مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

نهمین!

1391/3/27 2:26
نویسنده : مامان هدي
571 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه است...اب دهانت تمام یقه ی لباسهایت را خیس میکند...

و همه میگویند...دندان در می اورد...

تو از عید هشت دندونی بودی...

و امروز...داشتی میخندیدی...دیدمش...نهمین دندانت را...پسر صبورم

ان اخر اخرهاست.

مبارکت باشد فندق کوچولو...مبارکم باشد...دوست دارم بخندی از ته دلت...تا ببینمش...

نهمین دندان...بگویمت...بهانه ای شدی برای خنداندن شیرینم...ممنون.

شکر مهربان روزگارم...شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

شادي
27 خرداد 91 2:43
مباااااااااركه


ممنون....
ما مان سونیا
27 خرداد 91 8:07
چه پسر خوشگلی چه مامان باذوقی خدا گل پسر رو حفظ کنه برات خیلی عالی مینویسی من که خیلی لذت بردم نهمیمن دندون گل پسر هم مبارک باشه



ممنون مهربون...از اینکه سر زدی...لطف داری
الیسا
27 خرداد 91 8:11
ای جونم مبارک باشه ....چقدر شماها خوبید بخدا .....




خوب تر از خوب....ممنون
بهار
27 خرداد 91 8:50
مبارکه...
شما مامانا خواب ندارین ؟؟!!نصف شب متن مینویسین؟!!!
چه خوابای خوبی میرم من!!!


اخ دلم میخواد فردا بیای بگی نی نی دارممممممم اونوقت دیگه خواب نداری
راستی بهار خوابای من از خوابای تو خوشمزه تره...
زندگیت بهاری دوست خوبم
دارم میرم اهواز.
صدف
27 خرداد 91 10:10
شازده کوچولو ، عزیز دلم نهمین مرواریدت مبارکه


ممنون عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
27 خرداد 91 12:55
نهمین مروارید زیبات مبارک عزیز دل

ایشالا همیشه لبت خندون باشه..

کی میری اهواز هدی جونی؟


اهوازم شنبه برمیگردم عزیزم
ساناز
27 خرداد 91 15:53
وااااااااای مبارکه خاله...



خاله کوثری...
28 خرداد 91 10:10
کوچولوی اله دشندممممممممم.....مباااارک باشه ....


سپید مامان علی
28 خرداد 91 19:29
نهمین مروارید زیبایت مبارکت باشد مبین عزیزم


مونایی
28 خرداد 91 23:13
به به ...
مبارکاا .


ممنون....دوست خوب
خاطره مامان بردیا
30 خرداد 91 12:08
نهمیشم مبارک باشه


))
مریم مامان ستایش
30 خرداد 91 16:10
شکر برای همه چی.مبارک باشه نهمین مروارید مبینم


شکر
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 خرداد 91 18:43
نهمین مروارید زیبات مبارک عشق خاله...

لبت همیشه خندون


ممنون