مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بوی دست بابا...

1391/3/20 2:40
نویسنده : مامان هدي
794 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم.....فدای دستان مهربانت...فدای قلبت....انقدر این متنت که در جواب پست روز پدرم بود....برایم عاشقانه بود....من را تا اوج برد....تا انجا که اشکهایم بی تعارف امدند و دلم شما را خواست...بودنت را....

بوسه هایم را...برایت نگاه داشتم...تا روز دیدار....

ممنون برای قلم زیبایت....که عاشقش هستم.....

مستدام باشی....دوستت دارم تا نفس میکشم....

"هوالطیف"
1.
قلب مهربانت لطیف...
روح رقیقت لطیف...
جان پاکت لطیف...
نگاه قشنگت لطیف...
قلم دل انگیزت لطیف...
دلنوشته های بی نظیرت لطیف...
روح بابا
وقتی "قلب" الهی شدهمه چیز انسان "الهی" میشود.
وتو...
هدای من الهی شده ای...
در تمام حرفهایت خدا را حس میکنم
ودر تمام نوشته هایت رنگ او را میبینم...
مادر مبینم
سر انجام هدایت رسیدن به" نور "است
روشنایی ، تجلی نور است
وروشنی ، هاله نور...
واگر کمی درنگ کنی
"مبین" روشنی است ، روشنی دیده و جان...
قدرش را بدان ، که "یوم القدر" زندگی است
هر آیه ونشانه ای که انسان را به خدا نزدیک تر کند و تارنگین کمان الهی برساند ،
هم ارزش است وهم ارزشمند
وجود مبین ، مُبَیِّنِ این حقیقت است که
حضور پرنورش تو را به خدا نزدیک تر و با او مأنوس تر کرده.
این عشق الهی است...

2.
آینه ی عشق ،
مبینِ جان

ازبالاهای دور آمدی
وبوی فرداها رامی دهی...
تو ، مثل یک باغی ، پراز آهنگ ، آهنگ زندگی...
وبرکه ای ، پرازرنگ ، رنگین کمان کمال وبالندگی...
درچهره معصومت آینه دمیده اند
وتو را " مبین " نامیده اند...
وبرلب های قشنگت ، که مثل دوماهی قرمز درتُنگ صورتت مستانه می رقصند
طرح لبخند کشیده اند...
ازچشمانت ستاره می بارد
و از گونه هایت پونه می روید
وگـــــــل ، از چهره ات عطر می بوید...

ای مبین نـــــــــور ای روح خدا
ای نسیم عشق ای روح هدی

زندگی زیباست با تو عشق من
مــادرت پیداست باتو عشق من

کودکان از عشـق مادر آگهند
کودکان با نبض مادر همرهند

باپدر همسایه ای در مهروکیش
تا بیاموزد تورا از جـــــان خویش

عشق می ریزد ز چشمانت مبین
بوسه می بــارد ز لب هایت مبین

از لبت صدها سبد بوســـــــه چکید
زندگی از بوســـه ات خواهم چشید

مــــــــــــاه عشق ما بود اردیبهشت
چون مبین نازل شد از عـرش بهشت

یک تبسم عشق را در من فــزود
یک گـــل رز چشم هایت راسرود

چون شنیدم...از لب های تو
بوسه من غنچه لب های تو

من قسم خوردم که با چشمان تر
تا دعا گویت شوم شب تا سحـر...

باتو خواهم زیست ای گلبرگ من
باتو باتو تا ســـــــــــرود ..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مونایی
20 خرداد 91 4:30
برای پدرت ...



آقای پدر ؛

هدی تان ، از عشق اش به شما گفته بود .

و من ؛
امــــروز ، فهمیدم دلیل این همه عاشقانه اش را با شما .

حرفهایتان ستودنیست و دل هر دختری را می لزراند ، به آتش میکشد اگر پدرش نباشد ...
یا باشد و گویی نباشد ...
که دومی سخت دردناک ست .

برایتان آرزوی سلامتی می کنم و طول عمر .
ممنون برای این متن زیبا که دل مرا نیز ، لرزاند و ...


