مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ی لبخند...

1391/3/7 3:01
نویسنده : مامان هدي
443 بازدید
اشتراک گذاری

ارامش جانم...

بغلت میکنم...و دستمال خشک کنت رو برمیدارم....

میدونی کجا میخوایم بریم....

تو مسیر میبوسمت...روحم تازه میشه...

چراغ دستشویی رو روشن میکنم و تو میگی هی هی...

میخوام پاهاتو بشورم...

اب رو گرم و سرد میکنم...پوشکت رو باز میکنم...

و میشورمت...

وقتی کارم تموم میشه...تو رو تو اینه  میبینم...

میدونی مبین ...من عاشق این نگاه مهربونتم...

که هر بار پاهاتو میشورم...تو اینه منو نگاه میکنی و میخندی...یه لبخند...

یه لبخند که قلبم میگه داری تشکر میکنی! من فدات...

اینا همه عشقه برای من...اینا همه لحظه های با هم بودنمونه...

من هر بار که تو رو میخوام ببرم بشورم....به ذوق همون لبخند همیشگی تو اینه ات میرم....

اون لبخندت رو ....چال گونه ات رو.....تو اینه ....تا ابد...تو ذهنم...قاب کردم...

خدا...میسپارمش...نگهش دار....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
6 خرداد 91 23:50
آفرین به این همه عشق!!!مواظب این همه عشق باش...


ممنون
مواظبم....
؟؟؟؟!!!!
الهه مامان گلسا
7 خرداد 91 0:50
جونم مبین مهربونم



شیوا
7 خرداد 91 1:37
وای رهام منم همینجوری تو ایینه میخنده...چقدر قشنگه؟؟

خدا برای هم حفظتون کنه


اخ با اون چال گونه ی رهامیییییییی
سپید مامان علی
7 خرداد 91 10:25
هدی عزیزم امیدوارم روز به روز ساعت به ساعت لحظه به لحظه عاشق تر از قبل شوی...و میدونم که میشوی...عاشق مبین عزیز...عاشق کاراش...عاشق لبخنداش...عاشق ....


مرسی سپیده خوبم....علی جیکر رو ببوس
صدف
7 خرداد 91 13:54
این یعنی عشق ، این یعنی مادری ، عاشق این احساسات قشنگتم هدی


تو خیلییی مهربونی....شخصیتت برام قابل احترامه صدف عزیزم
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:36
خدا این لبخند رو هیچ وقت از لبای نازش نگیره.


ایشالا....
ممنون عزیزم
ساناز
7 خرداد 91 21:08
وااای هدی بازم یه احساس مشترک

مام همین و داریم

ببوس مبینمونو


اخ جون مشترک....چشم
شادي
8 خرداد 91 0:57
چقدر اين خنده ها و نگاه ها زيبان !
ببوس روي ماه عزيزم رو


آخ گفتی....چشم میبوسم یکی مال تو یکی مال خودم
صوفی مامان رادمهر
9 خرداد 91 12:16
تو ماجرای عوض کردن پوشک نی نی رو یه جوری گفتی که دلم می خواد ساعت به ساعت این کارو بکنم... دقت کردی کلا هر چیزی رو چقدر قشنگ و دلپذیر می کنی
هههه... اون چال خوشگل مبینو از طرف منم ببوووووووس


هههه فدات....بخدا با این فرشته ها چی خوشگل نیست...دیگه بزرگ میشن اینا هم میشه خاطره!