مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مهــــــــــربان.

1391/6/16 12:42
نویسنده : مامان هدي
490 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

توی اشپزخانه....مشغول روزمرگی هستم...

صدای بوس های پشت سرهم می اید....برمیگردم تا ببینم باز کدام عروسک را بوسه باران میکنی یا تلویزیون چه برنامه ای نشان داده که شاید جوجه ای چیزی داشته و تو بوس هایت را روانه شان کنی...و من این لحظه ها بوسهایت را برای خود میخواهم....یک حسادت مادرانه!

امــــــــــــــا ؛

تو روی زمین دراز کشیده ای..و سرامیک را میبوسی!

خم میشوم...میبینم و میپرسم...مبین مامان چی رو بوس میکنی...؟؟

تو مورچه ها را نشان میدهی با انگشت چهارسانتی و میگویی ماما توتو...نانیییی و صدای بوس هایت زندگی ام را مهربانتر میکند...

چقدر خوب..خوب نه عالی! چقدر عالی که تو اینقدر مهربــــــــــانی...

رسمش را از که اموختی...تو هنوز پاک تر از پاکی...معصوم تر از معصوم تو خوده بهشتی...بهشت روی زمین پسر

وقتی ادمی اینقدر پاک و معصوم باشید یعنی خدا هنوز در همین نزدیکی است

یاد روز اول سفر...باغ قزوین...بعد از نهار...موقع سوار شدن...

ببین چه کردی ارامش جـــــــــــــانم

مهربان بی حد و مرزم...پسر خدایی ام

گاهی تو یادمان می اوری انچه که در هیاهوی زمان کمرنگ میشود....گاهی اموزگارمان میشوی...گمان کنم رسالتت همین باشد....

همین لحظه های پر از عطر وجود حق!

من فدای تمام مهربونی هات

خدایم...کودکم هنوز پر است از صفتهای تو...هنوز وجودش پاک است...هنوز لوح تقدیرش سپید است

کمکم کن...امانتدار خوبی باشم...مسیر را نشانم ده..

میخواهم بماند....همینطور....مهربان و رحیم تا بی نهایت....درست مثل خودت!

یا حق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سپید مامان علی
16 شهریور 91 10:26
هدی عزیزم...مطمئن باش مبین نازم همیشه و همیشه پاک و مهربان میماند چون مادر مثل تو دارد با روحی لطیف و پاک و پر از احساس


ان شاالله براش دعا میکنم....دوست خوبمیییییی سپیده مهربون
خاله کوثری...
16 شهریور 91 19:14
فدای دمپاییات
پوشکی...دلم آب شد برااات ...
فداااااای مهربونیات عزیز دلم...



دمپاییام خوشمله خاله مگه چیه؟؟
بوووس برای اده کوثر خودمممم
شادي
16 شهریور 91 23:55
آخ كه خودم فــــــداي مهربونيات



زنده باشی عزیزم...
مامان آبتین
18 شهریور 91 0:45
سلام

خواندمت
قلمت پرتوان...دلت لبریز عشق !


ممنون دوست مهربانم
الیسا
18 شهریور 91 7:51
مهربان پسر لحظات زندگیت سراسر به رنگ خدا .

دلم برای خودم گرفت با اینهمه پاکی و خوبی شما فرشته ها .

هدی بقولت کاش خوب امانتداری باشیم .


منم دلم برای خودم گرفت....
کاش...
صدف
18 شهریور 91 12:28
آموزگار مبین ، تو و همسرت بودین ، پس شک نکن که شما یادش دادین و زیر سایه شما به این مهربانی رسیده و عشق رو یاد گرفته .


ممنون...کاش همینطور باشه که میگی ..کاش امانتدار خوبی باشیم
صوفی مامان رادمهر
18 شهریور 91 13:39
فرشته کوچولوی طلایی راستی راستی بال هات رو کجا قایم کردی؟


بالهاشون....چقدر زیبا گفتییییییییی جای تامل داره...دوستت دارم صوفی
ساناز
18 شهریور 91 15:03
وااای خاله جونم...قربون پاکیت قربون مهربونیت...

ببوس دستای مهربونشو هدی


چشمممم....حتما
سمیرا مامان آنیتا
18 شهریور 91 22:25
میگم عجب دوربینی داری ها

عکاسم خوب حرفه ای بوده....دیگه دیگه!
مامان رانیا
19 شهریور 91 12:36
اخی چه ناز



ممنون عزیزممممم
مامان آراز
20 شهریور 91 21:10
عزیزم نظرهای من نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


اونایی که میرسه رو تاییدمیکنم عزیزممممم