مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

باش!!!

1391/4/13 4:08
نویسنده : مامان هدي
434 بازدید
اشتراک گذاری

مبین باش!

تا وقتی من هستم!

باش تا نفس میکشم!

باش که هستی ام هستی!

باش که زندگی کنم!

باش تا بخندم ...اشک بریزم!

باش تا دلیلی بر بودنم باشی!

باش تا مردانگی ات را ببینم!

باش تا اوجت را ببینم!

باش!

برای منه مادر...باش!

نفـــــــــــــــــــــــــــسم میگیرد در هوایی که نفس های تــــــــــــــــــــــــــــــو ....!

پس باش پسرم!

خدایم...چیزی نمیگویم...همین را بخوان...

و دلم..

دوستت دارم خدای مهربانم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شادي
13 تیر 91 4:10
يه حس مشترك بين من و تو ...
امشب !

به اميدن بودن فرشته هايمان ...
تا دنيا دنياست .


ان شاالله
همه فرشته ها....همه ی همه!!!
بهار
13 تیر 91 7:24
خدای من! به حق این روزای قشنگ و ملکوتی...
به حق این همه احساس پاک و خالص...
همه کوچولوهای مریضو شفا بده و امیدو ...زندگیو...عشقو ...یه بار دیگه به ماماناشون هدیه بده که از تو هیچی بعید نیست....
(من همچنان بی رمزم!!}


بهار نمیدونم چه کنممممممم تا حالا 4بار میل کردم....
اگه دوست داری شماره برام بذار...

چقدر دعات زیبا بود...
پراز ارامش و مهربونی و یه امــــــــــین میخواد
الیسا
13 تیر 91 7:47
همیشه شاد باشید در کنار هم ..... تا همیشه !

هدی دلم خیلی گرفته است امروز .... متنت گرفته تر اش کرد ...


ممنون
الیسااااااااااااا نیمنت دل گرفته...
محمدصادق پاکت...دلیل همه ی شادیهات رو ببوس!
مامانی
13 تیر 91 7:54
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
مونایی
13 تیر 91 15:09
مبین هست ...
من مطمئنم .


ان شاالله...همه اشون در پناه خدایشان
صدف
13 تیر 91 16:24
شازده کوچولو بــــــاش تا عاشقی هدی رو تکمیل کنی

بسیار قشنگ بود هدی جونم


ممنون ...خدا اراد شیرین رو برات نگه داره
الهه مامان گلسا
14 تیر 91 2:17
مبین باش که عاشقتم


ممنون عزیزم...دوستتون دارم
صوفی مامان رادمهر
14 تیر 91 11:12
الهی که 100 سال دور هم شاد و خندون و سرحال زندگی کنین... در پناه خدای شادی ها و آرزوها... بوووووووووس


ان شاالله
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 18:20
مبین باش تا مامان عاشقی کنه با وجود قشنگت..


ممنون عزیز مهربون