مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

همسرم...پدرت...

1391/3/14 20:10
نویسنده : مامان هدي
697 بازدید
اشتراک گذاری

تو همسرم....

میبینی مبین را چقدر دوست دارم....

چون پدرش تویی!

میدانستی حظور مبین باعث شد بیشتر عاشقت شوم...

چون پدر مبینی!

و چه خوب...امسال...روز پدر....مبین به تو میگوید بابا...

همسرم...بابای مبینم...

مرد زندگی من...مرد خوب روزهای خوش و ناخوشی...همراهم...

دنیا برای من همین خانه ی گرمی است که ساخته ای...و همین ارامشی که وقتی هر سه دور یک سفره مینشینیم....و همین نگاههای ارام تو!

میدانستی وقتی نیستی...حسودی ام میشود...به تمام لحظه های نبودنت...

برای مردانگی ها...همسری ها...همدلی هایت...ممنون...

برای پدرانه ها...همراهی هایت...ممنون

ایمان دارم...بهترین پدر دنیا میشوی برای مبین...همان طور که بهترینی برای من...عزیزترینم...

دوستت داریم...من و مبین....

عاشقانه...تا دنیا دنیاست مبین؛ مرد فرداها....

امروز ارزو کردم...دعا کردم...خواستم از صاحبش...ببینم...روزی را که تو پدر میشوی...مرد میشوی...بهترین بابای دنیای فرزندت میشوی....

و من فدای خودت و از بهشت امده ات میشوم....

خدایم برای همین نعمتها شکر...شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهار
14 خرداد 91 22:15
خدا شما رو برای هم نگه داره...خوشیهاتون افزون...برسه روزی که شاهد پدر شدن مبین باشین.


ایشالا.....وای مبین پدر بشه....جونم
بانو
16 خرداد 91 9:02
هدي جون چند روز پيش واسم نظر گذاشته بودي اما هركار ميكنم نظرت نمايش داده نميشه نميدونم چرا عذر ميخوام... منم واست نظر گذاشته بودم... واسه پستاي قبليت!!!
اميدوارم خداي مهربون همسرت رو براي شما و مبين گلم حفظ كنه...
عكس نميذاري از مبين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ایشالا میذارم
مامان رانيا
16 خرداد 91 9:34
روز مرد بر همه مبارك به خصوص براي مبين كه به زودي يه مردي مي شه براي خودش


ممنون شبنم عزیز......ایشالا بابای رانیا همیشه سالم باشه
بهار
16 خرداد 91 11:31
سلام ,نیستی مامان مبین.کجایی؟تحویل نمیگیری ما رو!!
الیسا
16 خرداد 91 11:33
روز هر دوشون مبارک ....


صوفی مامان رادمهر
16 خرداد 91 12:26
خدای مهربون بابای مبین رو برای خودت و دسته گل قشنگتون حفظ کنه... در پناه خدا شاد وسلامت باشین همیشه


آمین برای دعای مهربونت....
سپید مامان علی
17 خرداد 91 13:25
امیدوارم همیشه عاشق هم باشید و از کنار هم بودن لذت ببرید
روز مرد و پدر رو به همسر هدی جون و بابای مبین جون تبریک میگم


ممنون سپیده مهربون....منم بهترین ها رو ارزو میکنم برای تو و علی و باباییش
شادي
17 خرداد 91 14:47
قربون اين مبين كوچولو كه روزي پدر ميشه
سلامت باشي هميشه ،گل بهاري.


اخ فدای پدر شدنش.....ممنون
بهار
17 خرداد 91 23:18
نگرانتم به خدا...کجایین؟نکنه اتفاقی افتاده!نظرارم که تایید نمیکنین بفهمم اینجا رو سر میزنی هدی خانوم.یه خبری از خودتون بدین


بهار
18 خرداد 91 14:41
نگرانتونم.فقط همین!!


ممنون هستم....دوست خوبم....
بهار
19 خرداد 91 9:31
خدا کنه بیای دیگه...نمیدونم از کجا و چجوری سراغتونو بگیرم...خدا کنه هر جا هستین شاد باشین...


ممنون مهربون اومدیممممممممممممممم سالم....شکر خدا
بهار
19 خرداد 91 13:24
خوشحالم که خوبین....دلم تنگیده بود برات عزیز.


ممنون دوست خوبم.....وبلاگ نداری؟؟
صدف
20 خرداد 91 11:54
عشقتون پایدار و در امان خدا


ممنون عزیزم