مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مادر و پسر

1391/3/12 11:30
نویسنده : مامان هدي
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

 شیرین ترین پسر دنیا

هفت ماهه که بودی...کتاب مادر و پسر را خریدم...میخواستم بدانم...ناگفته ها را...

اما...چند وقتی است فهمیدم...چیزهایی رو باید تجربه کنم...

فهمیدم..عزیزترین مادر...وقتی ساکت و ارومه...وقتی صدایی ازش نیست...وقتی مادر قد و بالاش رو نمیبینه...باید سریع خودمو برسونم...

نباید فکر کنم...تو مثل چند ماه پیش خوابیدی یا داری تو دنیای خودت دست و پا میزنی...

دنیای تو شده کشف دنیای ما....و کیفی میکنی دیدنی...

من تا همیشه...حوصله ی این کنجکاوی هات رو دارم....اینا یعنی تو سالمی...یعنی تو باهوشی...یعنی تو پسری!

و من شکررررررر میکنم خدایی که تو رو دستم امانت داد....

 

اینم چند تا از کشفیات کوچولوت که مامان رو خندوندی و عاشقانه بخدا عاشقانه....عکس گرفتم و ثبتشون کردم...من فدای دستهای کوچکت...من فدای افکار پیچیده ات که همیشه دلم میخواد بدونم چی میگذره توی سرت...من دور سرت بگردم...

گوش پاک کن های بدرد نخور

کرم پودر خاله ندا

رژ لب من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان رادین
12 خرداد 91 12:03
عزیزم...ایشالا همیشه کشفای جدید کنی عزیزم....بوسسسس


ممنون ...ایشالا
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 خرداد 91 11:02
مبین نفس دلم برات خیلی تنگ شده خالهههههه

فدای اون رژ زدنت...خیلی عسلی


منم دلم تنگیده....همو ببینیم؟....ببوس باران سفید برفی رو
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 خرداد 91 11:03
آخ جوووووون

نظراتم ثبت میشه دیگه.

بوس برای پسمل بهاری..


فدات....الان لینکت میکنم
سمیرا مامان آنیتا
13 خرداد 91 16:35

عزیز دلم ایشالا تو هم مثل کریستف کلمب یه کشف مهم بکنی



ایشالا
بهار
14 خرداد 91 11:07
فدای شیطنتای مبین...بوووووس برای مبین و مامان نویسنده اش


عزیزمییییییییی ایشالا روز خودت
صوفی مامان رادمهر
16 خرداد 91 12:28
بعضی وقتا فکر می کنم چه جوری می شه چهار تا دست داشت؟ آخه من خیلی به دو تا دست دیگه نیاز دارم..هههه حالا می بینم که تو هم احتمالا لازم داری...
خدا حفظشون کنه... قربونش شیطونی هاشون برمممم


ههههه چهار تا دست رو خوب اومدییییییییییییی
سپید مامان علی
17 خرداد 91 13:26
مبین جونی معاومه که حسابی چیزهای جدید جدید کشف کردی...برای تمام کشفیاتت بوووووووووس


ممنون
خاله ندا
18 خرداد 91 17:36
فدای شیطونیااااات


صدف
20 خرداد 91 11:59
من فدای خودت و اکتشافاتت بشششششششششم شازده کوچولوی دوست داشتنی


زنده باشی مهربونم