مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ماما

1391/4/24 4:23
نویسنده : مامان هدي
509 بازدید
اشتراک گذاری

حیات من...

نمیدانم چه بگویم...چگونه وصف کنم...

ماما صدایم کردی...بعد از کلی انتظار!

بعد از اولین عیدانه ات دیگر نگفتی ام...هدا خطابم میکردی...

و دیشب...

گفتی ماما

بخدای افرینشت قسم....حس کردم مالک دنیایم...دلم خالی شد...مو بر تنم راست شد...

میدانی چه حسی داشتم؟

حس شیرین اولین عاشقانه ی من و پدرت...که خطابم کرد: خانومم!

ماما صدایم کن...هرچقدر میخواهی...جز جان چیزی نخواهی شنید...

مبین...پسر خودم...مهربان دلبندم

چقدر خوب که مادر شدم...مادرم کردی..ماما صدایم میکنی..

نعمت بر من تمام شد.

دیگر چه میخواهم جز ارامش و سلامتی؟

خدایم شکر...

تو میگویی ماما و من مسئول تر در برابرت.

باز هم بگو ماما...باز هم...تو تنها کسی هستی که ماما صدایم میکنی...تو از منی...از ما!

راستی صدای تو ارامش بخش ترین ملودی دنیاست...مبین مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شیوا
24 تیر 91 11:55
صدای تو ارامش بخش ترین ملودی دنیاست...
حال کردم با این جملت زیادددددددددد...

ماما گفتن گل پسرت مبارک


ممنون عزیزم....
خاله کوثری
24 تیر 91 12:12
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه اجیه قشنگم.................


تو که نتونستی بهش یاد بدی...خودش گفت بالاخره...
مرسسی عزیزمممممم
صوفی مامان رادمهر
24 تیر 91 12:14
عزیز دلم با اون لب های صورتی خوشگلت پسر طلایی من ، طلایی مثل خوشه های گندم... خوب دلبری می کنیا... هزار ماشاالله...بوووووووووووووس


صوفی...ممنون از این همه مهربونی...میدونی خیلی دوستت دارم....خیلی !
الیسا
24 تیر 91 13:00
هدی نازنین مادریت تا ابد شادمانه مستدام ....

مبین جان دل مادرت همینقدر کوچک است به اندازه شنیدن یک مادرانه آرام ... همیشه شادش کن عزیز دل!


ممنون عزیزم...
واقعا دلم با یه ماما گفتن اینقدر اروم شد...
کاش همیشه همینطور بود
مامان آراز
24 تیر 91 13:07
مبین جون بگو ماما
مادرت رو شادتر کن

قلبون ماما گفتنت کوشولووووووووووووو


گفت دیگه....
مرسی مهربون
افسان
24 تیر 91 15:38
مادر که شدی عاشق میشوی عاشق لحظه لحظه نفس کشیدن دردانه ات...

ماما گفتنت مبارک...
بالاخره اون روز رسید هدی ...........


ممنون افسان عزیز
امیرعلی عشقمو ببوس
الهه مامان گلسا
25 تیر 91 1:34
هدی جونم مبارکت باشه عزیزم
خانومم رو خوب اومدی
کلا خوب میااااای



خودت خوبی...خوب میبینی...

شادي
25 تیر 91 3:20
مباااااااركه " ما ما " گفتن اين پسر بهشتي .


مرسی
بانو
25 تیر 91 8:47
شيرينـــــــــــــــــــــــم
قربون ماما گفتنت... آلبالو خوردنت... دنبال ماما راه افتادنت عاشقتم.......

هدي جون مبين حالش بهتره؟


خدا رو شکر ...
ممنون عزیزم
کیان نازم رو ببوس
مامان رانیا
25 تیر 91 13:28
مبارکه الهی جحرفهای خوشگل بیشتر به زبون بیاره


ایشالا عزیزم
ممنون
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 تیر 91 14:39
قربون اون صدای ظریفت عشق خاله..

صدات هر لحظه تو گوشمه...

مبارک باشه ماما گفتنت..

هدی جون مبارکت باشه این همه عاشقی..



سوسن بیا پیشم...
ممنون مهربون...
پرنسس رو ببوس دلتنگشم
بهار
26 تیر 91 23:36
سلام؛نبودم و چقدر دلتنگ تو...چه همه آپ ومن چقدر دیر اومده بودم و بیخبر...
مبارکت باشی مامای مبین!
مامای خوب مبین!
مامای عاشق مبین!
گوارات باشه عزیزم!!!


نبودی دلتنگت شدم...
باور میکنی...
جات اینجا همیشگیه...
دوستت دارم بهار همیشه بهار
سمیه*سید یاسین سیده یسنا*
27 تیر 91 9:06
هفت سال از اولین ماما شنیدم گذشته ولی با ماما گفتن مبین انگار همین یک دقیقه پیش شنیدم مبارک باشه برا هر دوتون


سمیه بهترین دوستم...
ممنون...الهی ...چ زود هفت سال شد...ایشالا یسنا گلی بگه ماما
ببوس گلهات رو
ساناز
28 تیر 91 16:35
مبارکه دوستم


مونایی
29 تیر 91 2:59
هدی ؛

کیف کردم .
حس کردم دونه دونه کلماتت رو .

مبارکت باشه مادر بهشتی .


ممنون عزیزم...
مونا...
دوست خوبمی...قابل اعتماد...
مریم
29 تیر 91 14:13
سلام خوبی مبین حالش خوب شده؟نیما که هنوز اسهاله الان 13 روزه دکتر 3 بار بردم میگه ویروسی اول گفت 1 هفته دورشه خوب میشه الان می گه 14 روزه خوب میشه و هیچ دارویی نمیده دارم دق می کنم دیگه .بهم خبر بده که شما چی دارو می دی و در چه وضعیتی هست مبین .


ج دادم...مریم عزیز
مریناز (مامان نیکا)
30 تیر 91 4:28
مبارکه . امیدوارم هر روز خالق لحظه های زیبا و زیباتر باشه این شکوفه بهاری .




ممنون..انشاالله
برای نیکای بهشتی هم همینطور
خاله ندا
3 مرداد 91 14:08
واقعا حس شیرینی بود وقتی ماما گفتنش به تو خواهرمامانی خوشگلم شنیدم
باورکردم خواهربزرگه ی روزهای دخترانه مان حالا دیگر خواهرمامانی شده


اره خودمم تازه دارم باور میکنم...ماما گفتن و عشقه
سپید مامان علی
3 مرداد 91 14:49
فدای ماما گفتن شیرینم....انشاءالله همیشه ماما بگی و دل مامان مهربونت رو شادتر کنی


ممنون عزیزمممممممممم
مریم مامان ستایش
3 مرداد 91 15:07
واقعا خیلی حس قشنگیه.عاشقشم!
منم ته دلم خالی هر دفه که ستایش مامانی خطابم میکنه.دیوونم میکنه


زنده باشه...ایشالا عروسیش
مریم مامان ستایش
3 مرداد 91 15:08
مبارکت باشه مامان میربون و دوست داشتنی!