مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مردانه میرقصی!

1391/4/17 12:13
نویسنده : مامان هدي
796 بازدید
اشتراک گذاری

میرقصی!

همین را کم داشتی؟!

میخواهی دلبری کنی؟تمام دلمان را که بردی...چیزی نمانده!

با این تکان های کودکانه ات وقت اهنگ...

دستهای کوچکت که جلو میاید و درست مثل رپر ها تکانشان میدهی...

مردانه میرقصی...و من را دوباره عاشق کردی...درست مثل وقتی که....یادش بخیر:)

اهنگت باید ریتم شاد داشته باشد....وگرنه عوض میکنی؛ خودت!

توی ماشین باشیم...خودت را تکان میدهی و میخندی و من را نگاه میکنی...با دهانت سق میزنی و هماهنگ با اهنگ...دستهایت را از پنجره بیرون میبری و تکانشان میدهی...

خانه که باشیم...راه میروی و مرقصی...مردانه ی مردانه!

الهی من فدای تو

باشم و شب دامادی ات را ببینم ...

ببینم مردانه رقصیدنت را در شب خوشبختی ات...در ان لباس همیشه ارزویم برای تو....ببینم قد و بالایت را...ببینم و جانم را شادباش بدهم...

زنده باشی عمرم....نفسم

خدایم ارزوی دل تمام مادرها را در حق ثمره ی وجودشان براورده کن....آمین.

از رقصیدنت فیلم هم دارم شیرینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آراز
17 تیر 91 12:36
باریکلااااااااا مبین

عاشق رقص بچه هام



ای جوووون
بانو
17 تیر 91 13:22
هههههههه
آفرين پسر گلم كه ميرقصه ... واقعاً رقص يه امر ذاتيه!!! ... آخه اين نيم وجبيا چجوري از 7-8 ماهگي بلدن برقصن؟


مبین یکماهه میرقصه.....
مامان رانیا
17 تیر 91 14:05
افرین
به هنرمند بزرگ


....
بهار
17 تیر 91 15:18
به به آقا مبین!!!!!
الهی به همه آرزوهات برسی مامانی...
الهی ببینی خوشبختی آقا مبینو...
ببینی نوه هاشو ایششششششالا...فک کن ...نوه های مبین کوچولو...


ههههه
ایشالا....همه ی مامانها و اونایی که میخوان مامان بشن مخصوصا بهار خانوم...
مبین پدربزرگ بشه....ان شاالله
مونایی
17 تیر 91 16:27
از رقص نگوووووووووو که این بهراد هم کشته ما رو .

باید ی بار قرار بذاریم ، اهنگ هم باشه ، اینا هی برقصن .

ببوس کوچولوی رقاص و .


ای جووووووون بهراد برقصه چی میشه
ایشالا به زودی قرار میذاریم....
افسان..
17 تیر 91 16:45
برقص و شاد باش تا مادر شادیت را نظاره گر باشدو شاد شود....

مرد کوچک دوستت دارم..


چشممممممم....
ببوس امیرعلی نازمممممم رو
الهه مامان گلسا
18 تیر 91 0:56
وااااااای فدات شم که می رقصی
می تونم حس کنم چه دلبری میشی
خدا حفظت کنه


ممنون..........همه ی فرشته ها ایشالا
صوفی مامان رادمهر
18 تیر 91 11:43
ههههههه جان...قربون رقصیدنت پسر گندمی شیرین... مردونه ام میر قصه؟ آفرین... دلم رفت برات که موش کوچولو:

اره اونم چه رقصی...
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 18:19
جونمممممممممم فدای رقصیدن و قر کمرت من!!


خدانکنه
سوسن(مامان پرنسس باران)
18 تیر 91 18:28
فدای رقصت بشم من شیرینترینم...

خیلی عسلی مبین..میدونستی؟


ممنون خاله سوسن..........بوس واسه بارانی
سوسن(مامان پرنسس باران)
18 تیر 91 18:29
هدی جونم معذرت میخوام که نتونستم به قرار برسم..

دوستتون دارم هوار تا...


جات خالی بود اساسی
سمیرا مامان آنیتا
20 تیر 91 9:50
ای وای تو هم قرتی شدی که
ایشالا دامادیت گلم .. فکر کن که چه داماد جذابی بشی


ممنون...ایشالا...
خاله کوثری
20 تیر 91 13:08
قربونت برم.....واقعا که چقد قشنگ وقتی دستای کوچولوتو از ماشین میاری بیرون...تکون میدی ماهرانه....فیلمات توگوشیمه...دیووونه وار....دلتنگت میشم وقتی میبینم......


ادهه...میخوام تو عروسیت برقصم..
صدف
22 تیر 91 17:51
آهــــــــــــــــــــــــــــــــــان بزن دست قشنگرو به افتخاره این شازده کوچولو


شادي
23 تیر 91 2:46
آخ ...
خاله فداي رقصيدنت .

انشالله تو لباس دامادي قر بدي


ایشالا...
همه ی بهاری هاعروس و داماد بشن