مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تو ارزوی منی...

1391/3/4 20:16
نویسنده : مامان هدي
756 بازدید
اشتراک گذاری

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی

من در تو خلاصه شده ام...

و امشب...تمام دعاهایم را روانه ات میکنم

خودم را فراموش کرده ام...مدتی است...و شدم تو!

امشب خلوتی دارم...با خدایم...با تو...با خودم...

اینهایی که ارام در گوشت زمزمه میکنم...اینها تمام ارزوهایم برای توست...

و تا نفس میکشم....آمین گویم...

باشد که مرغ آمین صدایم را بشنود...

میدانی؛ چقدر میخواهمت....ارزوی من؟میدانی؟!

میخواهم برایت....بهترین ها را.....و دعا میکنم برایت...عاقبت بخیری را...

و یادم میماند....تمام کسانی را که دوستشان دارم...

فدای وجودت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان گلسا
6 خرداد 91 0:45
در شب آرزوها سلامت گلسا و مبین و همه ی نی نی های ناز رو از خدا خواستم


آمین..........برای دعای قشنگت
صدف
6 خرداد 91 1:10
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
صوفی مامان رادمهر
6 خرداد 91 14:02
برای دعاهای مادرانه ات آمین... برای آرزوهای قشنگت آمین... برای خواسته های قشنگت آمین...
خوش به حالت مبینم که مامانی به این مهربونی و با احساسی داری


فدات صوفی خوبمممممممممممم
شادي
6 خرداد 91 20:44
امين...


ساناز
7 خرداد 91 14:31
برآورده همه آرزوهاتون الهی


مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:38
آمین واسه دعا و آرزوهای قشنگت.


آمین...