مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

شهاب اسمانی

1391/3/2 10:45
نویسنده : مامان هدي
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

دایی و نی نی

امروز باران بارید..

به رسم هر سال...دوم خرداد

هرسال...از روز تولد تو شهابم

 

چه روزی بود....دوم خرداد...تو را که دیدم...با ان چشمان سیاهت که عاشقان هستم...شدی تمام دنیای من!

باران میبارید...نه فقط از اسمان...چشمانمان هم بارانی بود...

امروز روز توست...روز من...روز همه ی کسانی که انتظار امدنت را کشیدنت...تو پسر اسمانی...از جنس اسمان...تو شهاب اسمانی منی.

داداش کوچولوی شیرینم

میخواهم بدانی...مرز دوست داشتنم تا به کجاست...

تو برای من عزیزترینی...

برایت دعا میکنم...بهترین ها را...

تو امید قلب مامان و بابایی...کاش همان شوی که ارزویشان است...که لایقش هستی...که باید باشی...

درست مثل امروزت...که هیچ کم نداری...که وقتی نامت از زبان کسی شنیده میشود..جز مهربانی و ادب و شیرین زبانیت نیست...

که افتخار مایی...که شادیم از بودنت...که برکت زندگی هستی

محمدشهابم...دلم میخواست امروز کنارت بودم..محکم بغلت میکرد و تولدت را خودم تبریک میگفتم...دلم میخواست خودم برایت جشن میگرفتم...

یاد پارسال بخیر.....من...مبین...اهواز.....

دایی کوچولوی نازم...دعای همیشگی من...برادری تو و مبین است

راهتان سبز...ایمانتان محکم....زندگیتان شاد...

تولدت مبارک شیرین ترین داداش کوچولوی دنیا...

یکی یکدونه ی آبجی.....دوستت دارم تا همیشه ی بودنم....خودت میدانی....همه میدانند...تو برای من یک چیز دیگری!

خدایم....شکر برای این مردان کوچک...شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شادي
2 خرداد 91 12:14
مهر به برادر يه چيزديگه اس !
برادر همه چيزه خواهره.

خدا حافظش باشه.


خدا داداش هات رو زنده نگه داره....
ممنون
صدف
2 خرداد 91 14:21
آخی عزیز دلم ، "یکی یکدونۀ آبجی" تولدت مبارک .


ممنون عزیزم
زهرا مامان شنتیا
2 خرداد 91 14:31
آخی نازی چه داداش خوشگلی تولدش مبارک خدا حفظ کنه این مردان کوچکو مبینم رو ببوس


ممنون...چشم
مامان رانيا
2 خرداد 91 14:38

اين كلاهت موشي ببره


سمیرا مامان آنیتا
2 خرداد 91 15:04
تولد شهاب جونی مبارک
برادر داشتن خیلی خیلی خوبه ... بخصوص اگه اینقدر کوچولو و ناز باشه
شش ساله شد آیا یا هفت ساله ؟
هر کسی که بهش زودتر دسترسی داره یه بوس از طرف ما زحمتش رو بکشه


ممنون...خیلی دوسش دارم
6سالش تموم شد....شکر
منم بوس میخوام.....چشم سمیرا جون
sara
2 خرداد 91 15:43
اخی چه داداش نازی ....تولدش مبارک ....دایی کوچولو داره مبین جون چه خوب


اره خوبه...مممنون عزیزم
رويا مامان ريحانه
2 خرداد 91 16:25
مباااااااااااااااااارك


هدی مامان سید یاسین
2 خرداد 91 18:43
تولد دایی کوچولو مبارک!
ایجونم این فسقلی چه حالی با دایی کوچیکه میکنن!
منم خودم یه دایی کوچیک داشتم تموم خاطرات بچگیم با هم بازی میکردیم!


چه خوب....کاش مبین و شهاب هم دوستای خوبی بشن برای هم
مونایی
3 خرداد 91 3:23
مبارک باشه تولدت شهاب کوجولو .


ممنون
خاله کوثری...
3 خرداد 91 11:59
چچچچچچچچچچشم...بوسیدمش مامان انیتا
عزیییییییییییزم چه عکسشوون خوشمل شد...اله دشدم...چ مرد شدی!!!


هههه کوثر خیلی باحالییییییی
اره مرد شده...
صوفی مامان رادمهر
3 خرداد 91 14:14
آخی چه عکس قشنگی از دایی و نی نی... دایی کوچولو تولدت 120 سالگیت انشاالله... شاد و خندون باشی همیشه مرد جوان


ممنون...........
شادي
3 خرداد 91 15:59
برادر خيلي عزيزه واسه خواهر.خييييلي.
تولدش مبارك


ممنون..........این یه جور دیگه عزیزه برام
الیسا
4 خرداد 91 7:35
هزار بار تولدش مبارک ... ان شاءالله تا ابد سلامت و شاد باشد ...

آرزوی من هم برادری محمدصادق و یگانه برادرم علیرضاست ...

خدا حافظ همه بچه ها و برادرها باشه ... شهاب رو ببوس جای من!


خدا علیرضا و محمدصادق رو برات نگه داره...دامادیشون ایشالا
سپید مامان علی
4 خرداد 91 11:30
تولد شهاب جونی..دایی مبین خوشگله مبارک باشه...انشاءالله همیشه پشت و پناه هم باشید
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:40
تولد داداش کوچولوی مهربونت مبارک!