مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ناز و نیازم

1392/2/24 16:00
نویسنده : مامان هدي
502 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین...

بیرون بودم...چند ساعتی پیاده روی با دختراااااا...

برگشتیم...از همان پایین آیفن زدم...صدای نازک و شیرین ات : مامان اومدی؟؟

پله ها را یکی دوتا کردم...

به استقبالم آمدی...گفتی :اوش آمدی.....محکم بغلت کردم...

حس کردم...دل تنگی ات را..

بیشتر از من برای تو ،دلِ کوچکِ تو برایم تنگ شده بود...

گذاشتم تا خوب سیرابِ بودنم شوی..مطمئن از بودنم...

میان همهمه ی خانه...صدایت را شنیدم...همین که گفتی:

هدا مــــامــــان منـــه!!!

و من جز جیغ کاری از دستم بر نمی امد!

چقدر تو خوبی مبین...مهبَ بونی...ایلی مِهبَ بونی!!! من به بودنت نیازمـــندم...

همین که شبها وقتِ خواب به همه میگویی: دَب بِحیر!

اینکه تا انرژی ام تحلیل میرود..تو شارژم میکنی...بـــا : مامان ایلی مِهبَ بونی !

همین که وسطِ روز محکم از پاهایم میگیری و میگویی...بَدَلِ منی..بیا بَدَلم عدیدم

مثلِ همین دیشب که گفتی: مامان مال منه! هدا مامانِ منه...مامان هدا منه!

خدایا با مبین نعمت بر من تمام شد....چقدر شکر گزارت باشم؟!

الحمدلله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساره
24 اردیبهشت 92 17:54
عزيزدلممممممممم
نفسسسسس
فداي اين درك و فهمت...
معلومه كه مامان خودته!
آي دخترا حواستون باشه اگه هدا باهاتون مياد يه وقت فكر نكنين خواهر شماستااااا، نخيرررررر فقط مامان مبينه!
جونمممممممممم
يه عالمه ببوسش هدا


خوب منم بهشون میگم...
بابا هدا مامان مبینِ
به روی چشم ساره مهب بون
مامان ساره
24 اردیبهشت 92 17:54
شكر براي وجود بي نظيرش...


الحمدلله....الحمدلله....
برای وجود پاکِ همشون..تنشون سلامت...
هدی وسید یاسین
24 اردیبهشت 92 20:06
خوب مبینم حق داره جیگرشو بخورم!
واقعا مامانش ایلی مِهبَ بونه!
الهی من جیگر خودشو بخورمممممممممممم هدا گاهی جمله هاشون تمامممممممممممم خستگی های این دوسال و چند روز را چنان از تنمون در میاره که تا دنیا دنیا هست بازم انرژی داری!


گاهی....همیشه امون رو میسازن...
قبول داری
کافیه یه لبخند یه بوسه یه حرف...
زنده باشن..
تو هم موفرفری طلایی ات رو ببوس
سپید مامان علی
25 اردیبهشت 92 9:37
فدات بشم که از حالا حس مالکیتت اینقدر قویه...
خدا نگهداره خودت و مامان مهب بونت باشه


قوی...فقط مال خودش!
مونایی
25 اردیبهشت 92 12:06
چقدر مهربون ، چقدر دلنشین ...

وااای هدی ، چقدر کِــیف کردی ، می تونم تصور کنم .


اره مونا...کیف کردم..ممنون که درک کردی..خیلی خوب بود..عالی
مامی گل
25 اردیبهشت 92 16:02
قربون این شیرین زبونیات برم وااای خدااا مرررررسی


ههه خدا مرسی
صدف
25 اردیبهشت 92 16:11
ای جــــــــــــــــــــــــــــــون ، ممین جونم تو هم ایلی مِهبَ بونی معلومه که هدا مامانِ توِ دورت بگردم .
آخخخخخخخ دلم برات پَر زد به خدا به قول آراد وووووووووووووووووووس


قول آراد رو عشقه...همه ی وووووس ها بروی ماهش...فداش بشم..اقا مهندس رو
الهه مامان گلسا
25 اردیبهشت 92 23:38
ای جونم پسریییییییییییییییییی
معلومه که مامان خودته یه مامان گل
مبین خوشبحالت با این مامان مهربونت

الهه چوب کاری میکنی؟

فاطمه
28 اردیبهشت 92 21:28
ایییییی جانم پسریییییییی.
قربونت برم که اینقدر مهلبونی و مامان جون رو دوست داری.
خدا حفظت کنه عزیزم.


ممنون فاطمه جان...
زهرا(مامان پارسا)
30 اردیبهشت 92 14:41
هزار ماشاءالله بهت باشه عزيز دلم با اين مدل حرف زدنت. تو دو سالته آخه؟ قربونت برم. لا حول و لا قوه الا بالله.


زهرای مهربون...بابت همه ی لاحول ولاقوه الا بالله های مادرانه ای که میگی ممنون...
شادی
8 خرداد 92 12:02
وای هدی ، نگو که الانه که غش کنم ...

بهار هم میگه ...

میدونم چه حسی داری . می فهممت ...


مبینی چقدر خوبن این فرشته ها ؟
چقدر مهربونن ...


من فدای وجودشون..معنای زندگی ان

سوسن(مامان پرنسس باران)
19 خرداد 92 15:10
الهی قربون مهربونیات برم من پسمل طلا.

شکر برای بودنت عزیزم


شکرالله....ممنون