مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تو را دارم....

1390/10/28 18:32
نویسنده : مامان هدي
437 بازدید
اشتراک گذاری

پر از توام !

به تهیدستی ام نگاه نکن...

مگو هیچ ندارم

ببین...بشنو

صدای قلبم رو شنیدی....با هر تپش تو را میخواند

نفسهایم بوی تو را میدهد

دستهایم تن لطیف تو را میخواهد

نگاهم جز زیبایی در تو نمیبیند

ببین دلبندم

من تو را دارم....

 

نفسمی بخدا

 

چهاردست وپارفتنت...

یا علی مدد

ژست ناز تو......من فدای این فیگورت....عشقممممممی

جان دل مادرییییییییی

فداتتتتتتتتتت بشم با جون و دل

 

خدایا امیدمی

کاش لبخند مهمان همیشگی لبهای فرشته های پاک زندگی باشه

خدایا رانیا دلتنگ باباییشه

خدایا صدای قلب فرشته کوچولوت رو بشنو

دعاهای مادرش رو استجابت کن

تو بزرگی مهربون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

sara
28 دی 90 18:59
چهار دست و پا رفتنت مبارکه ....دیگه آقا شدی ..ماشالا
الهه مامان گلسا
28 دی 90 20:39
الهی من قربونت برم با اون ژستت
کاش پیشت بودم می چلوندمت خاله
مامانش ببوسش
عاشق مبینم
راستی خاله لباسی که تو پست قبل تنت کردی و عکس انداختی خیلی خوشکله
خیلی بهت میاد
بوووووووووووووووووووووس

ممنون الهه مهربونممممممم
ببوس روی ماه گلسای همچون گل رو.....جیگر خاله است

شادي
29 دی 90 0:02
خاطره مامان بردیا
29 دی 90 15:50
منم عاشق فیگوراتم.. خیلی نازی به خدا
مامي گل
29 دی 90 17:07
خيلي عكسها رو دوست داشتم مخصوصا اوني كه سرش رو گذاشته رو زمين و داره ميخنده بووووووووووووووووووووووووووووووس چهار دست و پا رفتنت مباااااااارك باشه گل پسر
سمیرا مامان آنیتا
29 دی 90 23:20
وای چه فیگورایی می گیری عزیزم شیطون بلا شدی ها خاله
هدی
30 دی 90 14:34
قوربونش
واسش اسپند دود کن


به روی چشممممممم ممنون عزیزم
صوفی مامان رادمهر
1 بهمن 90 10:36
خدایاااااا صدامونو بشنو... خدایا ما رو ببین... شبنمی و رانیا و همه دوستای دیگه مون رو ببین... خدایااااا یه بار دیگه یکی دیگه از اون محبت های نابت رو نشون مون بده


امینننننننننننننننننننن
مامان آراز
4 بهمن 90 0:37
چه زرافه خوشگلی داری خاله؟بوس بوس

سر پا که وایمیسی آقا تمام میشی

ماشالا


ممنون زاهده جونممممممممم
سپید مامان علی
9 بهمن 90 11:27
چهار دست و پا رفتنت مبارک کوشولوی من تمام اداها و فیگورات هم قشنگند و من عاشق تک تکشونم
سمانه مامان کیمیا
9 بهمن 90 19:44
وایییییییییییییییییی که فیگورات منو کشته خاله مخصوصا چهرمی و پنجمی 4دست و پا رفتنم مبارک کی میشه بدویی