مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

زیبای کوچک من

1390/4/27 11:10
نویسنده : مامان هدي
548 بازدید
اشتراک گذاری

دوماهگی ات مبارک عشق کوچکم

مبین نازم

چقدر زمان باعجله میگذره...تو هر روز شیرین تر واگاه تر و بزرگ تر و من هر روز خدای مهربون روشاکرتر از روز قبل برای عطای بزرگ ترین نعمت زندگیم...

پسرک زیبای من ..از وقتی وجود نازنین وپربرکتت وارد زندگیم شد همه چیز عوض شد وزیبایی معنای دیگه ای پیدا کرد وتو شدی معنای تمام زیبایی هایی...

زیباترین صداها بعداز تولد تو :صدای نفست نفسم..صدای گریه ی مبینم.صدای شیرخوردنت.صدای اغوکردنت وصدای غر زدنت...همه اینا به کنار...عاشق اه گفتن بعداز خوردن دارو یا بعداز بالا اوردنت...اه...کاش بتونم ظبتش کنم قربونت برم

زیباترین لحظه های من لحظه ی باتو بودنه...وقتی شیرمیخوری وبادستای کوچیکت دستمویالباسمو میگیری واحساس امنیت میکنی وباچشمای نازت تو عمق چشام زل میزنی ومن قدردانیت رو حس میکنم

وفراموش نشدنی ترین لحظه...لحظه ناز لبخندارادی تو وحس شناخت کامل من ودنبال کردنم با نگاهت...بخدا قسم که توبرای من زیبایی نابی

یکماه میشه که گردن میگیری ماشاالله ولی خوب زود خسته میشی میتونی پاهاتو سفت کنی روشکمت که میخوابی میتونی سرت رو به طرفین بچرخونی .برای چندثانیه جغجغه ات رو میگیری دستت وتکون میدی وخودت از صداش تعجب میکنی ومن عاشق اون لحظه اتم..دست وپا میزنی تابغلت کنیم وبا مهارت کامل مانع سکسکه ات میشی...درضمن جلوی سرت کچل شده فدات

راستی واکسن دوماهگیت عالی بود قهرمان کوچولوی من...فقط یک درجه تب همین.

ومن همچنان هرشب برایت سوره ی یس میخونم ...خدایا باز هم سجده شکرمرا بپذیر...

بارالها،

به خواب مبینم آرامش،

به بيداری اش عافيت،

به عشق اش ثبات،

به مهرش تداوم،

به قلبش ایمان،

وبه عمرش بركت جاودان عطا كن،

شكرانه اش بامن.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
9 مهر 90 1:09
دو ماهگیت مبارک خاله نفسم انشالا 200 سالگیت


مرسی خاله ایشالا در کنار اونایی که دوسشون دارم و دوستم دارن