلاع میدی...

یعنی درک میکنی...یعنی بزرگ شدی...

اینها برای من یعنی...

تو...همان پسر کوچولوی اردیبهشت پارسال...قدمی دیگر به سوی مستقل شدنت برداشتی...

مبین...بگویمت...چقدر افتخار میکنم به بودنت به داشتنت...

این روزها...حالم مادرانه است....عاشقرت میشوم...لحظه به لحظه بیشتر میشود....و من مانده ام و یک قلب و اینهمه احساس...

و تو...تویی که تمام منی!

شکر هزاران هزار شکر...مهربانم شکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الیسا
10 مهر 91 8:43
مرحبا پسر ...


صدف
10 مهر 91 14:32
عزیز دلم ، قربون این فهم و شعورت برم . چقدر شما عاقلی .



زنده باشی صدف پاک....خیلی عزیزی برام مهربون...
صوفی مامان رادمهر
10 مهر 91 15:22
آخیییییییییی جیگرتو گل پسرمممم... جان ... تو پیف می گی چه شکلی می شی؟ الان تصورت کردم... خیلی خوردنی می شی ها


ههههه تونستم عکسشو میذارم...
شادي
10 مهر 91 15:39
آخي ، عزيزم
چه بامزه


ساناز
10 مهر 91 16:16
هزار ماشالله به پسرکمون


مرسی ساناز عزیزمممم
مامان طلا
11 مهر 91 1:17
هدی جونم الان داشتم عکسای هلیا رو از روز اول تا حالا نگاه می کردم دلم براش تنگ شد برای اون کوچولویی که آروم تو بغلم می خوابید اما حالا اون کوچولو موقع پیف کردن دستاشو رو زانوهاش می ذاره و روی دو پا می نشینه و آرو م کارشو انجام میده . چرا دروغ بگم دلم از بزرگ شدنش گرفته دلتنگشم . شما هم یری به دنیای ما بزن


ای جوووونم ....اره ادم دلش تنگ میشه...ولی خوبه لذت ببری....دلت نگیره از بزرگ شدنش که باید بزرگ بشه و تو خوب براش مادری کنی و عشقبازی....اومدمممم
سپید مامان علی
11 مهر 91 12:49
فدای بزرگ شدنت پسر موطلایی من


زنده باشی عزیزم
مامی یاسین و یسنا
12 مهر 91 10:09
اقا مبین بزرگ شدنت مبارک


مرسی...دوستم
بهار
13 مهر 91 10:07
آفرین به گل پسر مامان...!
آقا شده دیگه...!


داره اقا میشه....یه اقای پوشکی!
بانو
15 مهر 91 9:13
آفرين به اين پسر باهوش و زرنگ..... مامان از گل پسر عكس بذار ديگهههههه دلمون آب شد. بووووووووس


چشممممم
شیوا
16 مهر 91 0:03
قربون پیف پیف گفتنت پسرک..بزرگ شووووووو


مرسی این بزرگ شوووووو آی چسبید
مونایی
18 مهر 91 1:59
من مانده ام و یک قلب و این همــــــــــــــــــــــــــــه احساس ...

ارزانیِ تو ...


ممنون دوستم...تمام احساست به دستم رسید....مونای خوبــــــــــــــــــم!