مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

فرشته ی یکساله ی من هنوز بال دارد...

1391/2/20 5:28
نویسنده : مامان هدي
579 بازدید
اشتراک گذاری

روز میلاد تو,معراج دستهای من است؛

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم...

تو یکساله شدی نفسم؟!

چه ارام...

چه خوش...

چه باعظمت...

خدایا چقدر دوستم داری...ممنون...

مبین ؛یکدونه ی من

دلم برای تمام 365 روزی که با هم بودیم تنگ شد...به همین زودی!

و ارامشم برای روزهای خوب پیش رو...

مبینم؛ پارسال چنین روزی پر بودم از انتظار....برای دیدن روی ماهت

خوابم نمی برد...تا ساعت عاشقیمان!

و امسال...باز هم خوابم نبرد...

هنوز منتظرم...و این برایم عجیب است...

صدای نفسهایت رو میشنوم...بویت مستم کرده...هر چندثانیه یکبار نگاهت میکنم...

همین الان صدای اذان امد...

برایت دعا کردم...در اولین روز میلادت...

چه حس و حالی دارم...باز هم چشمهایم خیس شد...

به بزرگی مهربانم قسم....این چند روز فقط به خودم...تو...زندگیمان...حسینم....فکر کردم...

هیچ حرفی برای گفتن نیست و هزاران حرف ناگفته...

فقط بدان تمام هستی ام به نفسهایت بند است...

تو ارام جان مایی....

یکسال است...چقدر یکسالگی ات برایم شیرین است؟!

یکسال است شدی همه ی ما...

و مادریم..پر بود از لحظه هایی که فقط تو خلقش کردی...خالق کوچک...لحظه هایی با تمام احساس های دنیا!

شکر برای بارداریم...

شکر برای بدنیا اوردنت...

شکر برای سلامتی ات...

شکر برای شیره ی جانم...

شکر برای احساس بکر مادری ام...

شکر برای بالندگی ات ماه زندگی ام...

شکر برای یکسالگی ات...برای بودنت...برای خنده هایت...برای...برای وجود پر برکتت

خدایم...با تو میگویم...

نگهدارش باش..

امروز برای همه ی انهایی که ارزویشان داشتن این روزهای مادرانه است...دعا میکنم...

بروم...دو رکعت عاشقی و دو رکعت شکرانه ی وجودت...

بروم...دلم برای شیر دادنت تنگ شد...شاید حال و هوای پارسال اینگونه ام کرده!

بروم...میخواهم دستم را زیر گردن نرم و لطیفت بگذارم و چشمهایم را ببندم...اهنگ نفسهایت را خوب گوش کنم و یس را زیر لب زمزمه کنم...

بروم...یکساله کوچکم هنوز بوی شیر میدهد...هنوز پوشکش را خیس میکند...هنوز راحت در اغوشم جا میگیرد...هنوز بازی دستهای بهشتی اش دیوانه ام میکند...هنوز چشمهایش نگاه روز اول را برایم تداعی میکندو معصومیتش ذوب میکند وجودم را...هنوز پاهایش خاک بهشت رویش است..هنوز گوشهایش اهنگ صدای خدایش را میشنود.......هنوز روی شانه های ظریفش بال دارد...

بروم 365 روز از بهترین و شیرین ترین لحظه های عمرم گذشت و اینده ی سبزت روبرویم است...

بروم....شیرخواره ی یکساله ام هنوز مرا میخواهد...ومن؛

ومن هنوز مادری ام ادامه دارد....شکرالله

تولدت مبارک فرشته ی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مریناز (مامان نیکا)
20 اردیبهشت 91 5:45
تولدت مبارک فرشته کوچک بهشتی.

برایت یک دنیا سلامتی میخواهم از خدایم...یک دنیا لبخند...یک دنیا آرامش.

میبوسمت هزاران بار...عمرت با عزت مبین نفس


مرسیییییییییییییییی مریناز جون...ببوس نیک سرشت کوچک رو
صوفی مامان رادمهر
20 اردیبهشت 91 9:36
تولدت مبارک عزیز دلم... در پناه خدای مهربون زیر سایه بابا و مامان مهربونت 120 ساله بشی عزیزممممم... تو داداش خوشگل پسرمی...امروز منم خوشحالم... داشتی خوشمزه می خوردی جای منم خالی کنا...فکر کنم این مامان هنرمندت یه میز شام بچینه به به بیا و ببین... خیلی بهتون خوش بگذره... بوووووووووووس


تو خیلی ماهی
مواظب داداش پسرم باش
ببوس روی ماهشو
سمیرا مامان آنیتا
20 اردیبهشت 91 10:38
مبین جان
تولد قشنگت هزاران بار مبارک
آرزوی سلامتی و طول عمر دارم برایت در این روز قشنگ ...
میبوسمت شیرخواره یکساله


هدی جونم به خاطر تمام عاشقی های این یکسال ..


