مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

محرم و سی ماه عاشقی

1392/8/27 17:52
نویسنده : مامان هدي
472 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا اباعبدلله...

محرمی دیگر آمد و تو سی ماهه شدی...

امسال.. شیرخواره نبودی عزیز جانم....اما داغِ دلِ رباب باز هم برایم تازه بود...می دانی ، گویی امیررضای همیشه پاکم آمده بود...تا تلخی ِشیره ی جان داشتن و جان نداشتن را ، بچشم!

امسال تو درست روزهای عاشقی سی ماهه شدی...

امسال هر بار تو گفتی : مامان آب می خوام...بابا توجاس؟!

دلم مبین!

مُــــــردم...

امسال توی سی ماهه ؛ پیامبری ات را به حق ادا کردی...وقتی اشکهایم را دیدی و پرسیدی و پرسیدی و پرسیدی و.....

رسیدیم تا آنجا که گفتی....چرا امام حسین ُ تُشتَن؟

و من جوابی برایت نداشتم جز اشکهایم....

این محرم و سی ماهگی تو...برایم ارزشمند بود...نمی دانم چه قدرش را فهمیدی...اما می دانم این یا حسین و حیدر حیدر و علی اصغر گفتنت دل می لرزاند!

دعایت کردم ، حســـــــــــین جان...به حقِ علی اکبرت...مبین ام را حسینی کن....راهش ، رسمش ، منش اش ، اخلاقش را کربلایی کن...

امسال تو پاک ترین سیاه پوشِ عاشورا بودی و من شرمنده ی مـــــــادرِ وهب!

خــــــــدا ، خــــــدایم ، آرامِ جانم...دعاهایم را شنیدی...همان دعای مخصوص را چه؟ اجابت کنی یا نه...من به حکمتت ایمان دارم...مبین را به تو می سپارم و بس!

سی ماهگی ات نیک باد پسر...

+دسته ی چهل اختران و آرامشِ حضورِ سادات.....

+راستی پدرت!

هروقت سیاه پوش می شود...عاشق ترم می کند...

و تو درست همان حسِ شیرین را برایم تداعی می کنی...

عاشقتونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نسرين...مامان برديا
28 آبان 92 1:39
قبول باشه... آقا مبين براي ما هم دعا کن خاله...
مامان هدي
پاسخ
به روی چشم
maman rania
28 آبان 92 7:12
امام حسین نگه دارت باشه پسرخوش تیپ آمین نگهدار همشون باشه
مامان طلا
28 آبان 92 8:02
مبینم مث یه تکه نور تو لیاس مشکی می درخشی ماشاا. ممنون فاطمه ی عریز خورشیدتو ببوس.
مونایی
28 آبان 92 12:31
هرچی آرزوی خوبه، ماااااااال تو... بهترین دعا بود...
الهه مامان گلسا
28 آبان 92 16:10
مبین!!! عزیز دلمی با اون لباس مشکیت عزاداریات قبول عشق خاله هدی عکسش عااااالیه عالی فداش بشم که روز به روز خواستنی تر مش شه چهره اش
مامان هدي
پاسخ
الهه من دلتنگتم هاااااا خیلی! خیلی خیلی
مامان علی اصغر
29 آبان 92 8:48
عزداریت قبول مبین نازنین ... چقدرماهی تو این لباسها سی ماهگیت هم مبارک
مامان هدي
پاسخ
من خیلی علی اصغر خوشنامت رو یاد کردم! حسین نگهدارش
بهار
29 آبان 92 14:50
فدای اون لباس مشکیت!! میشه هدی جون!اون لحظه ای که لباس مشکیای مبین موطلایی رو تنش میکنی واسه منم دعا کنی؟؟!! سی ماهگی مبین هم مـبـــــــــــــارک!انشاء الله 30 سالگیشو ببینی! یه مرد کامل و عاقل وبالغ!
مامان هدي
پاسخ
بهاااااااار دوست باصفام تو؛ یه گوشه ی ذهن و قلبمی برات دعا کردم. و. نذر کردم برای همین دسته ی سادات!! میدونم سال بعد. نذرمو ادا میکنم انشاالله
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 آبان 92 23:21
پسر .... دلم رو لرزوندی... به حق که پاکترین سیاهپوش محرم امسال بودی... امیدوارم حسین پشت و پناهت باشه... هدی ... همیشه به مبین افتخار کن ... قربون پاکی و معصومیت نگاهش...
مامان هدي
پاسخ
سوسن من به داشتن دوستی چون تو افتخار میکنم پرنسس باران. رو ببوس تا خودم بیاااام
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 آبان 92 23:23
سی ماهگیت مبارک باشه ... ... حتما باید دعوتتون کنیم ؟ بابا بیایید دیگه ... دلمون تنگتونه ...
مامان هدي
پاسخ
نه والا میاااایم بیااااااید کلا دلتنگتونم خیلی!!!!
صدیقه مامان هانا
30 آبان 92 19:02
قبول باشه مبین عزیزم ...........هزار ماشالله مثل همیشه ناز و خوشتیپ ....بوس بوس هدی جون شرمنده که قسمت نشد اون سری که قم بودی ببینمتون
مامان هدي
پاسخ
زیارت قبول صدیقه جان ممنون عزیزم ایشالا دفعه ی بعد... ببوس هانا جیگر رو
مامان آویسا
1 آذر 92 2:11
ایشاله خدا این گل بهاری رو براتون حفظ کنه این دسته چهل اختران که گفتید مال قم هست درسته یا من اشتباه میکنم ؟؟؟
مامان هدي
پاسخ
ممنون عزیزم بله قم... شما قمی هستید؟
سپید مامان علی
2 آذر 92 8:00
عزادار کوچولوی علی اصغر و امام حسین عزاداریهات قبول... با شماها ماها خیلی چیزها میفهمیم و درک میکنیم شکر که مادر شدیم... 30 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان هدي
پاسخ
با شما ها.... ممنون سپیده ی عزیزم...
مامان طاها
2 آذر 92 10:20
شش ماهه کربلا نگه دارت باشه عشق خاله. تیپت منو کشته خوشگله خاله. التماس دعا.
مامان هدي
پاسخ
و نگهدار. محمد طاهای خوشنامت...
مامان بهادر
2 آذر 92 17:56
چه زیبا نوشتی خوندمو اشک ریختم مبین عزیزم فدای اون مشکی پوشیدنت فدای اون دل شکستت التماس دعا
مامان هدي
پاسخ
خیلی به یاد بهادرت بودم!
مامان آویسا
4 آذر 92 14:05
اره عزیزم اهل قم ولی ساکن تهران ولی هر سال واسه محرم میریم قم و همون دسته چهل اختران معروف دختر من با پسر شما یک ماه فرقشونه دختر من خردادی هست
مامان هدي
پاسخ
چه خوب... ببوس دختر عزیزت رو.. [
مامانی زهرا
5 آذر 92 7:49
عشق منی خوشکل مامانی انشاالله علی اصغرنگهدارت باشه ودرراه امام حسین قدم برداری
مامان هدي
پاسخ
مامان فدات که دعاهات حقن!
صوفی مامان رادمهر
11 آذر 92 14:22
دعاهات قبول... صاحب این ماه عزیز نگهدارت... هزار ماشالله به قد و بالات....زنده باشی آقا کوچولو
مامان هدي
پاسخ
صاحب ماه نگهدار همشون...