مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

سید الکریم

1392/6/7 17:08
نویسنده : مامان هدي
830 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین

یا سید الکریم

٤ سال بود ندیده بودمتان...سر روی شانه های پدرانه تان نگذاشته بودم...دلم برایتان پَر می زد...منتظر بودم دعوتم کنید...

دلم می خواست این بار با مبین ام شرف یاب شوم...

با پسرم ، دردانه ای که حرفش را برایتان می زدم...کودکی که جزو آرزوهایی بود که برایتان می گفتم...یادتان می آید؟؟!

چه مهربان طلبیدید...

دیدید شوق و ذوقم را...دیدید چه کودکانه انتظار صبح را کشیدم...

صدای قلبم را می شنیدید...وقتی با مبین باز در همان صحن باصفا و ساده تان قدم گذاشتم..

چقدر به جان دلم چسبید...ببخشید اگر پرحرفی کردم...ناگفتنی های این ٤ سال سنگینی می کرد...

سبک شدم...

دیدید مبین ام را....دیدید چه معصوم است..همان است که می خواستم...دیدید؟ بیمه اش می کنید آقا جانم؟

ممنون...که هنوز مرا لایق نگاهتان می دانید...

باز هم بخواهید تا بیایم...از دلم که خبر دارید

السلام علیک یا شاه عبدالعظیم حسنی.....ارادتمند شما...هدی مامان مبین.

خدایا شکرت.

 

أما إنّک لَوزُرتَ قَبرَ عَبدِالعَظیمِ عِندَکُم کُنتَ کَمَن زارَ الحُسَینَ بنَ عَلِیٍّ علیه السّلام.

بدان که اگر قبر عبدالعظیم را در شهر خودتان زیارت کنی، مانند کسی هستی که حسین بن علی علیه السّلام را زیارت کرده باشد.

دعا گوی همه بودم....همـــــــــــــه!

ممنون بی بی نوال....خاله ندا...زینب...مامان سمیرا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بهادر
7 شهریور 92 17:22
هدی جان دلم لرزید التماس دعا
من هنوز نشده برم زیارتشون ای کاش یک روز با پسر برم


قربون دلت..
آخ که هرچی بگم کم گفتم...ارادتمندشونم.
ایشالا بطلبه با پسر ماهت بری
زهرا(مامان پارسا)
8 شهریور 92 15:36
التماس دعا.


سانی مامی شادیسا
9 شهریور 92 11:48
هدی جان انقدر قشنگ و روان می نویسی که با خوندن هر مطلبت دلم لرزید.
بی اجازه از شما از یکی از مطالب وبلاگتون که در مورد یکسالگی مادر شدنتون بود کمی الهام گرفتم
گفتم که مدیون نباشم

انشالله همیشه در کنار عزیزانتون شاد و خوشبخت باشید


خواهش عزیزم
ناقابل....
خوشحال میشم ادرس وب دخترت رو داشته باشم
زندگی ات به شادی شادیسا
کیمیا
9 شهریور 92 16:19
سلام

خدا ایشالا پسرتو بهت ببخشه دعا کنین سیدالکریم حاجت منم رو هم بده من 4-5 ساله دارم میرمو ازش مخام البته حاجتم نی نی نیستش!


ان شاالله
یا سیدالکریم همه رو حاجت روا کن...آمین
مامان آراز
10 شهریور 92 8:17
زیارتتون قبول


صدف
10 شهریور 92 15:01
زیارت قبول هدی جونم . دیدی چقدر باصفاست مامان منم همونجا پیش آقا شاه عبدالعظیمه .


به به چه سعادتی
پس زیارت بعدی با هم..با پسرا...
هانیه
12 شهریور 92 14:55
قبول باشه زیارت و دعاهاتون


ملیحه مامان پریا
12 شهریور 92 19:42
وای دلم لرزید هدی و یادم انداختی که منم سه ماه قبل بارداریم اومدم زیارت این سید بزرگ و اروزیی که توی حرم امام رضا داشتم رو اونجا هم به زبان اوردم و در لحظه لحظه خواهش بچه ای سالم و صالح بود دلم و قلبم لرزید
به کل یادم رفته بود
ممنون که وسیله یاداوریم شدی


خداروشکر...
الحمدلله برای پریای اسمونیت
سپید مامان علی
13 شهریور 92 8:55
مامان هدی و مبین جونی زیارتتون قبول
التماس دعاااااااا عزیزان


یعنی هربار می دیدم تو و علی رفتید دلم اب میشد...
ممنون عزیزم
مونایی
14 شهریور 92 2:29
.


خاله ندا
25 شهریور 92 1:55
خوب زیارتی بود با عشقم مبین
قورباغه اشو جاگذاشت اونجا بچم


اره چ ذوقی واسش داشت،،،
شادی
7 مهر 92 15:35
من عشق زیارت با این فرشته هام .
لذتش ب یاندازه اس .

قبول باشه .


از بس پاکن!