ممنون مهربونم...ممنون
مامان علی خوشتیپ
20 اردیبهشت 91 10:39
تولدت مبارک عزیزم الهی 120 ساله شی
مامان رانيا
20 اردیبهشت 91 11:05
تولدت مبارك صد ساله بشي
مامان فافا
20 اردیبهشت 91 11:26
عزیزم تولدت مبارک
شادي
20 اردیبهشت 91 14:25
1 ساله ي زيبا ،سالروز زميني شدنت مبارك دوستت دارم فرشته
هدي مامان سيد ياسين
21 اردیبهشت 91 0:13
مبين نفس جون اولين تولدت مبارككككككككككككك!!! ايشالا 120 ساله بشي!
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:49
مامانی من هر شب سر ساعت 12 که تولدا تغییر میکنه میام و به همه متولدین همون روز تبریک میگم آخه توی دنیا هیچی زیباتر از تولد یه کودک نیست ..... خوشحال شدم به مبین عزیزم هم تبریک گفتم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه .
سعیده
21 اردیبهشت 91 10:20
تولدت پسرت مبارک عزیزم.......انشاالله هزار ساله بشه همچنان شاد سالم و سرحال
ساناز
21 اردیبهشت 91 10:38
مبارکه یک سالگیت فرشته الهی صد ساله بشی مبینم زیر سایه پدر و مادر...
solmaz
21 اردیبهشت 91 10:44
تولد مبین گلی مبارک ایشالا صد ساله بشه این پسر گل
مامان پرنیا
21 اردیبهشت 91 12:18
تولدت مبارک عزیزم انشالله صد ساله بشی زیر سایه ی مامان و بابا ی مهربونت
شیوا
21 اردیبهشت 91 13:04
تولدت شاد شاد شاد فرشته کوچولوی یک ساله... بزرگ و بزرگ تر شو مرد کوچک
شاپرک مامان مهدی
21 اردیبهشت 91 14:34
تولدت مبارک عزیزم

راستی هدی جون شما فکر کنم اشتباهی واسه من پیام میزاری جون من هیچ وقت از شما پیام یا شماره تلفن دریافت نکردم


نمیدونم....دوباره میذارم عزیز
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:02
مبین جون تولدت مبارک عزیزم 120ساله بشی خاله جون
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:03
مامان جون روزت مبارک
مامان فرهام
23 اردیبهشت 91 16:55
تولدت مبارك عزيزم
نسرین مامان بردیا
23 اردیبهشت 91 17:23
تولدت مبارک.... یک ساله شدی... ایشالله صد سالگیتو جشن بگیری ....
صد ساله هم که باشی برای مامانت یه فرشته ی کوچیکی....
مامان فرشته ی یک ساله روزت هم مبارک مادرررررررررررر


ممنون عزیزم
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 21:29
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید، از یاد نبریم چه گوهر گرانبهایی در کنار ماست (سایه اش مستدام) مامانی روزت مبارک
مامان رانيا
24 اردیبهشت 91 11:16
روزت مبارك مادر مهربان
بانو
24 اردیبهشت 91 11:47
تولدت ميوه دلت مبارك ايشالا 120 سال با سلامتي و سرافرازي زندگي كنه و از زندگيش لذت ببره....... بوس
راستي مبين جان بهتر شده؟


الحمدلله....ممنون عزیزم
صوفی مامان رادمهر
24 اردیبهشت 91 14:31
آقای یک سال و چهار روزه کجایی دلم برات تنگیده؟... بیا می خوام ببینم حالا که یه آقا کوچولوی یک ساله شدی چقدر خوشگ تر تر شدی


منم دلم براتون اساسییییییییییییییی تنگیده بود
اومدم مهربونم
ilijoon
25 اردیبهشت 91 7:17
تولد يكسالگيت مبارك عزيزم ان شاالله جشن 120 سالگيت


ممنون....ان شاالله
مریم مامان ستایش
25 اردیبهشت 91 10:57
کوچولوی ناز بهاری تولدت مبارک.الهی به پای مامان و بابای مهربونت با همدیگه 1000 ساله شی.می بوسمت گل همیشه بهارم.


ممنون مریم جون
اکرم دوست یسنا و عاشقش
26 اردیبهشت 91 11:45
happy birthday Mobin with the good wishes dear Mobin


ممنون خاله اکرم مهربون...ایشالا تولد یسنا گلی
خاله ندا
27 اردیبهشت 91 15:12
عزیز خاله تولد یک سالگی ات مبارک


فدات مهربون خاله ی دنیا
سپید مامان علی
30 اردیبهشت 91 14:05
مبین عزیزم تولدت مبارک...چه خوبه ما روز به روز عاشق این جوجوهامون میشیم...انشاءالله که خدا نگهدار و حافظشون باشه


واقعا شکر...