مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

سفید...

1391/4/10 0:17
نویسنده : مامان هدي
577 بازدید
اشتراک گذاری

امدم بگویمت...

هنوز وقتی میخندی...زبانت...سفید است!

و من...هربارمیخندی...دهانت را میبینم...زبان سفیدت ؛خیالم را اسوده میکند!

هنور پاکی...سفیدی ...به سفیدی شیرهای روی زبانت...کاش همیشگی بود!

هنوز وقتی شیر میخوری و صدایت میکنند ...دو سه قطره ی سفید از دهانت بیرون میریزد...

هنوز دهانت برای من بوی عشق میدهد...بوی بهشت!

دوستت دارم کوچکم...خنده ی زبان سفیدت را دوست دارم!

خدایم تو را بیشتر!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار
9 تیر 91 11:34
بختت سفید مبین جان!!!



ممنون چه دعای قشنگیییییییی
بهار
9 تیر 91 13:38
لطفا "در ادامه" عمومی نشه...
دیر تیک خصوصی رو زدم.
نمیدونم چی شد


در ادامه رو تیک زده بودی عزیز
sahar
9 تیر 91 16:04
salam
kheily khob bod
omidvaram ke u hasti bahari bashi
man saharam


؟
ممنون
بازم؟
بهار
10 تیر 91 10:53
وقتی میام و نیستی خییییییییلی دلم میگیره...
میدونی از دیروز چند بار بهت سر زدم و نبودی؟؟؟
قربونت برم که دلمو بردی و برام عزیز شدی...


بهار بهار بهارررررررررررر
دعای همیشگیم شدی...
دلم میخواد بیای و زود زود خبر مامان شدنت رو بهم بدی..
ممنون از این همه مهربونی
بهار
10 تیر 91 12:28
وای خدای من...هنوزم که نیستی...
دیر که میای نگرانت میشم!


هستم....امشب اپ میکنم بهار......رمز داره هاااا
داری؟؟
صوفی مامان رادمهر
10 تیر 91 14:39
آخخخخخخخخخ فرشته بهشتی من...نوش جونت...گوارای وجودت شیره جان مادر مهربونت


ممنون صوفی عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
بهار
10 تیر 91 22:22
دارم گلم...دو تا...باهر دو امتحان میکنم.
خصوصیام رسیده؟دیروز فرستادم...


اره رسیده.....میشناسم زادگاهت رو...
وای هر وقت رفتی دعا یادت نره...
ایشالا خدا وقت تنهایی یه مونس و همدم برات میفرسته...همیشه حکمت کارهاش شیرینه...
برات دعا کردم...
شاید رمز رو عوض کنم...
بانو
11 تیر 91 10:45
مبين عزيزم ايشالا نعمتهاي خدا هميشه برات به همين فراواني باشه عزيزم


ممنون عزیزم...
صدف
11 تیر 91 13:56
عزیز دلم ، قربون اون زبون سفیدت بررررررررررررررررررررررررم . خیلی دوستت دارم . زندگیت بهشتی شازده کوچولو


ممنون صدف خوبم...ببوس اراد شیرینت رو
فرناز مامان ایلیا
20 تیر 91 4:08
قربون اون قدمهای استوارت خاله جونم....

دلم برات تنگ شده....


منم همینطور بیا خونمون همسایه