مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

قدر تو...

1390/6/4 17:09
نویسنده : مامان هدي
516 بازدید
اشتراک گذاری

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد       وجودنازکت ازرده گزند مباد

مبینم نفسم

از شنبه که رفتیم قم تن نازت ازرده شد فدات

مگه بهت نگفته بودم درد وبلات به جونم مادر...فکر کردی تعارفه جگر گوشه ام...اینو همیشه بدون که تو دنیای مادرانه همه چیز صادقانه است...

بردمت دکتر و گفت ویروس گرفتی ودوره اش 3الی5 روزه است...

5شب و5روز...عزیز دلم نه شیر میخوردی نه میخوابیدی بیتاب وبی قرار بودی  فقط بغل من وبابایی اروم میشدی...وبا ما 3شب رو احیا گرفتی و حسابی گریه کردی....

مادر فدای سرفه های کوچولوت ودلپیچه هات...امسال احیای من تو بودی و پرستاری ازتو عزیزکم

الان بهتری شکرخدا

ایشالا همیشه سالم وسلامت باشی عزیز دلم

پارسال این موقع از خدا تقدیری زیبا خواستم وامسال زیباترین تقدیر دنیا تو بغلمه...هزار بار شکر

امسال شبای احیا باهم برای همه دعا کردیم...این پیامو خاله ندا داد:

خواهر مامانی...امشب دستای نینی قشنگتو بگیر تو دستات ودعا کن...خدا از دستای کوچولوش دعا رو برمیداره و استجابت میکنه مخصوصا برا خودش...

منم یادت نره میخوام اسممو تو دستای قشنگش ببری برام دعا کنی...دوستتون دارم

خدایا همه مریضا رو شفا بده و برای همه امون تقدیری زیبا بنویس...امین

 

مهربانم پسرم در پناه تو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
9 مهر 90 0:59
مبینم انشالا همیشه زیر سایه ی خدا و در پناه امام علی و در کنار مهر پدرو مادرت سالم و شاداب باشیخاله ندا


ان شاالله خاله مهربونم...بوس واسه مهربونترین خاله