مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بی نظیر من...!

1391/3/3 17:30
نویسنده : مامان هدي
529 بازدید
اشتراک گذاری

تمام سلول های بدنم..

تو را میخواهند...

نگاهت که میکنم...حض میکنم...

میگویم تو زیباترینی...

نیافریده خدایم مثل تو را...

بی مانندی...بی نظیری

لبخندت...ذوبم میکند...حالم را عوض میکند...

تو که باشی چرخ روزگارم بر وفق مراد میچرخد...

دنیا را میخواهم برایت...

فدایت میشوم..با تمام وجودم...بی منت!

ارامم میکنی...

نفس هایت...مرا تا سرحد جنون میبرد...اغراق نمیکنم...

نفس هایت میگویند تو هستی...و ان لحظه من میتوانم نفس عمیق بکشم

...برایت دعا میکنم....نیمی از عمر نوح را برای تو میخواهم...

شاید کم است؟...عمر من هم هست جان مادر اضافه اش میکنم

خاری..خاشاکی...گزندی...دور از تو باد...همه را به جان میخرم...

اشکهایت...نبینمشان...هیچ گاه...مگر از لبخند دلت باشد...

برای من تو اسطوره ای...اسطوره ی بودن...هستی...حیات

و اینها را....همه را....در نگاه تمام مادران میبینم...

و شگفت زده میشوم...خدایم...چه کردی...

این چه حسی است...؟!

زن...مگر وسعت قلبش چقدر است...؟

من امروز این عشق را یک اندازه با یک مقیاس..در تمام مادران میبینم...

شاید توان گفتنش کم و زیاد باشد...اما ایمان دارم در عشقش همه یکسان هستند...همه!!!

و همه میپندارند....اسمانی ترین...عاشقانه ترین...عشق را دارند

و همین زیباست...همین که همه این عشق را منحصر به خود میدانند

شکر که من را زن خلق کردی...برای حس اینهمه لذت و عاشقی...شکر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاطره مامان بردیا
3 خرداد 91 19:42
از ته دل ، پر احساس و زیبا


ممنون خاطره جون
خاله کوثری...
4 خرداد 91 0:35
ایشالله همیشه برای گل پسرت همون جور ک دلت میخواد مادری کنی...خواهر عزیزم...


عزیزمی کوثرررررررررر خوبم ایشالا تجربه کنی این لحظه ها رو
الیسا
4 خرداد 91 7:42
چقدر لطیف و چقدر لبریز از تمام احساسات مادرانه ...چقدر زیباا ...

کاش همه وجودمان قربانی یک لحظه شادیشان باشد، هدی!

هدی و مبین نازنین عمر شادیهاتون به بلندای نوح باد !


ممنون.........برای دعای قشنگت...ببوس روی ماه محمدت رو
سپید مامان علی
4 خرداد 91 11:24
زیباترین و قشنگ ترین عشق تو دنیا عشق مادر و فرزنده....مادر بدون هیچ چشم داشتی به میوه دلش عشق می ورزد...عاشقانه هایتان مستدام


و همینطور شما
سمیرا مامان آنیتا
4 خرداد 91 16:13

نوشته هات همیشه حس بی نظیری به من میده


تو خوبی عزیز
الهه مامان گلسا
6 خرداد 91 0:44
واقعا بی نظیری مبینم
مامانت هم بی نظیره
بی نظیر و عاشق
صبور و مهربون



ممنون الهه عزیزمممم خوبی از خودته مامان مهربون
صدف
6 خرداد 91 1:12



زهرا مامان شنتیا
6 خرداد 91 9:48
وای هدی چه کردی با این مطلبت واقعا همه مادرا همین حس رو دارن هر کسی فکر میکنه مثل بچش آفریده نشده واقعا قشنگ گفتی هدی خیلی با وبلاگت با تو و مبینت عشق میکنم همیشه شاد باشین بوس


ممنون عزیزممممممممممممم
صوفی مامان رادمهر
6 خرداد 91 14:07
هدی جون این قلمت حرف ندارهههههههه... پنجاه بار خوندم مطلبت رو کیف کردم... هر بار بیشتر ا قبل کیف کردم...بووووووووووووووسس


تو خودت خوبی همه چیز رو خوب میبینی....ممنون عزیزم
شیوا
6 خرداد 91 15:34
شکر هزاران بار.....



هدی
6 خرداد 91 15:37
ما که لینک دادیم به شما حالا چه جوری مطلبای رمز دارم ببینیم خب خیلی وقته تو دوستای هستی هستیاااا


ممنون عزیزمممممممممم لینک کرده بودم هااا
الانم رمز گذاشتم
شادي
6 خرداد 91 20:45
شكر براي مادر بودنمان.
شكـــــــــــر...

پاينده باشه فرشته كوچولوت


شکر...ممنون
ساناز
7 خرداد 91 14:33
خدا را شکر برای احساس های قشنگمون


واقعا شکرررر
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:37
خیلی ممنون واسه این نوشته های زیبات.
واقعا خدا رو شکر به خاطر زن بودنمون و مهتر از اون مادر بودنمون


خواهش....شکر..