مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بوی دستهای مادرم

1391/2/29 4:03
نویسنده : مامان هدي
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوبه یه اتفاق خوب عزیزات رو دور هم جمع کنه

یه اتفاق خوب مثل جشن تولد تو!

هفته پیش این موقع خونمون پر بود از مهمون و سر و صدا و تولد و....

خوش گذشت...خیلی

همش مدیون همکاری تو گل پسرمامان بود.

خیلی ها از راه دور اومدن...خیلی ها اولین بارشون بود می امدن...

مادرم....تو از همه خوش تر اومدی...

هنوز خونمون بوی حضورت رو میده...هنوز کشوی فریزم رو که باز میکنم بوی دستهات میاد...

سبزی های نیمه سرخ شده...بسته های اماده ته چین لوبیا...فسنجون دست خودت....باقالی...و...

من فدای این همه مهربونی

میبینی مبین

این مادر منه....تمامش عشقه و بس!

و من دیدم چه قدر دان بوسیدی و بوسیدی مادرم رو شیرین پسرم.

روزش شد و اینجا بود....و من چه خوشبخت...

روزم شد و مادرم...مادرانه هایم را تبریک گفت...

من در برابر تو....هنوز اول راهم مامان...

میخوام مثل مادرم باشم...برای تو همه ی بودنم...

مهربان...با گذشت...عاشق...

و تو رو لبریز کنم...پر کنم

همیشه ی زندگی ام تو باشی مادر...ان شاالله....

مستدام و پاینده

راستی هنوز هم بوی دستهای مهربونت....آخ دلتنگت شدم دوباره.....دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
29 اردیبهشت 91 12:36
بی نظیر مینویسی.عاشق نوشته هاتم.چه خوب که تجربه میکنی این همه خوبی رو!برای منم دعا کن مادر شم...


ممنون مهربون
چشممممممممم ایشالا خبر بارداری یه فرشته
ثمین
29 اردیبهشت 91 22:23
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
شیوا
30 اردیبهشت 91 1:02
خدا هم همه مادرا رو برامون حفظ کنه...
ما رو هم برای جوجه هامون


چه دعای ماهی کردی
صدف
30 اردیبهشت 91 1:28
خدایا تو رو به تعداد تمام ثانیه هایی که بی مادر برایم سال گذشت قسم میدم بوی دستهای هیچ مادری رو از فرزندش دور نکنی .
تقدیم به همۀ مادر و فرزندهای عاشق


مامان صدف مهربون ایشالا مادریت برای اراد شیرین مستدام....دعای خیر مادرت بدرقه ی زندگیتون
شادي
30 اردیبهشت 91 12:21
مادر همه چيزه.همه چيـــز.

سايه شون مستدام...


ایشالاوووهمنطور مادرتو شادی عزیز
صوفی مامان رادمهر
30 اردیبهشت 91 12:22
مادریت مستدام مادر جوان... مادری مادر مهربونتم مستدام... سایه هر دوی شما گل خوشبو 120 سال بالای سر عزیزانتون... مبین نازم رو ببوووووووووس


مادری تو و مامان مهربونت مستدام...مهربونم
سپید مامان علی
30 اردیبهشت 91 13:50
هدی مهربونم انشاءالله که خدا مادر عزیزت رو برایت نگه داره و سایه خودت هم بالای سر میوه دلت باشه


همه ی مادرها ایشالا
خاطره مامان بردیا
30 اردیبهشت 91 20:26
انشاء اله که همیشه سایه مامان مهربونت بالای سرت و سایه خودت بالای سر گل پسرت باشه


ممنون همینطور مادر تو خاطره ی عزیز
ساناز
31 اردیبهشت 91 13:43
الهی مامان مهربونت همیشه برات بمونه




ممنون دوست خوبمممم