مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

خواب یک فرشته

1390/4/11 3:23
نویسنده : مامان هدي
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواب مبين فرشته زندگي

خواب يك فرشته

بخواب اي كودك نازم

اسوده باش

به فرشته ها سپرده ام خواب هاي رنگين به سراغت ايد

اغوس من جايگاه امن توست

دوستت دارم تا ابد...
 

 

 

 

مبين طلاي 40روزه بعداز حمام چهل توگهواره لري هديه دوست باباحسين خوابيده

فرشته نازم 23 روزه

قران مبين نگهدارت مبينم

 

مبين بهاريم 10 روزه ودايي شهاب جونش

مبين 7روزه

اولين خواب بهشتي زندگي ما بعداز تولد بغل بابايي حسين تو بيمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

من
28 خرداد 90 15:15
این مال چند وقتگیشه ؟ این که الان یه ماهش بیشتر نیست !


سلام اينجا دقيقا 23 روزشه...
نی نی توپولی
11 تیر 90 12:31
سلام
قدم نورسیده مبارککککککک



ممنون عزیزم
نی نی توپولی
11 تیر 90 12:36
www.1386mn.niniweblog.com
دانيال
13 تیر 90 13:04
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون



سلام مامان دانیال خوشحالم کردید
حتما به روی چشم
بهترین ارزوها برای همه کوچولوها
نی نی توپولی
14 تیر 90 17:17
فرا رسيدن سه روز بزرگ و مقدس، 3و 4 و 5 شعبان، ميلاد بزرگ سالار شهيدان، حسين فاطمه؛ علمدار كربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زين‏العابدين بر همه عاشقان مبارك باد.




اعیادشعبانیه بر شما هم مبارک
ایشالا همه کوچولوها در پناه امام عصر باشند
خاله ندا
9 مهر 90 1:11
خاله جونی وقتی این عکس رو ازت میگرفتم به خواب نازت و حالت فرشته گونه ات غبطه می خوردم


خاله جون هنر دست خودته...ممنون