مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یه پسر دارم شاه نداره...

1392/1/20 12:34
نویسنده : مامان هدي
5,806 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین

یه پسر دارم....شــــاه نداره...

همیشه عاشق این شعر بودم...

و این روزها برایت میخوانم..که صورتت را ماه ندارد...که شاه می اید با پرنسس هایش...تو را برای پرنسس کوچکش طالب است...که آیا بدهم آیا ندهم....

و تو با من همراهی...میگویمت...یه پسر دارم...میگویی : داه نداره....و..

اینها بهانه است...برای بوسه هایت..برای مهربانی هایت....برای نوازش هایت...که این روزها درست نقطه ی حساس دلم را نشانه رفته اند...که اشکم از مهربانی ات زود مهمان چشمم میشود...که باز نفسم میگیرد....که دلم می لرزد...که خــــدا را شکر می کنم.

این مهربانی ات همان بهشت است که خدا وعده داده؟؟!!

...این آغوش های ناگهانی و محکم و پر از مهرت را سزاوارم پسر؟!...

و این دل بستگی چقدر شیرین است....مراقبم وابستگی نشود..که امان و صد امان...

تو و این همه ابراز......من و این همه احساس...دلم...گاه فقط باید فشارت بدهم..تا جانم ارام بگیرد...و تو برایم همان پسری شوی که شــــاه ندارد...

اینکه مهربانی ات را مرزی نیست....چقدر مرا راضی می کند...اینکه خودت انتخاب می کنی اینگونه باشی.....

مبینِ روشنِ مادر...ببین مهرت تا کجا می برد دلمان را....

گفته بودمت پیامبر خانه ی منی؟!

محکم گفتم مراقب باش الان میافتی..نرو بالا!!!!!!

نگاهم کردی...با همان آرامشت....گفتی: مامان دع بام نَتون!!!

شرمنده ام کردی...آخر تو چه میدانی دعوا چیست؟؟ پسر عاقل و فهمیده ی من.

بابا بلنــــد می پرسد: وسیله ام کجاست همان که فلان است و فلان!!!!!

توی پُر از آرامش میگویی بابا داد نَدن!!!!

صبح از خواب بیدار شدم...چشمان خسته ام را مالیدم...بیدار شده بودی...نگاهم میکردی..

گفتی....مامانی دِریه تردی؟؟

گفتم نه فدای چشمات....گفتی اَدادو پاد تون!!!

هر روز صبح توی رختخواب می پرسی بابا دوجا ربته؟؟ می گویم اداره..میگویی بابایی دود بیا...و شوخی می کنی...زیر پتو را می گردی و می گویی بابا ایندا ربتی؟؟

خالی روی بدنم پیدا کردی...دستمال کاغذی را آوردی....گفتی...الان اوب میدی....درد داره؟؟ ناسی مامان.

می پرسی...مامان دی دودی؟؟ مامان بیا بللم....ممینِ مامانم...مامانِ حودمه...ناسی مامانم... مامانمو میحوام ...

تو چقدر حضور داری..چقدر هستی...چقدر در عین کوچکی بزرگی پسر!

الحمدلله رب العالمین

ماشاالله...شکرالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان طاها
20 فروردین 92 15:08
سلام.
خوبین.
سال نو مبارک.
ان شا الله که سال خوبی داشته باشین.
مبین کوچولوی خاله چه طوره?
فدااای این همه فهم و شعورش بشم من.
خدا برات نگهش داره هدی عزیز ماشاالله هزار ماشاالله چقدر شیرین زبون شده پسرمون.
چشم حسوداش کور شه الهی.
خدایا خودت فقط خودت مراقب این فرشته های کوچیک و معصوم آسمونی باش.
الهی آمین.


ممنون خاله مریم مهربون...اونوقت این همه مبین خان رو تحویل گرفتی...من چ کنم...مرسی از محبتت....
خدا طاهای شیرینت رو برات نگه داره..ببوس روی ماهشو
مامان طاها
20 فروردین 92 15:17
راستی تا یادم نرفته پیشاپیش بیست و سه ماهگیتو بهت تبریک میگم مبین خاله.



ممنون از این همه محبت....
الهه مامان گلسا
21 فروردین 92 0:47
مبین دارم تــــــــــــــــا نداره
قربونش بشم که یه دونــــــــــــــــــه است
ببوسش که دلم براش شده یه ذره

عزیزمی...اینا همشون تا ندارن ...بی نظیرن...

فائزه مامان مهدیار
21 فروردین 92 16:07
مبین گلی تا نداره خوش بحال مامانش که یکی یه دونه
پسرش به شیرینی عسله
خدا حفظش کنه


مگه مهدیار تا داره...فداش بشم ...زیارت قبول عزیز.

مامان پارسا کوچولو
22 فروردین 92 11:39


خودتون گلید...

زهرا(مامان پارسا)
22 فروردین 92 21:58
الهی من فدای اون فهمت بشم. همه اینها به خاطر خودتونه هدا جون حتی شک نکن. هرچقدر که بکاریم همان قدر درو میکنیم. ماشاءالله. لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.


زهرا جان خیلی برام قابل احترامی
مامان ساره
24 فروردین 92 17:38
من هيچي نميتونم بگم

غشششششششششش كردم....


نوش جونت
مامان ساره
24 فروردین 92 17:40
فقط كاش زودتر ببينم اين قندعسل روووووووو...


هدي با همه ي وجودم حس ميكنمش:
که این روزها درست نقطه ی حساس دلم را نشانه رفته اند...

عااااااااااااااالي مثل هميشه.
مخصوصا اين:
این مهربانی ات همان بهشت است که خدا وعده داده؟؟!!

خدا سه تاتونو واسه هم نگه داره


همینطور شما رو...
ممنون ساره ی عزیز و با احساس
شادی
27 فروردین 92 17:03
تو چقدر شیرین زبونی آخه ؟

فدات بشم من الهی

زنده باشی الهی..
تازه شروع شده....

صدف
28 فروردین 92 0:29
مُمی نازم معلمِ محبتت کی بوده؟ هـــــــــــدی
هدی جونم خودت تعلیم دهندش بودی ، نوش جـــــــونت

تو تایید کنی یعنی درست...تو ک برام مهربونی محضی...