مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

آتاد...

1391/5/7 13:49
نویسنده : مامان هدي
481 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا تو خونه ی ما همه چیز ...میافته!!!

صدای مبین میاد....ماما آتاد!

دوباره صدای مبین.....ماما آتـــــــــــــــــــــاد.....بابا آتاد؟؟

همه چیز می اوته....

عمدی و غیر عمدی رو نمیدونم...ولی میافته تا یه فرشته بگه آتاد....

من فدای مبینم و آتاد گفتنش....

اگه شکست ...اگه گم شد...فدای سرت...

شکـــــــــر به توان هزار!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

الیسا
7 مرداد 91 14:03
مبین حالا مادرت چه کند که عشقت اینقدر سخت آتاده در قلبش ...؟!


خیلی باحال بود....
هان چ کنم تو بگوووووو!
شادي
7 مرداد 91 19:27
فــداي " اتاد " گفتنت مبين .


زنده باشی عزیزمم
مامی یاسین و یسنا
8 مرداد 91 8:31
عزیزم شنیدم اتاد گفتنتو با اون لبای
کوچولوت دایرتو المعارف راه انداختی



اره دایره المعارف مبین دهخدا
مونایی
9 مرداد 91 2:00
عزیزِ جوووونم .

مواظب باش خودت نَاُتی خاله .


چشممممم
مامانی زهرا
9 مرداد 91 3:27
خدایا گفتن هرکلمه از دهان مبین عزیزم هرچند که نزدیکش نیستم تا لحظه ی گفتن ماما.دای.اتاد.اب به ده روببینم وحس کنم بازم شنیدنش منو به اوج شادی میبره...خدانگهدارتمام نی نیای معصوم


الهی من فدات بشم مامان...یعنی میشه بیای پیشم...منم اخر هفته ها بتونم بیام خونه مامانم مثل همه؟!
میشه......
دوری از تو.....دلم رو پوسوند....اونی که تو اون پست گفتم هیچ وقت شامل تو نمیشه....تو خوده عشقی مامان
زهرا مامان شنتیا
9 مرداد 91 10:42
ای جونم فدای آتاد گفتنت خاله چه دلی از مامان و بابات میبری با حرف زدنت

راستی هدی من تو چند تا پست دیگه نظر گذاشتم ولی نیست یعنی نظراتم نمیرسه


میرسه ها....راستی برات رمز گداشتم؟؟
مامان آراز
9 مرداد 91 13:51
مبین جون چرا میاوتن اینا؟هان؟
خودشون اوتادن یا تو اوتادی؟

مامانش اوتاد بیا بده
جوووووون



سمیرا مامان آنیتا
9 مرداد 91 14:01
عزیز خرابکار .. من یکی عشق میکنم با این کارها .. اصلا خودم هی یاد دخترم میدم آشوب بپا کنه دوست دارم این شیطنتها و بریزبپاش ها رو


منم عشق میکنم با بچه ی شیطون...
همیشه بهم میگفتن اخرش یه بچه ی اروم گیرت میاد
ولی قانون راز یه چیز دیگه میگه!
خاله ندا
9 مرداد 91 14:55
فدای اتاد گفتنت که موقع گفتنش همچین ابرویی هم میندازی بالا باتعجب که انگار نه انگار خودت انداختی و شکستی و نابود
کردی و...
قربونت برم خاله


چه خوب به تصویر کشیدی...
ابرو...هههه
خاله کوثری
9 مرداد 91 16:06
الهییییییییییییییییییی دورت بگردم....وویی بزرگ شدی مپین 1شالو3ماهه اله....
دلم میخواد حتی برا 1لحظه ام که شده شکل ماهنو ببینم نفس........................


صدف
9 مرداد 91 22:38
ای جوووووووووووووووونم خدا ، الهی قربون این مدل حرف زدنت بشم من


زنده باشی......تا همیشه
خاله کوثری
10 مرداد 91 12:19
دلتنگی یعنی...
مبین دوست دارم بدونی چقققققققققققققدر دوست دارم..
دلتنگی خیلی چیز بدیه...
مطمعنم تا برات تجربه نشده باشه متوجه نمیشی...اونم نه تجربه ی 1هفته یی/1ماهه...تجربه چندماهه...
خوشبحال بعضی از خاله ها...خواهرزاده هاشون همیشه و هرروز پیششونه...
مثلا وقتی اخرین دیدارشون دیشب بوده...فرداش میگه:{وااااااااای چقد دلم براش تنگ شده...}
و این چققققققققققققققققققققققدر حرسه منو در میاره...اخه دیشب دیدیش...من چی بگم...!!!دلم میخوااااد بهشووون بفهههههمونم من چیییییییییییییییییییی میکشم...دلتنگی یعنی چی...!!!مپینو خییییلییییی میخوااااامت عشق کوچولو....



اخ من لجم میگیره...حرصم درمیاد...حسودیم میشه
خوب امروز میای دیگه...
حال رو عشق کن اجی کوچولو
صوفی مامان رادمهر
10 مرداد 91 12:53
عزیزمممممم...شیرین زبونم... دوستت دارم ... خیلییییییی...دلیلشم نمی دونم ...از مامان هدی بپرس شاید بدونه


شاید چون منم رادمهری رو خیلی دوست دارم
اخه مامانش ماهه!!
سپید مامان علی
11 مرداد 91 14:31
فدای حرف زدنت...فدای اتاد گفتنت...فدای مهربونیت...فدای ناز کردنت...فدات بشم که همه رو عاشق خودت کردی


زنده باشی......
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 مرداد 91 22:31
ای من به فدای اون شیرین زبونیت....

هدی دقیقا حستو می فهمم...آخه منم عاشق صدای ظریف شازده پسملتم..


مرسییییییییی سوسن مهربونممممممممممم
ساناز
13 مرداد 91 23:46
قربون حرف زدنت برم خاله




❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:00
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان رانیا
17 مرداد 91 13:37



)
بهار
19 مرداد 91 10:59
ماما آتاد....
قلبون اون پسل...



خاطره مامان بردیا
19 مرداد 91 12:47
قربون خودت برم و اون حرف زدنت عسیسمممممممممم


خدا نکنه....