مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دعا...

1389/12/29 11:14
نویسنده : مامان هدي
507 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردونه ی من

تا امروز ۳۱هفته است که هم نفسیم...وچه لذتی دارد یکی بودن با ثمره عشق و وجودم

امروز میخواهم باهم دعا کنیم...برای همه...اخرین روز سال۸۹

برای سلامتی امام زمان و ظهورشون انشالا که نگهدارت باشه

سلامتی وطول عمرو روزی بابرکت برای همه کسایی که دوسشون داریم و دوستمون دارن مخصوصا مامانی و باباجون که خیلی برامون زحمت کشیدن قربونشون برم

برای خوشبختی و عاقبت بخیر شدن همه دختر وپسرها مخصوصا عمه ها و خاله ها..عموها و دایی کوچولوت

برای خوشبختی خانواده ۳نفریمان من و تو و بابایی

برای براورده شدنه همه ارزوی کسایی که بهم التماس دعا گفتن

ومن

برای تو دعا میکنم...تویی که خلاصه تمام زیباییها و مهر و لطف خدایی برای ما...

برای لبخندزیبایت...برای سلامتیت...برای عاقبت بخیریت...برای صالح بودنت...برای...واین بزرگترین ارزوی ما<من و بابایی>...

هرچی ارزوی خوبه مال تو عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک
17 تیر 93 21:28
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------