ممنون مونای خوبم
باز هم اشک پاسخگوی کامنت زیبات بود....
باارزوی سلامتی و عمر با عزت برای پدرت...
بهار
20 خرداد 91 10:00
ماشااالله ماشاالله ماشاالله.....احسنت به این همه عشق.هدی جان بی نظیری. میدونی چرا؟ این که اینقدر خوب و قشنگ به هم اظهار محبت میکنین.!
پدر خوب هدی خانوم!"الهی"زنده و پاینده باشید.همیشه "الهی" بمانید.شاد و تندرست باشید.
هدی جان!خوشبختیت در کنار چنین خانواده ای مستدام...


ممنون بهار دوست خوبم...
اظهار عشق رو از پدر و مادرم یادگرفتم...و جواب پس میدم...
زندگیت سراسر شادی و عشق....
ممنون برای دعاهای قشنگت..
صدف
20 خرداد 91 11:57
سایه پدر بی نظیرتون ، همیشه بر سر خانوادۀ عاشقتون


ممنون همینطور پدر شما صدف مهربونم....
خاله کوثری...
20 خرداد 91 13:00
...


بانو
20 خرداد 91 13:51
اي جان..... گفت و گوي عاشقانه پدر و دختري!!! چقدر طبع شاعري و روح لطيفتون شبيه به همه .... خدا پدر مهربونت رو براتون حفظ كنه... و ايشالا هرروز به خدا نزديكتر بشي هدي جون...
اينم يه كف مرتب به افتخار باباي مهربون هدي


ممنون دوست خوبم...ایشالا روز به روز نزدیکتر بشیم و من شک ندارم این فرشته ها ماموریت دارن...برای نزدیک تر شدن ما....ممنون بابت کف...
افسان
20 خرداد 91 14:18
سایشون همیشه مستدام....عمرشون طولانی...


ممنون افسان عزیزم
مریم مامان ستایش
20 خرداد 91 14:32
هدی جون پس معلوم شد قلم نابت به کی رفته.خدا هردوتونو واسه هم نگه داره.


ممنون مریم جون
ساناز
20 خرداد 91 14:56
خدا نگهدارشون باشه همیشه


انشاالله
شیوا
20 خرداد 91 16:05

چی میتونم بگم؟


ممنون مهربونم
نسرین مامان بردیا
20 خرداد 91 17:17
واقعا گفنگوی عاشقانه و زیبایی بود... از نوع پدر و دختری....
سایشون بالای سرتون باشه تا همیشهههههههههههه.....
پدر محترمتون شاعرن؟؟؟


بله...شعر میگن برا خودشون...
ممنون عزیزم
سپید مامان علی
20 خرداد 91 20:28
عشق این پدر و دختر واقعا ستودنیست....انشاءالله تا دنیا دنیاست سایه پدر مهربان و الهی تان بالای سر شما و مبین نازم باشه.....انشاءالله همسشه عاشق بمانید
هر دوی شما روح لطیفی دارید


ممنون سپیده جون.....همه پدرو مادرها سالم و سلامت باشن...انشاالله
الهه مامان گلسا
21 خرداد 91 2:01
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین
این پست رو چند بار خوندم از بس که لذت بخشه
هدی جون سایه پدر و مادر بی مثالتون مستدام باشه بر سر خونواده ی عاشقتون



ممنون از این همه مهربونی الهه عزیزمممممممممممم
خاله ندا
21 خرداد 91 12:50
قربون بابایی خودم بشم که بهترین بابای دنیاست
مبین خوش بحالت که اقاجون شعربه این قشنگی برات سروده


خاله ندا...بابای مامانمم هستا..
اره واقعا.....فداش بشم...
شادي
23 خرداد 91 15:53
هدي خودت ميدوني كه با خوندن حرفهاي پدر مهربونت چه حالي شدم...

خيلي وقته كه از شنيدن همچين حرفايي محرومم.

چقدر اين حرفها برام اشناس.
چقدر شباهته بين پدرهامون...

اميدوارم هميشه ي خدا سايه شون بالاي سرت باشه و عاشقيتون مستدام.


اخ خدا پدرت رو غریق رحمت کنه..
هیچی ندارم بگم...
خدا صبرت بده شادی خوبممممممممم