مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ماه برکت

1390/5/10 13:42
نویسنده : مامان هدي
612 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم
برکت زندگی
 
سال پیش ماه رمضان...
بزرگترین ارزو داشتن تو...
 
چقدر خدا مهربونه
دعاهای مادرم...لطف خدا...وباز هم دعاهای مادرم
 
مبینم...پسر رمضانی من
 
امسال تو دراغوشم هستی
من شکرگذار خالقم
ولبخندارامش برلبان مادرم
مهربون ترین مادر دنیا شک ندارم ابن نعمت به برکت دل پاک تو بود
همیشه دلم به مهربانیت گرم است
هزاربوسه تقدیم تومادر...سایه ات مسندام...باز هم دعایمان کن
 
من ومبین قدردان زحماتتیم
دوستت داریم
 
راستی مبین نازم سال پیش برای سلامتیت نذر شلوزرد کردم ١٩رمضان باید ادا کنم
 
ان شاالله خدای مهربون به حق این ماه عزیز همه کسانی روکه ارزوی مادر شدن دارن این موهبت الهی رو نصیبشون کنه...امین
 
شکراً لله 
رمضان مبارک
 
مهربونم بخند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمین(مامان حاج علی)
16 مرداد 90 8:41
سلام مامان گل.این مطلب واقعا زیباست.انشاالله قبول باشه.از طرف ما هم بخور.من که خیلی شله زرد دوست دارم.


سلام ممنون به روی چشم نیتم برای سلامتی همه نی نی های کوچولو که امید دل مامان وباباشونن ومبینم.
مامان کوثر
22 مرداد 90 18:30
راستی عزیزم یادم رفت بگم به مامان جونتون بگین واسه خواهر منم دعا کنه الان 8 سال منتظره یه فرشته کوچولو است که خدا بهش بده ولی....



به روی چشم
ایشالا سال دیگه ماه رمضون نی نیش تو بغلش یاشه...