مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

کمک راننده!

1391/6/18 3:23
نویسنده : مامان هدي
419 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

کمک راننده یعنی:

کسی که کنار دست راننده مراقب باشه و کمک کنه تا ایشون خوابشون نبره...

وقتی کمک راننده مادر یه بچه ی نوپا باشه که شش روز سفر بودن و به قول یکی میگفت...مادر بچه ی نوپا مادر نه تا بچه است!!! پس دیگه نمیشه ازش توقعی داشت درسته؟!

یعنی اگه حتی دوساعت مونده به مقصد و نصف شب شده و خوابش گرفته و راننده هم خواب الوده ...بگیره بخوابه...مثل من!

عجیب خوابم برد.....خوش!

وقتی بیدار شدم...راننده ی عزیز گفت...ساعت خواب خوب خوابیدی؟؟

من کمی شرمنده...نوپای زندگیمون بیداره...واااا این کی بیدار شد!

زیر پاهای من داره بطری اب معدنی رو برمیداره و درشو باز میکنه و یهو خالی میکنه روم....ضبط رو خاموش روشن و کولر و بخاری رو هی جابجا!

زود میگم اینو چه سرحاله...بگیر بخواب بچه!

راننده مهربونم میگه......تو که خوب خوابیدی....ولی اگه بچه ام بیدار نمیشد...قطعا منم مثل تو خوابم میبرد...حداقل باهام حرف زد....هزار تا دستور داد...هی بالا پایین و عقب جلو رفت...همه چیزو سیخ داد....نذاشت بخوابم...قربونش برم.

اینا حرفای بابایی بود..

الهی مامان فدات بشم...دیدی گفتم تو فرشته ی خونه ی مایی...

دیدی گفتم...اینقدر پاکی که خدا همه جوره هوامونو داره....دیدی ناز دلم

خدا......ممنون....که به حرمت نفسهای پاک و معصوم فرشته ات....هوامونو داری...

مبین تو بیمه ی عمر و زندگی مایی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مونایی
18 شهریور 91 3:39
خدا رو شکر ...


شکر...
سپید مامان علی
18 شهریور 91 8:54
فدای این کمک راننده کوچولووو بشم....انشاءالله خدا این بیمه عمرتون رو تا ابد نگه داره


ممنون سپیده جون...همه ی بچه ها در پناه حق!
مهدیس
18 شهریور 91 10:12
سلام خاله ازتون میخواستم که کمکم کنین و تو وب کودک من به عکس من (شماره ی 6مهدیس)رای بدین رای گیری از 18شهریور تا دوشنبه 20شهریور ادامه داره روی پسر ماهتونم ببوسید منتظر رایتان هستم
مامان علی
18 شهریور 91 11:13
سلام خوبین؟
افرین به مبین جان خوب معلومه این فرشته کوچولوها هوای مامان و باباشون رو دارن
من هر وقت به مشکل می خورم به علی میگم برام دعا کنه با زبون خودش
مبین جون رو ببوس


قربون دل پاکشون بشممممممممم
ببوس علی رو....
صدف
18 شهریور 91 12:41
خدایا به خاطر این (به قول هدی) "بیمه عمر و زندگی" که به همه ما هدیه دادی صدها هزاران مرتبه شکر



شکررررررررر ممنون صدف مهربونم...خیلی عزیزی
سپیده
18 شهریور 91 12:42
من فدای این کمک راننده کوچولو بشم که حواسش به بابایش بوده یه وقت خوابش نبره
مبین جونم راستی موهات هم خیلی خوشگل شده خاله
تو نماد کامل یه پسر آریایی هستی با اون موهای بور و پوست سفیدت خوشگلم


تو لطف داری سپیده...
اره اریایی های اولیه....سفید و بور بودند....
مرسییییییییی
صوفی مامان رادمهر
18 شهریور 91 13:33
اول این که 16 ماهگیت مبارک پسر طلایی... دوم این که دمت گرم آقای کمک راننده... سرت سلامت... ای ول که اومدی به کمک آقای راننده...


ممنون پیش دستی کردی ها....
سرت سلامت رو خوب اومدیییی
شادي
18 شهریور 91 14:07
اي جون دلم ...

خدا رو هزاران مرتبه شكر ، براي عطر نفسهاي مبين ات .


ممنون برای دعای قشنگت!
ساناز
18 شهریور 91 15:08
آفرین خاله...

هدی جونم دلم براتون تنگ شده بود...

ببخش دیر به دیر سر میزنم


خواهش حال این روزهای همو خوب درک میکنیم دوستممممم
mamane arshin)farnaz)
18 شهریور 91 15:44
salam,arshin dar mosabeghe nini ba hejab sherkat karde mamnun misham age behesh ray bedin. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان رانیا
19 شهریور 91 12:34
چه زیبا


خاله کوثری...
19 شهریور 91 12:39
ایشاالله همیشه سالم باشی فرشته ی پاک...بیمه ی عمروزندگی خواهرم....


ممنون خوشگل خواهرررررررر
شیوا
20 شهریور 91 0:43
جونمی کمک راننده با معرفت


بامعرفت...راست میگی ها
الهه مامان گلسا
26 شهریور 91 0:41
ایشالا خودت یه روزی مامان و بابا رو ببری سفر


وییییییییی دلم ضعف کرد الهه...ایشالا