مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مبارکت باشد...مبارکم باشد

1390/10/25 1:24
نویسنده : مامان هدي
505 بازدید
اشتراک گذاری

و تو باز هم بزرگتر شدی پسرم

فدای قد و هیکلت بشم مادر

چهار دست و پا رفتنت مبارک

عاشقتم....عاشق اون وقتی که نشسته بودی و ارده کردی حرکت کنی؛ دستهای بهشتیت رو روی زمین گذاشتی...دیگه ارنج  هاتو خم نکردی...

زانوهاتو روی زمین حرکت دادی و شروع کردی به حرکت...صدای قلبم  رو میشنیدم...

دیگه شکمت رو روی زمین نذاشتی...پسر قوی من

سجده کردم همون لحظه...

ماشاالله به تواناییت به بالندگیت...

ناز دلکم؛

هربار که حرکتت رو تکرار میکنی و مصرانه خودت رو به هدفت میرسونی....باز هم هیجانی توصیف نشدنی سراغم میاد

و من باز هم شکر میکنم افریدگارت رو...

برای من شگفت اورییییی تا همیشه....تازه ای ...نو....

نمیدونی چقدر دوستت دارم....میمیرم برات

مبارکت باشد....مبارکم باشد

مهربانترین شکر....نگهبانش باش

 

اهواز..وطن تو...خونه ی مادریم...هشت ماه و دو روز...چهاردست و پا رفتنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مونایی
25 دی 90 1:44
به به .. مبارکه .
خاله کوثری...
25 دی 90 1:46
ای جااااااااااان...آفرین مپین دشندااااا... قربون زانو,کف دستت بشم منننننننننننننننن.... ماشاالله نی نی قشنگمممممممممممم...
خاله ندا
25 دی 90 3:07
خاله قربونت بشم خوشحالم که تو خونه ی ما چهاردست و پا رفتی و ما همه برات ذوق کردیم مخصوصا وقتی من برات سوت مخصوص میزنم و تو چشماتو ناز میکنی برام نی نی دشندا
sara
25 دی 90 14:55
ماشالا به این پسر کوچولو ....
سمیرا مامان آنیتا
25 دی 90 15:48
آفرین مبین گلم که چهاردست و پا رفتی

کی بشه وبت رو باز کنیم ببینیم داری میدوی ؟


ایشالا خاله جونننننن
روز انیتا جونم
سپید مامان علی
26 دی 90 12:58
به به چهار دست و پا رفتنت مبارک باشه مبین جوونی الان دیگه جای جای خونه رو فتح میکنی دوست دارم هوارتاااااااااااااا
الهه مامان گلسا
27 دی 90 1:53
جونم مبین زرنگم
چه خوب که پیش خاله ها اینکارو کردی تا ذوق کنن
اینم از مهربونیته دیگه


ممنون الهه مهربونمممممم
شادی
27 دی 90 19:49
مبارک باشه عزیز دل
صوفی مامان رادمهر
28 دی 90 13:22
مبارکهههههههههههه شیرینم... هزار ماشالله به تو...هزار آفرین به تو... هزار تا دست مریزاد به اون قلم توانات دوستم... کیف می کنم می خونم متنات رو


صوغفی جونم خیلی مهربونییییییییییییییییییی
دوستت دارم هم خودتو هم شاه پسرتو
سمانه مامان کیمیا
28 دی 90 17:50
افرینننننننننننننننن ایشالا پست راه رفتنت خاله


ایشالاااااااا
خاطره مامان بردیا
29 دی 90 15:53
چهار دست و پا رفتنت مبارک مبین جون.. وای که اون لحظه واسه مادر چه لذتی داره خیلی خیلی تبریک می گم هدی جون


ممنون خاطره جون......خیلی لذت بخش بود