مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

شمال...

1391/3/21 20:30
نویسنده : مامان هدي
808 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

 

 

 

بچه که بودم....اسم شمال که می اومد...دلم پر میزد....پر از ذوق و انتظار میشدم....

دلم میخواست...زودتر بریم...

برای من شمال بچگی هام....یعنی

زود از خواب بیدار شدن و صبحانه رو تو جاده چالوس خوردن....عکس گرفتن و با ندا سرمون رو از پنجره بیرون بردن و اواز خوند....بازی گروهی با بابا و مامان و خواهرها تو ماشین...خونه عباس و مرغای ترش شکم پر....قایق سواری و اب بازی تو دریا با بابا...دوباره کایت و کلاه وتوپ و ضدافتاب خریدن ...نهارهای توی طبیعت و....

خلاصه که شمال خاطرات من همیشه عالی بود!

 

الان من مامان شدم...

ولی هنوز شمال برام عالیه...

چون تو هستی...تو همسفر خوب منی...تو خیلی خوبی...تو بهاری...

دلم میخواد برات بهترین لحظه ها رو بسازم...دلم میخواد شمال بچگی هات مثل مال خودم عالی باشه

همونجوری که تو برای ما عالیش میکنی....

این بار هم شمال عالی تر بود...میدونی اگه هر بار عالی تر و تر و تر بشه چی میشه...

فدای تو و شیرینی هات...

تا رسیدیم...بابایی زود برات تیوب و کرم ضد افتاب و کلاه خرید...

ذوق داشتیم...بیشتر از تو...

اب....چقدر دوستی ات رو با دریا دوست داشتم...دلت دریای پسرم...

تو که پاهاتو کردی تو اب ...ما ذوق زده شدیم...

تو که دست زدی به شن ها...ما شگفت زده شدیم...

تو که میخندیدی...ما...

نمیدونی چه لذتی داره...هرچقدر هم بگم نمیدونی...

و خدا...باز هم مراقبمون بود...میدونی نفسمون به نفست بنده...خودش نگه دارت بود...سه جا ..فرشته هاشو مامور کرده بود...من حسشون کردم...چون کاری از دست من و بابا بر نمی امد...ولی تو سالم بودی...شکر

دوستت داریم...خیلی....عشق کوچولو

خدایا تو را عاشقم...برای همه چیز میبوسمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
21 خرداد 91 22:21
هدی جون ! عکاسیتم حرف نداره ها!!!
(پس نگو این چند روزه که نبودی کجا رفته بو دین... حالا منم هیییییییی نگران فدای مهربونیات...


ممنم خیلی از عکسا رو همسری هم میگیره...
اره گلم شمال بودیم...
ممنون برای این همه مهربونی....
خاله کوثری...
22 خرداد 91 0:03
وای...بازم مپین دشنداااام....
سلام عشق اله...نمیدونی چقد دلم برا قیافه ی دشندت تنگ شده بوووووووووود
مسافرت خوش گذشت شازده کوچولو......انشاالله همیشه به گردش....


ممنون ایشالا یه سفر با هم ابجی کوچولو
بهار
22 خرداد 91 10:54
خصوصی داری هدی جون...


باشه ولی به کجا؟؟
سپید مامان علی
22 خرداد 91 14:07
ای جااانم...انشاءالله همیشه به گردش و سفر...امیدوارم حسابی بهت خوش گذشته باشه


شادي
23 خرداد 91 16:03
افرين به اين همسفر كوچولو


ممنون
ساناز
23 خرداد 91 16:54
همیشه به سفر دوستم...


هدی مامان سدیاسین
23 خرداد 91 22:29
واقعا خداوند خودش مواظب این فرشته های اسمونی هستش!
ان شالا همیهش به سفر باشین خانمی!


ایشالا....شما هم همینطور...
اره واقعا..
صدف
23 خرداد 91 23:33
عزیز دلم ، با این پدر و مادر عاشق همیشه شاد و سرزنده باشی و خدای مهربونیها همیشه محافظت باشه شازده کوچولو


ممنون////ایشالا...
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:03
همیشه به سفر عزیزم.خدا خودش مراقب فرشته های ما هست.اگه نبود که معلوم نبود چی میشد..خدایا شکر..عکساتم محشر


ممنون عزیزمممممم