مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

وقت شیر!

1391/6/24 16:30
نویسنده : مامان هدي
393 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت را وعده داده اند...

به تمام مادران...

بهشت من تویی...پاک...ارام...عاشق...معصوم

بهشت من ان لحظه های بی تکرار با تو بودن است نفس کوچکم!

بهشت من ...

شنیدن این جمله است...

به هدی بگو وقتی مبین رو شیر میده برام دعا کنه!

بخدا حالم دگرگون شد...نه اینکه نمیدانستم عظمت این لطف خدایی را...گاهی عادت میشود ...گاهی وظیفه میشود...گم میشود این همه بوی بهشت و خدا در لابلای زندگی...ممنون عموی خوبم!

شکــــــــرخدایم....لایقم دانستی!

و من وقت شیر دادنت پسر از بهشت امده ی بی نظیرم....

دعا میکنم برای تمـــــــــــــــام زنهای عالم؛ بهشتی شدن را....مادر شدن را!

برای همــــــــــه!

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
24 شهریور 91 18:03
مامانی!
آره...آره...وقتی مبین رو شیر میدی دعا کن...
اونوقت بهشتی میشی...
هدی!داره به سرعت مبین بزرگ میشه...حیف این لحظه هاست...قدرشو بدون..نره از دستت!
بهشتی شدن حقته...تو خیلییییییییی مهربونی...گوارات باشه عزیزم!


چشممممم
یکی میگفت وقتی نصف شب بیدار میشی شیر میدی منو دعا کن....
بهار دوست باصفام....همیشه بیادتم
قول بده وقتی تو هم نصفه شب بیدار شدی شیر بدی منو و مبین رو دعا کنی!
سپید مامان علی
24 شهریور 91 21:54
فدای شیر دادنت...فدای دعاهای مادرانه ات..


زنده باشی سپیده جون
وقت شیر علی منم دعا کن!
خاله کوثری...
24 شهریور 91 23:31
آمیییییییییییییییییِیییییییییییییییییییییییییین...


مامان رانیا
25 شهریور 91 12:55
امییین
اما چرا دعاهای من استجابت نداره شاید هم من صبور نیستم


شبنم...دعاهای تو که استجابت شد...حالا یکم دیر و زود!
شکر برای سلامتی بابای رانیا
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:12
الهی آمین


صدف
26 شهریور 91 0:08
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
پروردگارم ، مهربانترینم ، آمین هایمان را بشنو ، اگر لایقمان میدانی استجابت کن


همین که مادری یعنی لایقی!
الهه مامان گلسا
26 شهریور 91 0:32
عزیزمی هدی جون با این احساس زیبات
راستی هدی یه چیزی
وقتی مبین رو شیر میدی برام دعا کن


چشممممم تو هم گلت رو شیر میدی ما رو یاد کن
ساناز
26 شهریور 91 16:32
ما رو هم دعا کن خاله


به روی چشم سام بهاری
شادي
2 مهر 91 13:09
چقدر خوبه و شيرينه اين حس !
پاك ترين و ناب ترين لحظات يه مادر و كودك همين لحظه اس .

راستي ؛ يادت باشه ما رو هم دعا كني
خودت كه ميدوني خواسته ام چيه !


چشممممم حتما....دعاگو هستم اگه قابل باشم