مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

صدای پای فرشته...

1391/3/12 11:36
نویسنده : مامان هدي
678 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تو دلم غوغایی شد...

نمیدونم روزی حال امروزم رو درک میکنی...یا نه...شاید حال تو پدرانه باشه

کفشهای کتانی سبزت رو پات کردم...همونهایی که پدرم برات خریده بود...

رفتیم پارک...چهاردست و پا خودت رو از چمن به زمین رسوندی...بلند شدی و ایستادی...منو نگاه کردی...ذوبم کردی...راه افتادی....یک دو سه چهار....وای خدایم قابل شمردن نبود تند و با عجله....با لبخندی که چال گونه ات رو میتونستم ببینم...صدات کردم...مبین پسرم....دو زدی و برگشتی سمت من...

ادمها....چقدر راحت از کنارت رد میشدند...گویی صدساله راه افتادی....دویدم...ترسیدم برات...بدون کفش...ترسم از برخورد ادمها با تو بود...بغلت کردم همزمان با افتادنت...بوسیدم و بوسیدم و گفتم آفرین پسرم....

دلم میخواست پسرم را بلنددددددددددد فریاد بزنم؛ دلم میخواست به همه ی اونهایی که نگات میکردند...حواسشون بود یا نبود...بگم.....من مادر تو ام....و تو فقط پسر منی...میخواستم دنیا بدونه چقدر از داشتنت خوشحالم ...تو افتخار منی...مال منی...

راه رفتنت مبارک....

الان دیگه رسما راه میری....

یک پسر بچه ی یکساله و 19 روزه که توی پارک مثل همه ی بزرگتر ها راه میره....و من هنوز نیازت به اغوشم رو وقتی خیلی زود خسته میشی رو دوست دارم....من هنوز نیاز دارم...بیشتر از نیاز تو....و مطمئن باش تا وقتی بخوای دریغ نمیکنم...

خونمون صدای پای فرشته ها رو گرفته.....عزیز ترینشون تویی...تو توی خونه راه میری...میدوی...دور میزنی...دولا میشی و یه چیزی رو دنبال خودت میکشی...و می افتی...و فرشته ها دنبالتن...و گاهی صدای شاپ شاپ دستات...چقدر این اهنگ ها خوبه...خیلی!

یه چیزی بگم...پاهات هنوز بوی بهشت میده...هنوز گرد بهشت روش مونده...هنوز اسمونیه...بهشتی!

پسرکوچولوی مامان....مراقب باش...تو که راه میری...من دلم میلرزه...برات وان یکاد و ایت الکرسی میخونم..پدرم به تعداد قدمهات برات صدقه گذاشت کنار....تو دلم به خدام میگم...هواشو داشته باش...داره مستقل میشه...دلش نمیخواد وقتی راه میره برم جلوش...دستشو بگیرم...میخواد تنهایی دنیا رو کشف کنه...من دعا میکنم....با تمام وجودم...خداجونم...تو هم نگهبانش باش...یه جاهایی دستشو بگیر...یه جاهایی پشتش بایست...یه جاهایی بغلش کن....به خودت میسپارمش...میدونم تو بهتر از من مراقبشی...

شکر برای سلامتیش...خدا جونم...ارزو میکنم...این لحظه ها رو برای همه ی زنهای دنیا....

عاشقتم....میپرستمت....تمام ات رو...با تمام وجودم....

مبین راستی...دیروز دلم میخواست تو پارک قورتت بدم...دوباره برگردی تو دلم!

 عکسهایی که قولش رو دادم تو ادامه مطلبه.....

 

کفشهای یک فرشته...

هیچ کدام لایق راه رفتنت نبود....:)

کفشهای تو

 و تو با کفشهای سبزت راه رفتی...شکر...

ان روز بیاد ماندی و تو....

بخنددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شادي
10 خرداد 91 15:58
وااااااي كه چقدر لذت داره.

مبااااااركه


ممنون ایشالا روز بهار
سرور
10 خرداد 91 23:40
مباركه هدي جان مثل هميشه با هر واژه لبريز خوشي شدم و اشك ريختم . قدمهايش استوار


ممنون سرور جون...خیلی حس قشنگی داری
خدا فراز رو برات نگه داره
سمیرا مامان آنیتا
11 خرداد 91 11:01
آفرین مرد کوچک مامان هدی ...
شما کوچولوها مایه افتخارین


ممنون
واقعا گل گفتی...ببوس روی ماهشو...چشمای اسمونیشو
صوفی مامان رادمهر
11 خرداد 91 13:24
بابای مهربونم از صاحب آسمان می خواهم، روزگار را به کامت شیرین تر کند و از خالق آسمان می خواهم تا موجودی بر صفحه ی روزگار باشد تو نیز باشی.
روز پدر به بابای خوب مبین نازنینم و مرد کوچولوی خودمون مبارک


ممنون صوفی خوبم....دوستت دارم...
افسان
11 خرداد 91 16:29
ای جووووووووووووونم...........
ایشالا به زودی منم حس تو رو تجربه کنم هدی جووون...


ایشالا عزیزمممممم ایشالاااااااااااااا
بانو
13 خرداد 91 10:31
آخه اشكمو درآوردي... حيف كه تو شركتم وگرنه بلند بلند گريه ميكردم....


خدا کنه گریه ات همیشه از سرشوق باشه.....دوستم
خاله ندا
18 خرداد 91 17:47
قربون شاه پسرمون که دیگه خیلی دشند راه میره


شاه پسر رو خوب اومدی
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 91 12:07
الهی قربون راه رفتنت برم من. چقدر هم همه کفشات نازه خاله جون


ممنون خاطره عزیز.....
صدف
20 خرداد 91 11:24
خوندم و اشکم سرازیر شد هدی ، بی اغراق میگم انگار خودم تو این شرایط قرار دارم . مبینم عزیزم آفرین برتو . شازده کوچولوی دوست داشتنی دنیا از آن توست قدمهای آسمانیت رو ، روز به روز محکمتر بر زمین بکوب


من خودم فدای تک تک قدمهای فرشته هابشم..خدا اراد رو برات نگه داره.....
ایشالا همیشه لبخند مهمون لبات باشه
ممنون برای دعاهای قشنگت صدف عزیزم