مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

سین جیم...

1392/1/28 21:39
نویسنده : مامان هدي
493 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین..

 مشغول خوردن عصرانه ایم...

کنار من نشسته ای...به زور قدِ نشسته ات تا وسط بازویم می رسد...از این بالا نگاهت می کنم...چقدر خوب که پسرم آرام کنارم نشسته و به من تکیه کرده...

فکر هایم باز به ناکجا آبادِ مادرانه می رود....

صدایت رشته ی افکارم را بهم می ریزد...

_مامان آآ جی میده؟؟(آقا چی میگه)

فیلمی که مناسب تو نیست را تماشا می کردی و من تمام حواسم به تو بود....

برایت گفتم...میگه مبین عصرونه اشو بخوره!

_جی؟؟ آآ میده؟؟ هاااا !!!

خنده ام گرفت...

دوباره... _ مامان آنوم جی میده؟؟ (خانوم چی میگه؟)

من...میگه مبین دستاشو بشوره...

دوباره..._ مامان آنوم دیرا دریه میتونه؟؟ آآ جی میده؟؟

من...خانوم پاش درد گرفته...آقا میگه نازی..

دوباره..._ مامان آنوم جیدار می تونه؟؟جی میده؟؟

من..!!!

و اینگونه عصرانه مان را رها کردیم...کانال را عوض کردیم و همان پویای دوست داشتنی خودمان را دیدیم....

من فدای تو و سین جیم هایت....پسرکوچولوی مامان...

کوجا بودی؟؟

کوجا میری؟؟

کوجا ربته بودی؟؟

کوجا ربته؟؟

جیدار می تونی؟؟

جیدار تردی؟؟

جی می حوری؟؟

جی بوحورم؟؟

ایندا اوجاست؟؟

جی می دی؟؟(میگی)

جی میده؟؟(میگه)

جی می بزی؟؟

دورخ دود؟؟(سرخ شد)

داره می بَزه؟؟

بُخته؟؟

جی داریم؟؟

جی داری؟؟

تی بود؟؟

دیدایِ جیه؟؟(صدای چیه)

جی جُد؟؟

خدایا ...شیرین زبانم را یاری کن....

به تو میسپارمش...

ماشاالله لاحول ولاقوه الا بالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

صدف
28 فروردین 92 1:07
الهی دورت بگردم شیرین زبــــــــــــــــــون
تو خونه ما هم مرتب داستان "چی .. ؟" تکرار میشه . خیلی باحاله . به خدا عاشقتونم .
توی تولد به یکی از این فرشته کوشولو ها گفتم آخ به خدا عاشقتم ، الهام (مامان دیبا) بالای سرم بود گفت بابا تو تکلیف خودتو معلوم کن به همه اینا میگی عاشقتم .

اخه مگه میشد عاشق اینا نشد...
وای منم عاشقشونم...
همه اشون
صدف...اون چی کوچولوت رو ببوس...دلم برای ارامشش تنگ شد...
مامان ساره
28 فروردین 92 9:52
مبيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
چه ناز حرف ميزني خاله!
عاشقتمممممم شيريــــــــــــــــــــــــن...


و داستان ما نيز هم!


هههههه قربون نقش اول شماااااا

الیسا
28 فروردین 92 10:57
ماشاالله لاحول ولاقوه الا بالله

همین فقط ...

مهربونی...

زهرا (مامان پارسا)
28 فروردین 92 11:03
الهي قربونت برم من خاله، با اين سوالات. ماشاءالله بهت باشه عزيز باهوشم.



ممنون خاله...عین کاراگاه ها سوال میکنه

زهرا(مامان پارسا)
28 فروردین 92 11:03
راستي هدا جان نظرات اسفند من نيومده؟؟؟ من كلي قربون صدقه پسرمون رفته بودم!!

قربون مهربونیت....
که به جان دلمون میشینه...من هرچی هست رو تایید کردم...
ببوس عشق کوچولومو

مونایی
29 فروردین 92 2:04
الهـــــــــــــــــــــــــــــــی من فدای تو بشم که دلم می خواد همین الان یه بوس بکنمت محکــــــــــــــم .

اخ میبینی....ادم گاهی دلش میخواد مجازی اش همون موقع واقعی بشه...
بهرادرو ببوس محکم ...

سپید مامان علی
30 فروردین 92 0:56
ماشاءالله لا حول و لا قوه الا ب لله العلی العظیم...
جز این چیزی نمی تونم بگم

این بهترین بود...ممنون مهربون

هاله
30 فروردین 92 16:57
قربون این کنجاویش برم من


خدا نکنه..ممنون برای بودنت
مامان علی اصغر
31 فروردین 92 10:27
الهیییییییی چقدر شیرین زبون این گل پسر بووووووس


خاله ندا
31 فروردین 92 20:41
جااانم دوست دارم این سوالای پشت سرهمی رو


هههه منم عشق میکنم
فائزه مامان مهدیار
2 اردیبهشت 92 18:47
ای من فدای شیرین زبونی و کنجکاویت
هدی حواست باشه پسرت بزرگ شده


مرد شده!!!
شادی
3 اردیبهشت 92 15:10
فدای این کنجکاوی هات پسر .
چقدر به دل میشینه حرف زدنت ، سوال پرسیدنت ...

بهار هم این روزها فقط میپرسه هدی

من این روزا عاشق تر از همیشه ام شادی
مامان آراز
13 اردیبهشت 92 22:44
حال کردم با این حرف زدنت کلوچه


هههه خوشمزه میشن