مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

برف می اید...

1390/11/11 17:37
نویسنده : مامان هدي
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

 عاشقم

برف...

برف می اید!

چقدر این واژه را دوست دارم

در هر فصلی که اسمش می اید اولین چیزی که به ذهنم میرسد پاکی ست...

و تو برفی برای من

پاک...

روحت...نگاهت...لبخندت...اشکهایت

همه پاک اند

زمستان کودکی ام پر از انتظار برای باریدنش بود...

و زندگی من بهاری داشت که گلش چون برف سپید بود و پاک.

دانه ی برفم

ارزو میکنم سرشتت همچو برف پاک باقی بماند...

می بینی چه ارام و بی صدا می اید

می بینی برایش فرقی نمی کند کجا می نشیند؛فقط باید سرد باشد

 اما سرانجامش در زمین است

پسرم...مبینم همه ی اینها نشانه های خوب زیستن است

گرمای وجودمی

امروز با هم رفتیم کنار پنجره...

و چه ارامشی داشتم ؛ تماشای برفه سرد و لمس دستان گرم و بهشتی ات

نگاه میکردی ؛دقیق

تو باریدن برف را تماشا میکردی و من صورت ماه تو را

خوشت امد جان دلم؟

دستان کوچک و لطیفت را به شیشه ی سرد میزدی و برایت لذت بخش بود

و من کف دستانت را به صورتم میچسباندم تا گرم شوی

می بینی چه راحت میتوانی سرما را به گرما تبدیل کنی

می بینی چه اسان سرما جا خالی میکند...

اینها یادت باشد ؛ نکند زندگی ات سرما بگیرد...اگر هم گرفت زود گرمش کن میتوانی مطمئنم...

میدانم میتوانی چون قلب پاکت مهربانترین است

و نگاهت گرم و ارمش بخش...

زندگی گرم...و عشقی پاک ارزوی من برای توست نفسم

مهربانم به تو میسپارمش...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شادي
11 بهمن 90 18:09
مثل هميشه با احساس بود
خاله مهسا
11 بهمن 90 18:10
سلام چه مادر با احساسی داری گل پسر ، ایشا... همیشه شاد باشید به وبلاگ پسر ما هم بیاید بااجاره لبنکتون میکنیم


ممنون
مامان نفس
11 بهمن 90 20:46
وای که دلم تنگ شده بود برای نوشته های پرانرژی و قشنگت.........انشاله همیشه خوشبخت باشید و شاد عزیز دلم.....خوشحالم کردی اومدی پیشمون..میبوسم گل نازنینم رو......


ممنون عزیز مهربون...
ایشالا روزهای زندگیمون پر از شادی باشه...


خاله کوثری...
12 بهمن 90 0:13
دودو دشندییییییییییی....جونم....دلم برا دستای تپل کوچولوت تنگولید قربونت برمممممممممم...عاشقتم جوجولوی من...


عکس دستا رو میگرفتم همش یاد تو بودم کوثر مهربونم
الهه مامان گلسا
12 بهمن 90 1:13
نازی مبینم
می بینی برفا هم مثله خودت سفید و قشنگن

هدی جون چه خوشگل گفتی دونه ی برفم

مبین جونم دونه ی انار ،دونه ی برف دوست دام



مهربونی الهه خیلی...
fatima
12 بهمن 90 13:20
خيلي قشنگ بود و خوشبحالتون كه تو حياط خونتون برف اومد ماكه هنوز نديديمش
ساناز
12 بهمن 90 16:36
نوشته هاتو دوست دارم هدی جون ....خدا مبین گل و بهت ببخشه


ممنون ساناز عزیزم
سام خوشگل رو ببوس
sara
12 بهمن 90 20:42
به به چه برفی ..چه نوشته قشمگی ...چه دستهای کوچولوی نازی [hr


ممنون سارا جون
مبین فرفری
13 بهمن 90 16:25
سلام عزیزم .بله حتما مبین کوچولو از این شیطون بازی در میاره ،خودتونو آماده کنید واقعا لذت داره کارهاشون . اسبش کادو تولد یک سالگیشه. قابلی نداره
مبین فرفری
13 بهمن 90 23:45
چشم عزیزم.
شما تهران هستید؟


شیوا
14 بهمن 90 12:24
هدی عزیزم با خوندن نوشته های پر احساست تمام وجودم شد عشق.

خوش به حال مبین ناز که یه همچین مامان پر احساسی داری


ممنون شیوا جون ببوس رهام تپلی رو
سمیرا مامان آنیتا
14 بهمن 90 17:40
برای مبین بهشتی
سپید مامان علی
15 بهمن 90 11:21
ان شاءالله همیشه ضمیرت مثل دونه برف سفید و پاک باشه



ان شاالله....
صوفی مامان رادمهر
15 بهمن 90 15:03
قربون اون انگشتای کوچولوی نازت برم فسقلی... هدی جون روحم تازه شد با این متنت...


عاشقتم مهربونترین صوفی دنیاااا
سمیه مامان امیرعلی
15 بهمن 90 15:27
هدی جون خیلی زیبا نوشتی
خدا مبین ناااااازت رو در پناه خودش همیشه حفظ کنه


ممنون عزیزم
مبین فرفری
15 بهمن 90 18:01
عزیزم ژل دندون از داروخانه بگی واقعا عالیه ،دندون در اوردن خیلی درد داره .
نگفتی تهران هستید؟


گرفتم براش دولو ژل...
کرجم عزیزم....
سمیرا مامان آنیتا
16 بهمن 90 10:40
چرا من هر دفعه باید با هزار مصیبت کامنت بذارم ؟
بالای باز نشد هر کاری کردم
ماشالا به مبین زبر و زرنگ با این 5 تا دندونش


چرا سمیرای مهربونمممم
تو عزیز دلی
ببوس انیتا رو
به قول یکی از بچه ها تقصیر پروانه هاست...
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 17:00
چه مامان هنرمنی چه عکسای نابی از شما اقا کوچلو گرفته کلی کیف کردم
الیسا
25 بهمن 90 7:58
عزیزم چه با احساس نوشتی ... این حس مادرانه با ماها چه می کنه واقعا ...... دلم برات تنگ شده خیلی ....راستی یه سوال هم دارم چطور تو وبلاگ مبین عکس می ذاری وقت کردی برام بگو ...... مرسی.

مبین رو ببوسسسسسسسس


مرسییییییییییییی الیسا جونم
ببوس روی ماه محمدصادق رو
مبین فرفری
25 بهمن 90 19:03
سلام عزیزم ولین مبارک دوست دارم عزیزم
مامان طاها
1 اسفند 90 8:56
خیلی قشنگ نوشتی خدا مبینو برات حفظ کنه.