مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هام...هام

1391/4/5 15:27
نویسنده : مامان هدي
784 بازدید
اشتراک گذاری

بخند بهار دلمممم

برق چشمانت...دیوانه ام میکند...

بازی این روزهایمان...

تو میگویی...هام هام...و فرار میکنی..میخواهی از من تا دنبالت کنم...

و من کودک میشوم...برایم مهم نیست زمان و مکانش را...تو میخواهی...همین کافی است!

چهاردست و پا دنبالت میکنم...هام هام...و تو...

ذوق کودکانه ات...صدای خنده ات...هیجان فرار...و قدمهای کوچک و پی در پی ات...

میدوی و من دنبالت...

و حالا نوبت تو میشود...تو میگویی هام هام...و دنبالم می ایی...و باید فرار کنم...قانون بازی است..اما گاهی قانون شکنی لذتی دارد شیرین!

مثل وقتی که تو می دوی و میخواهی من را هام هام کنی و من بجای فرار تو را سفت در اغوش میکشم و میچرخیم و میخندیدم و میبوسیم و کیف میکنیم...

چقدر خوب...اینکه کودکی ام را با تو مرور میکنم...با کودکم...کودک شیرین تر از جان خودم!

میدانی فرق من و تو غیر از چندبهاری که من بیشتر دیده ام چیست؟پاکی و صداقت دنیای تو!

من و تو بازی میکنیم...لذت میبریم...اما به تو غبطه میخورم...

به دنیای پاکت...به صداقت رفتارت...

مبین...قند شیرینم...زندگی همین روزهای خوش است...

پاکی و صداقت این روزها را کاش میشد همیشگی کرد...برایت دعا میکنم...میگویند دعای مادر در حق فرزندش اجابت شده است....و همین دلم را خوش کرده...

چشمانم به اسمان است...

خدایم...پاکم را پاک نگه دار....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
5 تیر 91 20:11
قربونش برم من... بردیا هم عاشق این بازیه


الهه مامان گلسا
6 تیر 91 1:12
قانون شکنی
مثل همیشه عالی گفتی
مخصوصا این قاون شکنی رو


بهار
6 تیر 91 9:15
تصورت کردم و ازش لذت بردم...
چه قشنگ بازی میکنی..
مبین چه کیفی میکنه...
چه دنیای قشنگی دارین...
راستی سلام و رسیدن بخیر خانومی!!!


ممنون بهار جونمممممممممممم
خیلی برام عزیز و محترمی...
علیک سلام...ایشالا دنیات با یه فرشته قشنگترین دنیا بشه
الیسا
6 تیر 91 12:23
من هم عاشق جمله قانون شکنی هم لذتی داردت شدم ....
کاش همیشه همه شکستنها مثل همین شیرین بود ...
شیرین کودکی کنید در کنار هم ....


چشممممم
کودکی ؛همه قانونها شکستنی است...
کودک ماهت رو ببوس
بانو
6 تیر 91 13:43
آخييييييييي كيان هم عاشق اين بازيه... راست گفتي... چه لذتي داره اون موقعي كه بغلش ميكنم و باهم ميخنديم ...
مبين رو محكم ببوس


ای جونم.....چشم...
صوفی مامان رادمهر
6 تیر 91 14:20
ای مادر و پسر وروجک شیطون... الهی که همیشه بخندین و بخندین و بخندین...هر سه تایی


ایشالا........
ممنون عزیزممممممممم
شادي
7 تیر 91 16:44
چه اندازه زيباست اين لحظات...
لحظات عاشقي با جگر گوشه ات..

عاشقانه هايتان پياپي


ممنون...همینطور برای تو با بهاری...
صدف
8 تیر 91 13:48
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

کودکت پاک است و کنار مادری مثل تو همیشه پاک خواهد بود .

الهی خودم قربون این خنده از ته دلت بررررم که از ته ته ته دلته شازده کوچولو


خدا نکنه زنده باشی...ببوس اراد شیرین رو